Jaguar XE facelift: sedanul primește elemente de design mai sportive și tehnologii noi

de Daniel Popescu
Miercuri, 27.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar a introdus un facelift pentru sedanul XE care include o serie de modificări de design pentru un caracter mai sportiv, iar modelul va fi disponibil cu tehnologii noi atât cu motor diesel de 180 CP, cât și cu o unitate pe benzină în versiuni de 250 CP și 300 CP.

Salonul Auto de la Geneva se apropie cu pași mari, iar Jaguar va introduce un facelift pentru sedanul XE.

Modelul constructorului britanic primește o serie de îmbunătățiri mai degrabă minore, însă acestea îl fac să arate mai sportiv, în timp ce din punct de vedere tehnic clienții vor avea de ales între un motor diesel sau două unități pe benzină.

Jaguar XE facelift: date esențiale:

● Jaguar XE facelift are o lungime de 4.678 mm, o lățime de 1.967 mm și o înălțime care variază de la 1.416 la 1.425 mm în funcție de motorizare, în timp ce ampatamentul este de 2.835 mm;

● Bara frontală a primit un design mai sportiv, mai ales datorită implementării unor guri de aerisire mai proeminente, în timp ce forma farurilor LED a fost ușor modificată;

● Între timp, stopurile au acum o suprafață mai mică, în timp ce bară de protecție spate a trecut la rândul ei printr-o serie de retușuri pentru a fi mai sportivă;

● Clienții care vor un aspect estetic și mai agresiv au la dispoziție varianta R-Dynamic, care include jante speciale și elemente de culoare neagră;

● La interior există de asemenea schimbări minore, iar volanul este împrumutat de la SUV-ul electric I-Pace, în timp ce selectorul cutiei de viteze și switch-ul JaguarDrive Control sunt preluate de la F-Type;

● Pentru prima oară, XE este disponibil cu sistemul de infotainment Touch Pro Duo de 5.5 inch, care a fost de asemenea preluat de la I-Pace, iar acesta poate fi acompaniat de un panou digital de instrumente cu diagonala de 12.3 inch;

● Jaguar susține că XE facelift este primul model din segment care beneficiază de o cameră video de interior care permite șoferului să vadă foarte bine în spate.

Aceasta poartă numele ClearSight și permite șoferului să schimbe rapid între modul de oglindă și de cameră;

● Din punct de vedere tehnic, Jaguar XE facelift este disponibil cu trei motoare. Fanii diesel au la dispoziție doar o unitate de 2.0 litri care generează 180 CP și un cuplu maxim de 430 Nm între 1.750 - 2.500 rpm.

● Între timp, XE facelift poate fi achiziționat și cu un motor pe benzină de 2.0 litri disponibil în versiuni de 250 CP și cuplu de 365 Nm, respectiv 300 CP și cuplu maxim de 400 Nm;

● Toate motoarele vin la pachet cu o cutie de viteze automată cu 8 trepte, iar fiecare unitate este disponibilă atât cu tracțiune spate, cât și cu sistem de tracțiune integrală;

● În echiparea standard, XE facelift vine cu jante de 18 inch, faruri și stopuri Full LED și sistem de asistență Lane Keep Assist. De asemenea, fiecare nivel de echipare S, SE și HSE este disponibil și în versiune sportivă R-Dynamic, iar personalizarea suplimentară este posibilă prin intermediul unor pachete dedicate, cum ar fi Dynamic Handling Pack, Cold Climate Pack, Business Pack, Technology Pack, Convenience Pack sau Premium Interior Upgrade Pack. 

Via Jaguar

Comentarii (3)

  • SUUUPEEERBAAA !!!
    O vreau...
    7 3
  • Urat nu e (nici frumos nu pot zice), dar il gasesc invechit, are un aer depasit, lipseste ceva-ul ala original, pe care jaguarurile vechi il aveau. Din 2000 incoace marca e moarta ca design.

    Dar nu ma mir, sedanul in general, ca tip de caroserie e depasit. Nu ma mai mir nici de ce se vand SUV-urile in draci. Spun asta cu regret si cu admiratie pt ultimul sedan cu adevarat frumos: Giulia.
    9 6
  • Schimbări mari la interior, puține face lifturi sunt de această manieră, au revenit la levier clasic, consola centrală digitală, panou de bord la fel, arată mult mai modern.
    La exterior farurile mai înguste sunt principala schimbare, per total arată bine, se conduce bine, dar Jaguar are probleme la vânzări, din diferite motive.

    Sedanul nu este depășit, există constructori care încă vând multe sedanuri, iar suv-urile nu vor crește la nesfârșit.
    12 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru