Înmatriculările Dacia în Franța au crescut cu 21% în prima jumătate a anului: Sandero, locul 6 în topul modelelor

de Daniel Popescu
Marti, 03.07.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a înmatriculat 77.723 de unități în Franța în prima jumătate a anului, în creștere cu 20.8%, iar Sandero ocupă locul 6 în topul modelelor cu 37.643 de unități. Dacia Duster a fost la numai 200 de unități de top 10.

Prima jumătate a anului a fost una productivă pentru Dacia în Franța, potrivit datelor furnizate de în această săptămână de Comitetul Constructorilor de Automobile din Hexagon (CCFA).

Astfel, constructorul de la Mioveni a înmatriculat 77.723 de unități în Franța în perioada ianuarie - iunie, în creștere cu 20.8% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Performanța a venit și pe fondul unei luni iunie foarte bune, cu 16.696 unități înmatriculate, în creștere puternică cu 28%.

Pe baza acestor rezultate, Dacia a reușit să propulseze Sandero pe locul 6 în topul modelelor cu cele mai multe înmatriculări: subcompacta a fost aleasă de 37.643 de clienți în primele 6 luni ale anului și are o cotă de piață de 3.2%.

De asemenea, Dacia Duster a fost foarte aproape să ajungă în top 10 după 25.614 unități înmatriculate, cu o cotă de piață de 2.2%, ocupând astfel locul 11 la numai 200 de unități în spatele lui Renault Megane.

Renault Clio este în continuare cel mai apreciat model din Franța, cu peste 70.000 de unități înmatriculate, în timp ce podiumul este completat de Peugeot 208 (56.000 de unități) și Peugeot 3008 (aproape 46.700 de unități).

Citroen C3 și Renault Captur ocupă următoarele poziții, iar Peugeot și-a trecut în cont și locurile 7 și 8 prin 2008 și 308.

Astfel, Sandero este pe locul 4 în topul celor mai înmatriculate subcompacte, după Clio, 208 și C3, în timp ce Duster este pe aceeași poziție în topul SUV-urilor, în spatele unor modele precum 3008, Captur și 2008.

Via CCFA (PDF)

Comentarii (11)

  • ALPINA B7
    Oameni bolnavi. Au o gramada de bani si cumpara cazane noi marca Dacia. Nu ii inteleg ....
    6 24
  • Da da, europenii cei naivi.
    Și românii ”cunoscători”, care nu lasă nici un ciuruc premium antediluvian să ruginească liniștit în Vest și-l aduc aici să mai tragă de el până cade, așa, în ciuda ”dușmanilor”.
    Asta e educația, d-aia suntem unde suntem.
    21 4
  • SIMPLE MINDS
    Intr-o societate tembela precum Romania ierarhiile sunt date peste cap.Avem compatrioti care nu inteleg un aspect elementar:volumele in vanzari sunt realizate de modele de buget !!!! Numai in ROMANIA intalnesti situatia in care x5.x6 au vanzari mai importante ca modele de clasa mica si compacta! Romania=anormalul la el acasa!!
    17 4
  • SIMPLE MINDS
    @ALPINAB7 Un privilegiu ca suntem contemporani cu tine!!!
    12 1
  • Rudolf D.
    Bravo Dacia, la mai mare. La cat mai multe succese care pana la urma se rasfrang si in economia Romaniei si in bunastarea omului de rand. Totusi nu pot sa nu remarc comentariile pline de reprosuri, ba din partea fanilor cutiilor de conserve in care poti muri usor ca n-au fost studiate sa obtina 5 stele, ba din partea adoratorilor de cazane premium antedeluviene (ha ha ha) care isi taraie cazaturile prin gropile patriei punand in acest fel in pericol si mai mult circulatia rutiera. Usurel baieti, e loc pentru toata lumea. De ce vreti sa impuneti celorlalti ideile, dorintele si credintele voastre? Si cu obida. Va e dor de communism, cand toata lumea putea sa-si ia doar masina noua? Care e problema voastra? Ca unii isi iau X5? Foarte bine. Ne bucuram pentru ei. Si speram sa strangem si noi niste bani sa ne luam o masina mai buna, fie ea noua sau second hand. Hai sa ne judecam unii pe altii dupa fapte, nu dupa masinile achizitionate, desi nici sa judeci pe altii nu e prea crestineste in conditiile in care nu ai toate datele.
    3 5
  • @ Simple minds

    Aberezi, ai niște date care să demonstreze că se vând mai multe X5 decât modele de clasă mică ? Marca predominantă la noi este Dacia, surprinzator, nu ?
    3 3
  • SIMPLE MINDS
    @ dan grc Parcurge datele APIA si ulterior emite o opinie.
    4 2
  • SIMPLE MINDS
    @ dan grc Pentru tine numai marca Dacia produce autoturisme de clasa mica si compacta? Cu siguranta poti mai mult !!!
    5 2
  • Omule, spuneam că cea mai răspândită marcă este Dacia, adică doar marca națională vinde mai multe modele mici, compacte , decât X5 uri, nici nu are rost să socotesc și celelalte mărci. Așa ai văzut pe datele APIA, că s-au vandut mai multe X5 decât modele compacte de la mărci de volum ? Eu ti-am spus că aberezi, tu nu.
    2 2
  • Pe pietele mature lucrurile sunt clare demult. La noi se circula cu numere de BG, se circula cu volan pe dreapta, se circula pe drumuri proaste si inguste (ca parca autostrazile ne fac rau la sanatate). Tot e bine ca ne pricepem la polemici-ca cele de mai sus - de terasa rurala si la analize tehnico-economice de taraba.
    Ca sa revenim, Dacia face vanzari bune cu modele concepute de RENAULT. Trebuie sa-si innoiasca modelele in cel mai scurt timp, pentru ca ciclul de viata al lui SANDERO si LOGAN sunt pe sfarsite (in ciuda vanzarilor bune) iar concurenta e foarte dinamica. Un model de clasa A nu se intrevede, la motorizari mai puternice nici nu ne mai gandim, ramanem oarecum blocati in binomul LOGAN -Sandero e un Logan scurt si MCV un Logan SW - DUSTER.
    3 2
  • Motor Dacia-implozie economica
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru