Feedback

Informații noi despre viitoarea generație Audi A3: modelul compact debutează la finalul anului cu motorizări micro-hibrid și tehnologie împrumutată de pe noul Q3

Publicat Duminica, 10.02.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 4
Informații noi despre viitoarea generație Audi A3: modelul compact debutează la finalul anului cu motorizări micro-hibrid și tehnologie împrumutată de pe noul Q3 - Poza 1
Viitorul Audi A3 va fi lansat spre finalul anului curent, iar conform primelor informații, modelul de clasă compactă va avea un design ușor îmbunătățit, un interior plin cu tehnologii moderne și motorizări cu sisteme micro-hibrid.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi pregătește o nouă generație A3. Modelul de clasă compactă dezvoltată de constructorul german va primi un design îmbunătățit, tehnologii moderne preluate de pe noul SUV Q3 și o gamă de motorizări cu sistem micro-hibrid.

Din punct de vedere estetic, viitorul Audi A3 va păstra linia generală cu care deja ne-am obișnuit, însă designerii vor miza și mai mult pe sportivitate. Noul A3 va crește în dimensiuni, iar la baza viitorului model de clasă compactă se va afla o variantă îmbunătățită a arhitecturii MQB.

La interior, viitoarea generație Audi A3 ar urma să preia elementele pe care în acest moment le întâlnim pe SUV-ul Q3. Astfel, clienții vor descoperi instrumentarul de bord digital disponibil în versiuni de 10.25 și 12.3 inch, dar și noul sistem de infotainment cu ecran de 8.8 inch (opțional 10.1 inch).

Gama de motorizări va integra sisteme micro-hibrid, dar clienții vor putea opta și pentru o nouă variantă plug-in hybrid. Actualul A3 echipat cu un sistem PHEV a fost retras din ofertă la finalul anului trecut ca urmare a faptului că acesta nu respecta noile teste de emisii WLTP. Totodată, fanii versiunilor sportive nu au motive de îngrijorare, întrucât nemții nu renunță la S3 și RS3.

Conform unui document publicat de divizia Audi din Spania, noua generație A3 va fi lansată la finalul anului curent.

Via | AutoExpress


Comentarii (4)

  • andrei
    o alta frectie si micro-hibridele astea. daca nu costa nimic in plus, e ok. dar costa.
    si cam care sunt tehnologiile moderne? ca in ultima vreme cam aici se da batalia mai mult.
    4 1
  • Mamăăă ce tehnologii complicate la Audi !!!

    PHEV nu a trecut testele PHEV !!!??

    HA HA HA !!

    ALOOO wake up europenii de la "cea mai mare companie auto din lume" VAG!

    Tesla a cumpărat Maxwell producător de ultra capacitori / condensatori !
    Se speculează că vor să folosească la
    - o încărcare foarte rapidă şi sau
    - la accelerări pentru a prelungi viaţa bateriilor
    - anodul / catodul de la capacitori s-ar putea folosi şi la baterii şi să ajungă bateriile litiu-ion de 2 ori mai uşoare !

    Asta da ştire de tehnologie !
    5 2
  • Erată


    PHEV nu a trecut testele WLTP !!!??
    4 3
  • andrei.r
    E o mica confuzie. Audi nu a vrut sa certifice A3 e-tron in standardul WLTP pentru ca urma oricum sa lanseze noua generatie de A3. Deci nu au facut testele.
    Standardul WLTP nu se refera doar la emisii, ci si la autonomia declarata, consumul declarat etc. Chiar si Teslta (cu emisii 0) trebuie sa certifice WLTP modelele pe care le vinde in Europa.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru