Feedback

Hyundai va dezvolta cutii cu dublu ambreiaj în defavoarea CVT-urilor

Publicat Miercuri, 31.10.2012
de Mircea Meșter
Comenteaza 4
Hyundai va dezvolta cutii cu dublu ambreiaj în defavoarea CVT-urilor - Poza 1
Hyundai explică, prin vocea vicepreşedintelui biroului american al mărcii, motivele pentru care constructorul coreean a renunţat la ideea de a dezvolta transmisii CVT: "Cutiile cu dublu ambreiaj se potrivesc mai bine cu filosofia noastră".

Construieste-ti propriul
Hyundai
Configurator
Hyundai nu îşi va concentra resursele pe dezvoltarea unor transmisii cu variaţie continuă (CVT), preferând să dozeze eforturile inginerilor pe conceperea şi perfectarea unor cutii cu dublu ambreiaj, reperul fiind în continuare DSG-ul folosit de Grupul Volkswagen. La baza decizie stau soluţiile tehnice şi practice care fac ca o cutie CVT să fie mai puţin eficientă şi să nu-i ofere celui de la volan senzaţii sportive reale

"Sistemul de transmisie cu dublu ambreiaj are un viitor mai bun alături de noi. Vine cu avantaje legate de consum şi e mai bun pentru şoferii sportivi. În plus, se potriveşte mai bine cu filosofia noastră", declară Mike O'Brien, vicepreşedintele Hyundai Motor America, citat de Automotive News. 

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
"Cutiile cu dublu ambreiaj au probleme la schimbul de viteze, pentru că trecerea nu se realizează foarte lin dacă transmisia nu e realizată foarte bine. pe de altă parte, deşi CVT-ul funcţionează lin, fiind în avantaj pentru că nu are trepte, acest tip de transmisie suferă pierderi din cauza curelei din oţel care angrenează scripeţii pentru a găsi plaja optimă de funcţionare.Între timp, o pompă hidraulică mare e necesară pentru încleştarea scripeţilor care transmit puterea la roţi. Toate acestea creează pierderi de putere parazite care degradează performanţele şi economia de carburant. În plus, CVT-ul este limitat la motoarele de cilindree redusă care au cuplu scăzut, acest lucru limitându-i practic plaja de aplicaţii", explică oficialul Hyundai.

via Automotive News (înreg.)


Comentarii (4)

  • razvanis
    Traducere
    Tehnologia cvt e net inferioara tehnologiei dublu ambreiaj (dsg pentru popor) si ne-a venit mintea cea de pe urma (lui vw) .
    Acum avem si tsi-uri la 4 ani dupa ei , o sa avem si dsg la 6 ani dupa ei ... macar noi ne-am trezit, ca toyota inca doarme ...
    23 7
  • BaditzaEX
    @Mafia dobitocule si CVT de cine a fost conceputa de constipatii tai sau de Audi?!, din cauza unora ca tn < urasti > la un moment dat Tayoda sau BeMWheCeu
    16 7
  • BaditzaEx
    s-o ardem Mafioso :)), si unde naiba scrie in articol de Ecvt, scrie CVT, deci mai lasa reclama / propaganda, da stiu vin sarbatorile si tu nu ti-ai realizat targetul la Tayoda si pana la urma ce a facut Tayoda a mai pus un E in fata, deci a perfectionat un sistem nu l-a conceput , asa cum faimoasele motoare boxer de la Subaru / MAZDA , constipatii au preluat patentul de la Porsche , eu zic sa te duci matalutza si sa zbieri la luna cu tayoda ta, inteleg sa fii fan al unei marci dar cu unii ca tn incepi sa realizezi ca si la tanti toyoda sunt melteni nu numai la fanii nemtelailor - aceeasi placa caracteristica meltenilor ( vere e din jermanika , frate e made in japan )
    16 8
  • zarnesteanu
    BaditzaEx, welcome to the club :)
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru