Salonul Auto de la Geneva 2016

În loc de facelift: Ford lansează B-Max Colour Edition, care aduce o versiune de 140 CP a motorului 1.0 EcoBoost

Publicat Joi, 21.01.2016
de Mircea Meşter
Comenteaza 7
În loc de facelift: Ford lansează B-Max Colour Edition, care aduce o versiune de 140 CP a motorului 1.0 EcoBoost - Poza 1
În loc de facelift: Ford lansează B-Max Colour Edition, care aduce o versiune de 140 CP a motorului 1.0 EcoBoost - Poza 2
În loc de facelift: Ford lansează B-Max Colour Edition, care aduce o versiune de 140 CP a motorului 1.0 EcoBoost - Poza 3
În loc de facelift: Ford lansează B-Max Colour Edition, care aduce o versiune de 140 CP a motorului 1.0 EcoBoost - Poza 4
În loc de facelift: Ford lansează B-Max Colour Edition, care aduce o versiune de 140 CP a motorului 1.0 EcoBoost - Poza 5
În loc de facelift: Ford lansează B-Max Colour Edition, care aduce o versiune de 140 CP a motorului 1.0 EcoBoost - Poza 6
Ford B-Max primește, la 4 ani de la lansarea oficială, o ediție specială care ține loc de facelift. Noul B-Max Colour Edition are o schemă de culori interesantă și o versiune de 140 CP a cunoscutului 1.0 EcoBoost.

După ce Ford a inaugurat producția de autoturisme a versiunii moderne a fabricii din Craiova aducând în Oltenia în 2012 monovolumul subcompact B-Max, industria auto așteaptă cu nerăbdare confirmarea unui al doilea model care să completeze producția uzinei și să acopere și din punctul de vedere al volumului necesar ritmul unei fabrici auto. Până atunci, însă, Ford încearcă să revigoreze vânzările lui B-Max lansând o versiune specială a modelului: Colour Edition.

Noul B-Max Colour Edition este un soi de facelift fără modificări estetice substanțiale. Asta pentru că, în lipsa unui refresh de mijloc de generație, Ford B-Max Colour Edition beneficiază de câteva elemente care apar în premieră pe modelul craiovean. 

Grila glossy este unul dintre elementele indentificabile ale noii versiuni B-Max Colour Edition.

La nivel de design, B-Max poate fi comandat acum într-o schemă exterioară de culori bitonală, în care plafonul și oglinzile laterale sunt vopsite în negru, în contract cu restul caroseriei.

Ford spune că vor fi disponibile în total 10 combinații de culori la exterior, dar în fotografiile oficiale vedem deocamdată doar două dintre acestea: roșu cu negru și alb cu negru. În plus față de nuanțele contrastante, B-Max Colour Edition vine cu geamuri laterale fumurii în spate, cu o grilă frontală negru glossy și cu un eleron care completează linia plafonului. În plus, Ford a dezvoltat special pentru această versiune specială un set de jante de 16 inch care până acum nu puteau fi comandate pe acest model.

Cea mai importantă apariție disponibilă odată cu lansarea lui B-Max Colour Edition se regăsește sub capotă, acolo unde Ford montează versiunea de 140 de cai putere a versatilului 1.0 EcoBoost. Motorul turbo de 1.0 litru putea fi comandat până acum pe B-Max doar în versiunile de 100 și 125 de cai putere. Noul 1.0 EcoBoost de 140 CP vine cu 10.4 secunde pentru 0-100 km/h și cu un consum oficial de 5.0 litri/100 km în regim mediu mixt.

via Ford


Comentarii (7)

  • Hai mai lasa-ma....sa scoti din 1L 140 CP mi se pare enorm. Banuiesc ca fiabilitatea e ca la rasnite, nu?
    11 27
  • Desi prin solutia lantului de distributie in baia de ulei ,3 cilindri la un motor in patru timpi,este o bataie de joc.Lumea a inceput sa isi dea seama de marketingul 3 cil. turbo.Daca nu renunta in secunda 2 la kkt dau faliment.
    6 28
  • Oare daca mi-l cumpar, mai merge sa-i fac o resoftare sa-l duc in 170-180cp ? :)))))))))
    20 1
  • 1_WJ_1One
    Un model foarte reusit. Bravo Ford !
    6 1
  • pai probabil e o resoftare light din fabrica :)

    @Flavius...zici tu? poti aduce ceva detalii, dar nu in bataie de joc?

    B-Max cred ca se va dovedi un fiasco
    5 8
  • Ford trebuie să vină cu ceva mai convingător la Craiova. Ar fi nevoie de un model care să aibă căutare și pe piața noastră. De când a apărut B-Max, nu știu dacă am văzut 7 exemplare pe străzi.
    Mai întâi, însă, avem nevoie de autostrăzi. Fac cu nervii când mă gândesc câte investiții ne-au ocolit din cauza infrastructurii aproape inexistente!
    9 1
  • Ma distreaza ca sunt o gramada de fini cunoscatori care stiu exact cati Km o sa tina motorul, ce impact va avea asupra vanzarilor si care e solutia salvatoare pentru producator. In general acesti fini cunoscatori conduc cazane de prin anii 80 cu numere de Bulgaria si tot ce nu-si permit e de cacat. Sun genul care afirma cu mandrie ca nu ar da cazanu' din 80 pe o masina noua!
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru