Feedback

Grupul VW vrea ca Seat să se lupte cu Alfa Romeo: “Alfa este un brand fantastic, dar în declin. Seat are acum potențial să atragă tinerii de 25-35 de ani”

Publicat Miercuri, 08.08.2018
de Paul Cosma
Comenteaza 8
Grupul VW vrea ca Seat să se lupte cu Alfa Romeo: “Alfa este un brand fantastic, dar în declin. Seat are acum potențial să atragă tinerii de 25-35 de ani” - Poza 1
Grupul Volkswagen susține că brandul Seat are acum o gamă de modele care îi permite să concureze cu Alfa Romeo, un plan ce a eșuat în trecut. Oficialii VW vorbesc despre declinul Alfa Romeo și potențialul Seat privind atragerea clienților tineri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Vechea conducere a grupului Volkswagen a încercat în repetate rânduri să transforme SEAT într-un rival pentru Alfa Romeo, de-a lungul anilor, însă brandului spaniol i-au lipsit tradiția îndelungată a italienilor și o bază de fani foarte devotați.

Noul CEO al grupului VW, Herbert Diess (foto), crede că situația se poate schimba, că tinerii nu-și mai aduc aminte de perioada de glorie de la Alfa Romeo, iar Seat poate să profite de această situație.

“Astăzi, Seat are o gamă mult mai bună decât acum câțiva ani și potențialul să atragă clienții tineri. Pentru oamenii de vârsta noastră, Alfa este un brand fantastic, dar este în declin. Întrebați un tânăr de 25-35 de ani despre Alfa, este pierdut, nu are nicio idee ce reprezintă Alfa, a declarat Herbert Diess.

Planul noului șef de la Volkswagen este să diferențieze brandurile din grup, urmând ca Seat să devină o alternativă mai sportivă la brandurile precum Skoda și VW. Astfel, Diess speră să reducă foarte mult competiția internă dintre cele trei branduri.

Fostul președinte Volkswagen, Ferdinand Piech, era încântat de Alfa Romeo și chiar a dorit să cumpere brandul italian în urmă cu mulți ani, însă s-a lovit atunci de refuzul categoric al lui Sergio Marchionne, șeful Fiat-Chrysler.

Alfa Romeo nu a traversat o perioadă prea fastă în ultimii ani, însă vânzările bune din 2018, impulsionate de modelele Stelvio și Giulia, le dau speranțe italienilor pentru o revenire la gloria de altă dată.

Via Automotive News


Comentarii (8)

  • Neamtule....mai bine taceai...era mai bine...
    Nu am nimik cu marca Seat...chiar o admir oarecum.
    Insa nu are rost sa punem un Seat langa o Alfa mai ales acuma cand Alfa investeste masiv si incepe sa-si revina..
    Sunt BMW-ist de mic copil dar momentan detin o Alfa 147 1.6 TS si pur si simplu ador masina asta....o maisna sport, sport, sport....cu minusuri binenteles....etajarea cutiei de viteze lasa de dorit....geamurile electrice spate cam fac figuri, climatizarea automata functioneaza cand vrea ea si da AC sau caldura tot cand si cat vrea ea....consum ENORM de benzina si altele....dar nu as da masina asta pe nici un Seat(chiar daca Seat-urile au calitate germana superioara italienilor)
    12 6
  • Rahateca Tedei
    alti nebuni,
    https://www.auto-bild.ro/stiri/hyundai-vrea-design-144978.html

    ii asteptam si p-astia de la Skoda cu pretentii de Maserati
    Doar e plin orasul de Skoda Fabia Quattroporte si Rapid Granturismo Stradale :)
    19 5
  • Cătălin: Preț Seat Leon cupra r 2018 Raspunde
  • Care sunt investițiile masive la Alfa ? Două modele noi, după ani de amânări. Seat nu se compară cu Alfa ca istorie, dar marca italiană chiar pierde teren.
    12 4
  • Încearcă asta de vreo 15 ani! Vad ca nu au obosit!
    @AM
    Titlu:
    “Alfa este un brand fantastic, dar în declin. Seat are acum potențial să atragă tinerii de 25-35 de ani”
    Mai jos:
    "Pentru oamenii de vârsta noastră, Alfa este un brand fantastic, dar este în declin. Întrebați un tânăr de 25-35 de ani despre Alfa, este pierdut, nu are nicio idee ce reprezintă Alfa"
    Părerea mea: tinerii de 25-35 cu potențial financiar își cumpăra de la Porsche in sus, cei fără potențial Sandero Stepway. Seat este o mașină pentru oameni intre 45-55 ani oricât de sportivă o crede VW
    14 2
  • @tzenu

    Dacă un geam electric, sau sistemul de aer condiționat fac figuri, un pasionat le poate trece cu vederea, dar imprecizia unei cutii manuale, la o mașină sport sport sport...nu prea ar trebui.
    7 2
  • Mda, Alfa are masini superioare dpmdv chiar si Audi (in versiunile Quadrofoglio) si astia de la VAG viseaza ca low-cost-ul grupului- marca Seat (care este inferioara chiar si Skodei) se compara cu un premium.
    9 4
  • mircea badea
    cine are curaj sa cumpere o afla? e mai moarta ca oricand.

    seat ii da clasa si la sportivitate si la tot.
    5 18
  • schumi
    Giulia si Stelvio sunt etalon in clasele lor, in ceea ce priveste tinuta de drum si feedback-ul oferit de volan. Sa intelegem ca nenea Herbert vrea ca Seat sa ocupe acest loc, deci sa fie pe peste BMW, Audi, Mercedes, Porsche (la SUVuri), la acest capitol ? Vise placute!
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru