Jaguar XJ220, un supercar creat la începutul anilor '90, primeşte un kit de tuning interior de la bulgarii de la Vilner

de Sebastian Toma
Luni, 08.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tunerii bulgari de la Vilner au prezentat pachetul lor pentru Jaguar XJ220, un supercar britanic care nu s-a mai fabricat de 20 de ani.

Esential 343 km/h era viteza maximă a lui Jaguar XJ220, ceea ce l-a făcut pe acest model să fie cel mai rapid model de producţie de serie în anul 1993.
Jaguar XJ220, cea mai rapidă maşină de serie din lume în anul 1992, a primit un pachet de tuning de la bulgarii de la Vilner. Specialiştii casei de tuning de la sud de Dunăre au prezentat un pachet dezvoltat pentru un client excentric. Acesta a îmbrăcat interiorul în piele maro şi în Alcantara maro, în concordanţă cu nuanţa exterioară a modelului britanic lansat în urmă cu două decade. Printre modificările realizate de bulgari se numără un volan cu o formă modificată şi îmbrăcarea tuturor suprafeţelor de la bord în piele de culoare maro, cusută manual pe fiecare element în parte. Pachetul de personalizare nu a implicat nicio schimbare la exterior sau la partea mecanică a maşinii, semn că proprietarul este mulţumit de ceea ce au făcut englezii atunci când au creat acest model legendar.

Jaguar XJ220 este un model fabricat în doar 275 de exemplare şi a fost maşina de producţie cu cea mai mare viteză maximă din lume pentru doar un an, când a fost surclasat de McLaren F1. La momentul doborârii recordului, Jaguar XJ220 putea să atingă o viteză maximă de 343 km/h, totul datorită unei motorizări V6 twin-turbo de 3.5 litri. Unitatea dezvolta 550 CP şi 644 Nm, valori excelente la vremea respectivă, care o calificau potrivită pentru a echipa un model menit să fie rivalul direct al lui Ferrari F40 şi Porsche 959.

Acceleraţia de la 0 la 100 km/h era realizată în doar 3.6 secunde, în timp ce consumul mixt declarat era de 8.8 litri la sută, valori care ar fi fost competitive şi astăzi.

Urmareste Automarket
Bulgarii de la Vilner nu au specificat ce tip de piele au folosit pentru habitaclul modelului britanic, având în vedere că acestea avea deja un habitaclu îmbrăcat în piele încă de când a părăsit fabrica din Oxfordshire. Tunerii de la Vilner sunt specializaţi în lansarea de pachete exclusive pentru interior, în special în cazul modelelor al căror ciclu de producţie s-a încheiat.

Via WCF

Comentarii (1)

  • robert
    E frumos oricum.pacat ca nu avem in zilele noastre un inlocuitor.candva era programata si versiunea de serie a lui cx-75
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru