Honda CR-V debutează în toamnă pe piaţa din România

de Sebastian Toma
Vineri, 24.08.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a anunţat detalii noi despre noua generaţie a lui CR-V. Versiunea europeană va fi produsă tot în Regatul Unit, iar debutul pe piaţa din România are loc la finele anului curent.

Honda CR-V va debuta pe piaţa internă la finele anului curent, anunţă importatorul mărcii în România. Cea de-a patra generaţie a lui CR-V va fi produsă tot în Europa, la fel ca toate modelele CR-V vândute în Europa începând cu anul 2000, toate unităţile fiind construite la uzina Honda din Swindon, Regatul Unit. Modelul are la activ cinci milioane de unităţi vândute din 1995 până în prezent, iar noua generaţie vine cu elemente în premieră pentru piaţa din Europa, cum ar fi posibilitatea comandării unei versiuni cu tracţiune faţă. Începând cu facelift-ul aplicat în 2009, modelul a putut fi comandat în versiunea diesel cu transmisie automată, premieră pentru CR-V.

CR-V este oferi în compania a două motorizări: un 2.0 i-VTEC sau un 2.2 i-DTEC. Unitatea diesel oferă 150 CP şi 350 Nm, în timp ce unitatea i-VTEC oferă 155 CP, cu 5 CP în plus faţă de versiunea precedentă. Emisiile de CO2 ale versiunii diesel au scăzut cu 12% pentru versiunea cu transmisie manuală în raport cu predecesorul, în timp ce emisiile versiunii pe benzină au scăzut de la 192 la 173 grame de CO2 pe kilometru.

Honda CR-V se mândreşte cu un sistem de oprire a motorului la semafor pentru versiunile cu transmisie maunală, care reduc emisiile de CO2 cu cinci procente, alături de sistemele ECON şi ECO Assist pentru reducerea consumului de carburant. În materie de suspensie, CR-V are suspensie faţă McPherson şi suspensie spate multi-link. Ambele punţi au o suspensie cu o putere de amortizare cu 10% mai mare, iar caroseria are o rigiditate crescută.

Esential 589 litri oferă portbagajul lui Honda CR-V.
4 este poziţia ocupată de noul Honda CR-V în clasamentul economiei de carburant în segmentul său, potrivit datelor furnizate de constructorul nipon.
Debutul comercial al lui Honda CR-V pe piaţa din Europa va avea loc în octombrie 2012, primele unităţi urmând să ajungă în România până la finele anului curent. Pe lângă modificările estetice şi tehnologice apărute odată cu debutul noii generaţii, CR-V a devenit mai scurt cu 5 milimetri şi mai scund cu 30 de milimetri în comparaţie cu generaţia precedentă, fără ca spaţiul interior să fie redus.
Pentru ca modelul să fie accesibil mai multor şoferi, gama de reglare a volanului a crescut cu 10 milimetri, atât pe înălţime, cât şi pe adâncime. Parbrizul a avansat înspre partea din faţă a vehiculului cu 60 de milimetri, mărind spaţiul disponibil pentru pasageri, spun cei de la Honda.

Portbagajul lui CR-V oferă 589 de litri cu scaunele din spate ridicate, respectiv 1.648 litri cu acestea pliate. În versiunea cu bancheta pliată, CR-V este cu 147 de litri mai spaţios decât predecesorul său. Lungimea încărcăturii a crescut cu 140 milimetri, atingând 1.570 milimetri cu bancheta din spate pliată. De asemenea, partea interioară a portbagajului este cu 25 de milimetri mai joasă, pentru a uşura accesul cu obiecte grele sau volumionase. Acum, portbagajul unui CR-V poate găzdui două mountainbike-uri sau patru seturi de crose de golf, spun oficialii mărcii nipone.

Via Honda

Comentarii (11)

  • Cand vor intelege astia ca un motor de 2.2 (si mai ales de 150cp si 380nm) nu e... pretabil pentru europa...
    21 14
  • versiunea de 1.6 diesel si 120 CP va fi pentru modelul cu tractiune fata.
    6 2
  • Se pare ca au inteles si lucreaza la un motor de 1,6 de aprox.120 cp si 300 nm.
    9 4
  • kim_vl
    Mai au pana la motorul Renault-Nissan 1.6 dCi 130 CP si 320 Nm.
    7 5
  • @dumbravaandrei crezi ca cine da 30k euro pe o masina se uita la consum? Acum sincer faptul ca are un consum cu 2 l in plus in oras si cu 1 l afara nu prea conteaza.
    8 10
  • @Andy - nu este vorba despre consum ci despre taxele implicate prin folosirea unui motor cu o asemenea capacitate (impozite, taxe, asigurare etc.)
    13 3
  • Pai da ca astia cind vabrica se gindesc ca in Romania sunt multi hoti si taxele sunt mari?
    4 3
  • asdasd
    daca dai 30k pe o masina se considera ca mai ai si 400 de ron sa dai in plus pe an impozit. asta e diferenta intre 2.0 si 2.2. daca 400 ron ii pe an ii decisiv in alegerea masinii una de 30k atunci...
    10 9
  • pt samba
    motorul 2.2 este diesel si are turbina.intradevar este fffff fiabil (am si eu accord diesel, are 160 000 km si nam schimbat decat cosnusmabile, nici macar bucse sau telescoape si masina are o tinuta de drum ca noua) la noi se stie de masina nemteasca si atat.
    10 6
  • @pt samba.Mersi pt atentionare,nu am fost eu atent.E diesel asa e.Mersi.Si sa iti stapanesti sanatos Accordul.Honda produce niste masini superbe.Fara probleme de fiabilitate.
    7 2
  • Honda produce masini cu mult mai fiabile decat toate firmele europene puse cap la cap. Nu mai vorbim de rafinamentul motoarelor pentru ca la acest capitol marca asta poate fi egalata doar de catre branduri europene considerate premium pentru care platesti mult mai mult. Pe carcotasii care vorbesc de impozite, asigurari etc., i-as intreba daca nu cumva este de preferat o masina cu motor mare dar fiabila in ansamblu, care nu-ti produce nici un fel de griji, dar pentru care platesti ceva taxe, unei masini cu motor care sa se preteze conceptiei economice romanesti (sub 2 l) , pentru care taxele sa fie mai subtiri, dar care sa-ti faca altfel de probleme si sa-ti produca altfel de costuri.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru