Hyundai ia locul GM la Premiile Oscar

De Robert Gherghe
Publicat Joi, 09.10.2008
Hyundai a cumparat dreptul de publicitate detinut de General Motors la ceremonia premiilor Oscar.

Esential

11 ani este perioada in care GM a fost partener al evenimentului premiilor Oscar.

Situatia critica prin care trece GM a dus la taierea bugetului destinat departamentului de marketing al gigantului american. Drept urmare, General Motors nu va mai fi partener publicitar la o serie de evenimente de top ale societatii americane, cum ar fi Super Bowl, Premiile Emmy sau Oscar-urile.

Acest lucru a creat un disconfort major pentru toate partile implicate in procesul publicitar aferent unor evenimente urmarite in intreaga lume. Pentru cel mai titrat eveniment din lumea filmului, Premiile Oscar, s-a gasit imediat un inlocuitor in lumea auto.

Dupa 11 ani, General Motors nu va mai fi partener la Oscar, locul americanilor fiind luat de compania coreeana Hyundai, al cincilea producator auto din lume.

Conform specialistilor in advertising este un tichet nesperat pentru Hyundai pentru a intra in clasa premium, unde cauta sa ajunga prin noul model Genesis.

Via | Automotive News

Taguri: GM, Genesis, Hyundai

Comentarii (1)

  • andrei
    voi
    "un tichet nesperat pentru Hyundai pentru a parasi in clasa premium"....kiar asa po fi?? cititi de 2 ori:D
    fara ofensa
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru