Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Hyundai i20 N Sport: primele imagini și informații ale variantei sportive a subcompactei

Publicat Vineri, 28.08.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 9
Hyundai i20 N Sport: primele imagini și informații ale variantei sportive a subcompactei - Poza 1
Hyundai i20 N Sport: primele imagini și informații ale variantei sportive a subcompactei - Poza 2
Hyundai a prezentat primele imagini și informații ale primului model îmbunătățit de divizia de performanță N. Vorbim despre i20 N Sport, o variantă mai sportivă a subcompactei.

Hyundai i20 N Sport este prima creație a departamentului de performanță al mărcii coreene. Modelul de clasă mică a fost prezentat prin două fotografii oficiale, care au fost atașate unui comunicat în care erau specificate primele detalii tehnice ale primului model de serie optimizat de divizia N, care s-a ocupat până acum doar de modelele folosite de Hyundai în Campionatul Mondial de Raliuri. Rezultatul primului proiect de variantă sportivă de serie de la Hyundai N este un i20 modificat subtil, care promite multe atunci când ajunge să fie condus pe un sector de drum virajat.

Noul Hyundai i20 N Sport are o motorizare 1.4 benzină de 115 CP și 160 Nm. Aceasta angrenează roțile din față cu ajutorul unei transmisii manuale cu șase rapoarte. În plus față de standard, pe lângă nivelul de putere și cuplu mai ridicat, i20 N Sport are arcuri și amortizoare mai ferme, un sistem de frânare cu discuri și cu ABS pe patru canale și EBD, un sistem de evacuare din oțel inoxidabil și un pachet estetic modest.

Așa arată posteriorul lui Hyundai i20 N Sport.

Urmareste Automarket
Din punct de vedere stilistic, varianta N Sport a lui Hyundai i20 iese în evidență prin jantele din aliaj cu aspect sportiv și diagonală de 17 inch, setul de praguri laterale, părțile inferioare ale barelor de protecție, grila frontală modificată și siglele "N" de pe caroserie.
În plus, garda la sol a modelului coreean a fost redusă cu câțiva milimetri față de standard.

Via Hyundai


Comentarii (9)

  • puteau mai mult...
    Parca-i o chinezarie din anii 90'...
    20 12
  • Tentativa esuata ! Luand in considerare ca n-au experienta e scuzabil.
    Dar arata destul de kitschos. Jantele si pneurile minuscule, bandourile "heavy duty" ca si cum acum s-ar duce in offroad, eleronul lunetei si ornamentul stalpului C grosolan realizate, calandru / parte frontala datata. Si asta vazuta din avion... dintr-o poza cu rezolutie slaba.
    Luata la bani marunti, reducerea de costuri o sa se simta.
    19 5
  • someone
    dezamagit de motor...puteau mai mult, mai ales ca il denumesc un model sportiv...aveau in gama motoare turbo cu cuplu ridicat, ma intreb de ce nu le-au folosit si au preferat un aspirat.
    la generatia precedenta de I20 se vorbea ca vor folosi un 1.7CRDI de cca 150 cai
    10 7
  • Daca modelul de serie ma face sa intorc capul dupa el, la modelul "sport" ma face sa vom...
    Oricand as alege Twingo RS 1.6 16v 133cp sau RS 2.0 aspirat :)
    2 1
  • Multi vorbesc dar putini cunosc. Cel mai important lucru la aceasta masinuta va fi pretul, care va justifica corect performantele modelului de clasa subcompacta. Plus ca un model de top ca cel prezent pe piata costa 13 mii euro si te bucuri de dotari precum : clima automata , lane assist , comenzi audi+cruise control pe volan, cel mai bun spatiu din segment, sistem multimedia cu ecran de 8 inch + navigatie+ camera pt marsarier+ senzori parcare fata spate+ internet 3G la bord+ Blth, scaune incalzite fata, senzor de presiune pneuri, etc.
    13 12
  • Alex Radoi
    Penibil... Prin toamna se zvonea ca va fi echipata cu 1.6T-GDI de 250cp si acum... :))) Incep sa ii respect din ce in ce mai mult pe cei de la Suzuki, pt. ca in ciuda faptului ca sunt o marca f. mica si low-cost, reusesc sa scoata pe piata o masina precum Swift Sport.
    14 5
  • Tot Kia ramane partea sportiva a concernului...
    6 5
  • Vai cum arata . Zici ca i-au facut Tuning in Ferentari . Avand in vedere ca versiunea actuala costa 13000 (1.2 84 Highway - full) si 11100 (1.2 Comfort - e baza la ei - este varianta cu imitatie de butoane), nu vad cum ar putea pentru mizeria asta kitsch-oasa sa plateasca cineva un minim de 15000. Clio RS si Polo GTI sunt de pe alta lume in raport cu ea .
    11 14
  • @ingerulol
    Ai dreptate. Clio RS si Polo GTI sunt de pe alta lume inclusiv cu pretul.
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru