Iulie: A doua scădere în patru ani a vânzărilor Volkswagen

de Sebastian Toma
Miercuri, 14.08.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Vânzările Volkswagen au înregistrat a doua scădere din ultimii ani pe piaţa din Europa. Însă directorii mărcii nu se tem, deoarece vânzările globale au crescut în primele şapte luni ale anului.

Având în vedere condiţiile economice incerte care vor continua în următoarele luni, vom urmări cu atenţie evoluţia pieţelor auto globale. Divizia de vehicule de pasageri de la Volkswagen a avut o performanţă solidă într-o situaţie complicată a pieţei auto globale.

Christian Klingler
Membru al Consiliului de Conducere Volkswagen Group şi responsabil vânzări şi marketing
Volkswagen, cel mai mare constructor auto din Europa şi locul trei în lume, a înregistrat a doua sa scădere a vânzărilor pe piaţa din Europa din ultimii patru ani. Directorii companiei germane spun că situaţia este încă dificilă în Europa şi că piaţa are încă probleme legate de raportul defectuos între cererea şi producţia de automobile noi. Din fericire pentru nemţii de la Volkswagen, scăderea vânzărilor din iulie este minoră, de 0.5 procente şi se manifestă după 38 de luni de creştere constantă a vânzărilor.

Luna martie a fost şi ea dificilă pentru cei de la Volkswagen, marca înregistrând la vremea respectivă o scădere de un procent faţă de aceeaşi perioadă a anului 2012.

Însă marca Volkswagen a avut un parcurs foarte bun la nivel global în primele şapte luni ale anului, vânzările crescând cu patru procente în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Diferenţa dintre rezultatele din Europa şi parcursul bun al mărcii este datorat diviziei din China, care a reuşit să schimbe balanţa pe plus pentru marca din Wolfsburg.

Divizia de autoturisme de la Volkswagen a reuşit să livreze în Europa 0.98 milioane de vehicule în primele şapte luni ale anului curent. Creşterile mărcii Volkswagen au apărut în regiunea Asia-Pacific, de 17 procente, China (18.9 procente), America de Nord (3.6 procente). Pe piaţa din Europa, livările au scăzut cu mai multe puncte procentuale, media pentru Europa de Vest fiind de 6.8 procente, fără piaţa din Germania, unde livrăril au sczăut cu 9.1 procente.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (5)

  • Ivanoff
    Eu sic sa schimbati titlul ca va taiati singuri craca de sub picioare!
    Asa ceva de cand existati nu ati mai facut voi si nici nu cred sa mai faceti...
    Cum oare este posibil sa veniti cu stiri negative legate de VAG, habar nu am dar cred ca va-ti cam "zapacit" de la canicula.
    13 20
  • @ Ivanoff
    O scadere de 0.5 % ( !!! ) in Europa in timp ce concurenta italiana si franceza inregistreaza o scadere de doua cifre procentual nu este o stire negativa ci inutila tinand cont ca azi se putea alege o multime de alte stiri mult mai interesante legate de VW Group, una din ele fiind cea despre modelele TGI ( http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20130814/ANE/308149999/vw-bets-big-on-cng#axzz2bwSuYc2I ) care cu siguranta vor avea in viitorul apropiat un impact foarte mare in Europa in general si nu numai in Italia unde piata este dominata de modelele benzina-GPL .
    15 5
  • se apropie falimetul
    5 13
  • Honda se apropie de momentul in care se va retrage din Europa . Cota de piata in Europa e de 1.00 % ....
    13 6
  • Scrooge
    Nu stiu daca procentul pe care-l spui tu e corect, dar oricum Honda bine nu sta in Europa. O revizuire a preturilor, un marketing mai agresiv (poate chiar sa traga cu ochiul la Hyundai-Kia), o optimizare a costurilor de productie l-ar putea (cred) aduce vanzari mai bune. E pacat de Honda, chiar fac masini bune si cu personalitate iar Europa nu e o piata de neglijat.
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru