Honda face un recall în SUA pentru 383.000 unităţi Civic, Accord şi Element

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 11.08.2010
Honda va rechema 383.000 unităţi în Statele Unite ale Americii pentru a schimba sistemul de blocare al contactului pentru a preveni scoaterea cheii din contact fără ca vehiculul să fie în treapta de parcare a cutiei de viteze automate.

Honda a anunţat că va opera un recall pe piaţa din Statele Unite ale Americii pentru modellee Civic, Accord şi Element produse între 2003 şi 2004. Problema pe care vor să o rezolve japonezii stă la nivelul sistemului de blocare al contactului, care nu ar trebui să permită scoaterea cheii din contact decât după ce maşina este trecută în treapta P a cutiei de viteze automate. Dacă acest lucru nu este îndeplinit şi maşina nu este asigurată nici cu frâna de parcare, modelele respective ar putea să se pună în mişcare singure.

Potrivit celor de la Honda, sistemul de blocare al contactului se uzează prematur şi îi permite utilizatorului să scoată cheia din contact indiferent de treapta de viteză în care se aflăa maşina. Evident, riscul ca vehiculul să se pună singur în mişcare este evident doar în pantă, suprafeţele plane nefiind atât de riscante din acest punct de vedere. În timp ce accidentele de acest gen nu sunt noi în lumea auto, cei de la Honda consideră că le pot preveni prin obligarea şoferilor neatenţi sau grăbiţi să treacă maşinile în treapta de parcare ( notată cu P) înainte de a scoate cheia din contact.

Recall-ul Honda este voluntar, iar japonezii consideră că trebuie să îşi îndeplinească o obligaţie faţă de clienţii săi prin această notificare şi prin recall-ul aferent.

Constructorul nipon va rechema 197.000 unităţi Accord, 117.000 unităţi Civic şi 69.000 unităţi Element. Primele două modele sunt afectate începând cu exemplarele produse după jumătatea anului 2002, în timp ce modelul Element este afectat doar în cazul exemplarelor produse după jumătatea lui 2003. Honda a primit câteva plângeri din cauza acestei probleme, iar unul dintre incidente a cauzat o accidentare minoră. Evident, niciunul dintre incidentele mai sus menţionate nu ar fi avut loc dacă proprietarii ar fi asigurat maşinile în mod corespunzător.

Via | Autoblog

Comentarii (3)

  • subtire
    Parfum fata de ce au anuntat ofical toyota...
    5 0
  • Honda
    Asta nu-i recall dar bonus de fidelizare :)
    Honda isi rasplateste clientii pt ai convinge sa-i ramana alaturi pt urmatoarea achizitie ;)
    4 3
  • @Cyrus
    @Cyrus de acord cu tine. Parca vad cum le povesteste in service ca ce greija are Horda pentru clienti si uite aici oferta la noile masini...
    Aberatie... daca nu este in stare sa asiguri masina la ce mai conduci?
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru