Jaguar XFR-S, primele imagini şi informaţii

de Sebastian Toma
Miercuri, 28.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar XF a primit o versiune de performanţă, numită XFR-S, care se luptă cu modele precum BMW M5, Mercedes-Benz E63 AMG şi Audi RS6.

Esential 550 CP dezvoltă motorul supraalimentat al lui Jaguar XFR-S.
Jaguar XFR-S, modelul de performanţă pe care îl vor prezenta englezii la Salonul Auto de la Los Angeles, a fost deconspirat pe internet înainte de prezentarea oficială. Modelul completează gama de modele de performanţă de la Jaguar şi vine cu aceeaşi nuanţă de albastru (French Racing Blue) şi cu ornamente similare, de culoare neagră. Bara de protecţie faţă primeşte un set de fante de aerisire de dimensiuni mari, pe când posteriorul primeşte o versiune modificată a bării care echipează modelul XFR, alături de un eleron din fibră de carbon.

Sub capota lui XFR-S stă un motor V8 supraalimentat, de 5.0 litri, care dezvoltă 550 CP şi 680 Nm. În comparaţie cu XFR, remarcăm o creştere de 40 CP şi 55 Nm, ceea ce asigură un timp 0-100 km/h de 4.6 secunde şi o viteză maximă de 300 km/h. Încă din standard, modelul are o transmisie automată cu opt trepte, care se poate adapta la solicitările şoferului în mod automat.

Berlina de performanţă a englezilor se mândreşte cu un nou sistem de evacuare, care îi conferă un sunet deosebit.

Pachetul de caroserie al lui XFR-S nu este doar de efect artistic, acesta oferind cu 70% mai multă forţă de apăsare arodinamică. Fiecare element estetic nou al lui XFR-S este realizat din fibră de carbon sau conţine părţi fabricate din fibră de carbon. Suspensia este acum cu 30% mai rigidă, iar gama de culori include doar cinci nuanţe: French Racing Blue, Ultimate Black, Stratus Gray, Polaris White şi Italian Racing Red.

Via GTSpirit

Comentarii (4)

  • Imi place cum arata, mai putin eleronul care e putin cam mare, sunt convins ca nu este doar de decor, dar daca era mai finut s-ar fi integrat mai bine in linia spatelui
    14 1
  • unu din 79
    concurent pentru m5 si c63amg? ...interesati va de ce au distrus in drive test 2!!!! xkr cu motorul de 510cp,masina este o bruta instabila.prin asta se subintelege si eleronul de dimensiuni generoase.despre design si culoare numai de bine dar asta cautam noi aici?...
    8 2
  • Alex Radoi
    Nu am crezut vreodata ca un eleron de acele dimensiuni poate da bine pe o limuzina din segmentul asta. Parca merge, insa nu sunt sigur ca un potential client pentru o astfel de masina (de obicei o persoana mai matura) digera usor asa ceva. In general, cine cauta racing look extrem se opreste la un coupe, nu alege o limuzina. Masina acopera o nisa, ce-i drept, dar una extrem de mica.
    6 1
  • Masina asta parca pare a fi prim ministrul britanic facand joging in training. Ceva nu se potriveste.
    11 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru