Istoria masinilor lui Bond
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
De circa 50 de ani, filmele din seria James Bond fac istorie in lumea cinematografiei. Va anuntam ca ultima realizare din aceasta serie, "Casino Royale" a batut toate recordurile in Box Office. Dar un lucru semnificativ a celor 21 de filme cu agentul 007 sunt masinile acestuia. De-a lungul anilor, mai multe marci auto s-au intrecut in a obtine “rolul” masinii care va fi prezenta in peripetiile lui James Bond. Cea mai prezenta marca a fost Aston Martin, totul culminand cu ultima ei aparitie, anul acesta, prin modelul DBS.
Prima data cand un Aston Martin si-a facut aparitia in seria James Bond a fost in anul 1964 in "Goldfinger" cand Sir Sean Connery a condus un model DB5. Alte modele Aston care au aparut in filmele cu Bond sunt V12 Vanquish si V8 Vantage Volante. Cel mai controversat moment din istoria masinilor lui Bond a fost alegerea lui BMW Z3 in "Goldeneye" din 1995. A fost prima masina non-britanica condusa de eroul spion. Z3-ul a avut o scurta aparitie in primul rol Bond a lui Pierce Brosnan.
In ciuda controverselor, banii celor de BMW le-au fost de folos producatorilor filmului, iar in "Tomorrow Never Dies" din ’97 Bond a putut fi vazut la bordul unui BMW 750iL.Alta marca care si-a facut modelele celebre prin filmele cu Bond a fost Lotus, cu modelele Esprit S1 si Esprit Turbo. Espirit S1 a aparut in "The Spy Who Loved Me" din 1979, iar cel de-al doilea in "For Your Eyes Only" din ’81. In James Bond-ul din 1983, "Octopussy", au loc doua aparitii ciudate, Mercedes 250E si Alfa Romeo GTV. Cel mai inedit autovehicul pe care agentul nostru l-a condus a fost autobuzul AEC Regent RT-type double-decker in episodul "Live and Let Die" din 1973.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Conservator
Comentarii (8)