Hyundai va investi 12.2 miliarde de dolari în cercetare în 2012
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai Motor Group a anunţat că va investi 12.2 miliarde de dolari în cercetarea şi dezvoltarea noilor modele. Concernul sud-coreean deţine mărcile Hyundai şi Kia, aşa că ambele divizii ale Hyundai Motor Group se vor bucura de această investiţie. Suma anunţată de oficialii Hyundai Motor Group include şi fondurile necesare îmbunătăţirii uzinelor Hyundai/Kia la nivel global, în măsura în care va fi cazul. Pe lângă investiţiile anului 2012, Hyundai a anunţat şi prima estimare de vânzări la nivel de concern – şapte milioane de unităţi. Aşteptările de vânzări ale coreenilor sunt cu şase procente mai mari peste rezultatele din 2011, marcând o premieră pentru un constructor obişnuit cu vânzări în creştere cu mai bine de 10 procente de la an la an.
În 2011, Hyundai Motor Group a vândut 6.5 milioane de unităţi la nivel global, ambele mărci ale concernului având rezultate bune. Coreenii consideră că ar fi putut avea rezultate mai bune dacă nu erau limitaţi de capacitatea de producţie, multe uzine Hyundai/Kia lucrând la capacitate maximă în 2011, iar livrările au fost întârziate din cauza imposibilităţii de a produce suficiente propulsoare în unele fabrici. Circa 2.6 miliarde de dolari vor merge la fabricile existente ale concernului din Coreea de Sud.
Dezvoltarea noilor modele ecologice va fi accelerată graţie unei infuzii de 4.4 miliarde de dolari.
Oficialii concernului nu au dezvăluit numărul de modele pe care le vor lansa în cadrul următorului an şi nici intenţiile în materie de emisii de CO2 la nivel de grup. Creşterea procentuală a investiţiei Hyundai în noile modele în 2012 faţă de anul precedent este de 15.6 puncte.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul britanic de automobile lansează 4 pachete stilistice noi pentru modelul Bentayga S în Europa. Totodată, SUV-ul de lux a primit și o serie de îmbunătățiri de ordin tehnologic. (28.03)
-
DS Automobiles vrea o gamă simplificată: vor exista doar două niveluri de echipare, Pallas și EtoileConstructorul francez de automobile adoptă o nouă structură de gamă, bazată pe două niveluri de echipare, denumite Pallas și Etoile. (28.03)
-
Ford a publicat mai multe imagini sugestive cu un nou pachet vizual pentru Mustang. Noul pachet va aduce embleme desenate în stil retro pentru a marca cei 60 de ani de la debutul primei generații a celebrului model de performanță. (28.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Ce mașini cumpără europenii: 1 din 8 mașini vândute, în februarie, a fost electrică
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
- Noul Mercedes-Benz Clasa G facelift: motorizări mild-hybrid și mai multă putere
Comentarii (2)