Hyundai i20 facelift: subcompacta renunță la diesel, dar primește pentru prima oară cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj

de Daniel Popescu
Miercuri, 25.04.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai i20 a primit un facelift care include noutăți de design la nivelul grilei frontale, dar primește și o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte. În schimb, modelul nu mai este disponibil cu motorizare diesel.

La 4 ani de la lansarea noii generații, Hyundai i20 a primit un facelift care aduce câteva îmbunătățiri de design și schimbări majore în oferta de motorizări și cutii de viteze.

Modelul se modernizează astfel pentru anul 2018 pentru a face față unei concurențe puternice în segmentul subcompact.

Hyundai i20 facelift: date esențiale:

modelul sud-coreean este disponibil în 3 versiuni de caroserie: 5 uși, coupe cu 3 uși și Active;

din punct de vedere al designului, noutatea principală este introducerea unei grile de tip "Cascading", întâlnită în gamă și pe modelul compact i30, care oferă o estetică mai modernă;

asiaticii au introdus noi opțiuni pentru jantele de 15 inch și 16 inch, în timp ce bară de protecție spate și stopurile au fost la rândul lor restilizate;

plafonul este panoramic și beneficiază de două nuanțe de culoare, în timp ce caroseria poate fi comandată în 3 culori noi: Tomato Red, Champion Blue și Clean Slate;

la interior, Hyundai i20 facelift beneficiază de un nou sistem de infotainment cu diagonala de 7 inch care include conectivitate Apple CarPlay și Android Auto, precum și un încărcător USB pentru telefoanele mobile;

i20 facelift veste echipat cu noi sisteme de siguranță grupate sub numele Hyundai SmartSense.

Printre acestea se numără Lane Departure Warning System (LDWS), Lane Keeping Assist System (LKAS), Autonomous Emergency Braking (AEB), Driver Attention Alert (DAA) sau High Beam Assist (HBA);

gama de motorizări a trecut prin schimbări majore, întrucât i20 vine cu numai două motoare pe benzină. Unitatea T-GDI de 1.0 litri are filtru de particule și este disponibilă în versiuni de 100 CP (cu cutie de viteze manuală cu 5 trepte) și 120 CP (cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte). În plus, Hyundai introduce în premieră pe i20 o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte, disponibilă opțional cu motorul de 1.0 litri și 100 CP;

al doilea motor are capacitatea de 1.2 litri și este disponibil în versiuni de 75 PS și 84 PS doar pentru variantele cu 3 și 5 uși, în ambele cazuri fiind cuplat la o cutie de viteze manuală cu 5 trepte;

i20 facelift nu mai beneficiază de versiune diesel, astfel că Hyundai se alătura trendului de eliminare a acestei propulsii în cazul modelelor de mici dimensiuni, după ce și Skoda Fabia facelift a renunțat la diesel.

Hyundai nu a dezvăluit când se va lansa pe piața noul i20 facelift, însă presa britanică afirmă că modelul va ajunge în showroom-urile europene în vara acestui an.

Via Hyundai

Comentarii (4)

  • Stopurile spate s-au lățit și mi se pare mai banale și monotone acum față de cele mai subțiri și sportive de pe pre-facelift.
    6 4
  • "al doilea motor are capacitatea de 1.2 litri și este disponibil în versiuni de 75 PS și 84 PS doar pentru variantele cu 3 și 5 uși,"

    mai sunt si alte variante cu mai multe sau mai putine usi?
    6 4
  • unu: Am facut mentiunea pentru a se intelege ca acest motorul nu este disponibil pe versiunea Active.
    5 2
  • someone
    nici un news despre varianta N ? sau asteptam generatia viitoare
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru