Kia Optima: noua generaţie a debutat oficial cu un design nou şi un motor turbo de 180 de cai putere

de Bogdan Mirică
Vineri, 03.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia a dezavăluit noua generaţie a modelului Optima, un model de segment mediu care propune clienţilor un design atrăgător şi o lista cu tehnologii avansate de comunicare.

Kia a dezvăluit oficial noua generaţie a modelului Optima, cu ocazia Salonului Auto de la New York. Modelul sud-coreean este un sedan de segment D, care a activat şi în Europa împotriva unor modele cu renume, ca Volkswagen Passat şi Ford Mondeo.

Deşi nu s-a bucurat de un succes comercial notabil, modelul a fost apreciat întotdeauna pentru designul său, motiv pentru care noua generaţie caută să păstreze liniile sportive ale vechii generaţii. Noul Optima are la bază un şasiu complet nou, mult mai rigid, mai lat şi mai lung, capabil să îşi oglindească dimensiunile şi în interior.

Prin urmare, nu e de mirare că noul Optima este mai spaţios decât predecesorul său. Tot la interior trebuie notat că berlina oferă materiale de o calitate superioară, scaune create dintr-o spumă specială care îmbunătăţeşte confortul, precum şi o tapiţerie din textil, piele sau piele Nappa, în funcţie de buget.

Spiritul premium se oglindeşte afară prin noile culori de caroserie exclusiviste, botezate Vibrant Blue, Dynamic Grey şi Deep Red.

Lista de tehnologii va include un sistem multimedia Kia Uvo, care include conexiune la internet şi va servi drept proiecţie pentru camera de marşarier sau sistemul Around View Monitor.

Nu lipsesc nici sistemele de siguranţă avansate, cum sunt pilotul automat adaptiv, frînarea de urgenţă autonomă, farurile adaptive şi asistentul la ieşirea din parcare cu spatele.

Interiorul a devenit mult mai tehnologizat.

Esential 180 de cai putere oferă noul motor de 1.6 litri turbo.
Gama de motorizări va include mai multe propulsoare pe benzină, însă cea mai pretabilă soluţie pentru piaţa autohtonă ar putea deveni noul agregat de 1.6 litri turbo, capabil să dezvolte 180 de cai putere şi 264 de Nm. Motorul este asistat de o cutie automată cu şapte rapoarte (DCT). Despre opţiunile diesel nu există prea multe informaţii, dar ne putem aştepta la utilizarea aceleiaşi unităţi de 1.7 litri, folosită şi de actualul model.

Noua generaţie Optima va ajunge pe piaţă spre sfârşitul acestui an.

Comentarii (36)

  • Catalin
    in fotografiile "de presa" sunt diverse modele: una de State, alta europeana (sau chiar si de State cu proiectoarele Ice Cube) si alta in care proiectoarele au disparut. Care este varianta 2016 ?
    4 13
  • Catalin
    lamurit: doar foto 1 este varianta 2016, am consultat "presa de specialitate"
    2 13
  • Ivanoff
    Felicitari Automarket ca ati postat si dvs stirea . Exact cum spuneau si site-urile de specialitate, noua unitate este 1.6 180 CP , mult mai moderna si performanta decat 1.8 TESEIU tot 180 cp . Asadar nemtalaii , cum spuneam si la stirea cu Mazda 6, nu au mai inovat in materie de motoare, au ramas in urma. Iar 2.0 TEDEI de 110 cp este un motor depasit .

    Kia Optima, imbina o alura exclusivista cu aer premium. La interior se va putea comanda chiar si piele Nappa ca la masini de liga super-premium ca Rolls-Royce, Bentley , etc ( exact cum zicea un utilizator odata ), asta e un avantaj al calitatii ridicat fata de Mazda 6 si multe altele. Calitatea acestui model isi spune cuvantul . Iar din perspectiva, e singurul model care poate ataca Mazda 6 de la egal la egal pe acest segment, si chiar o poate bate la anumite capitole, cum ar fi gama de motorizari mult mai variata, si oferirea unei configuratii hybrid sau plug-in hybrid . D.p.d.v al dotarilor, Optima ofera dotari interesante existente doar la segmentul D premium gen ( seria 3, C class , IS ) , cum ar fi scaune ventilate pe fata, lucru inexistent la sedanurile medii de volum. Iar ventilatia pe spate se gaseste la clase mult mai superioare ca ( seria 3, C class si IS ). Felicitari Kia, daca o vor tine asa nu m-ar mira sa turuie cu VAG si sa le ocupe pozitia a doua in cativa ani. Pe Toyota e cam greu sa il devanseze, si asta fiindca Toyota are un renume redobandit, ca marca deosebit de fiabila, tehnologii avansate in materie de propulsii alternative, capabilitatii off road imbatabile ale masinolor de teren si multe altele.
    23 39
  • "piele Nappa ca la masini de liga super-premium"

    esti sigur? DS5 - Nappa pentru 3060Eu

    despre exclisivismul alurii si aerul premium..hmmm...e chestie subiectiva. N'arata rau Optima la exterior dar interiorul e usor cam trist
    27 10
  • Exista doua poze cu interioare in acest articol, una de la modelul nou, a doua de la modelul precent, doar ca nu se intelege care este mult mai tehnologizat:).
    La exterior arata bine, nu inteleg totusi de ce consola centrala are comenzile grupate aproape identic cu cele de la seria 3, dar cine stie, poate va avea vanzari mai bune.
    28 8
  • Ivanoff
    @vianu, asa este. M-am documentat, ai dreptate ! Oricum DS este un model premium, deci e logic. Multumesc pt sesizare .


    Grecule, tu oricum nu vezi prea bine, ai ochelari de cal. Imaginile cu interiorul noi generatii sunt sus grupate uniform. Asadar e LOGIC , ca noua generatie aduce mai multa tehnologie decat precedenta. Dar creierul matale' nu se screme sa gandeasca, doar pulseaza, dar asa timid .
    Cat despre interior, pai seria 3 entry-level este sub Kia Optima la mare distanta. Optima ofera in entry-level 1.6 turbo-benzina 180 CP , seria 3 cat ofera ? Slab, pt un premium.
    9 29
  • Ivanoff
    Superb ! Si chiar daca ar fi sa comparam o versiune de echipare medie de pe seria 3, gen tot un 1.6 turbo-benzina nu se ridica la nivelul propulsorului de pe Kia :

    BMW 320i 1.6 170 CP

    Iar entry-level 1.6 abia scoate 136 CP

    Abia, abia 2.0 turbo-benzina se ridica la performanta lui Kia Optima, insa daca ne gandin ca si Optima vine cu un turbo-benzina de 274 CP, pai Bemveul e rupt :))))) Dar tu Grecule nu ai de unde sa stii treaba asta :))))
    11 28
  • Ivanoff
    turbo-benzina tot 2.0
    6 30
  • @Ivanoff
    Nu te bucura, Plug-In hybrid va avea 305 CP , deci mai mult. Kia chiar devine premium. Iar asta se vede cu fecare model nou lansat. Sa vedem cu ce va veni Hyundai la clasa asta, cu viitorul I40. Oricum Optima e net superioara concurentei la aceasta clasa .
    7 27
  • Ati uitat sa spuneti ca cutia automata este una noua cu dublu ambreiaj care ofera o greutate scazuta fata de jalnica DSG si inlocuieste neajunsurile de consum si smucium ale DSG-ului.
    6 28
  • Scorpionul.negru
    Partea centrala a bordului nu imi place fata de cele din pozele unde nu e asa stramb.. In rest e super frumos. Tehnic suna foarte bine . Sa vedem si pretul. O sa fie decisiv pt. vanzarile ei.
    3 1
  • un oarecare
    Dupa parerea mea topul este in felul urmator

    1.Mazda 6
    2.Kia Optima
    3.Chevy Malibu
    4.Honda Accord
    5.Ford Mondeo
    6.Opel Insignia
    7.VW Passat
    8.Toyota Avensis
    9.Peugeot 508
    10.Citroen C5
    11.Renault Latitude
    8 22
  • Ivanoff
    @@Ivanoff, multumesc pt sesizare, m-am documentat. Asa e. E bine ca inca mai avem aici pe site useri ca @vianu sau ca tine care stiu sa corecteze in mod placut pe cei care gresesc. Stima !


    @un oarecare. Ala probabil e topul facut de tine, fiindca dupa mine si cei care au ceva dram de cultura automobilistica isi dau seama ca Passat B8 nu pute nici pe langa un Hyundai Sonata din 2007 :)))) . Nu mai zic de troaca de diesel doi-zero ( proba de microfin ) TE DE IU care suna ca un tractor .
    7 28
  • Cosmin
    Kia o sa fie premium in momentul in care nu o sa mai copieze de la altii elemente de design. Design-ul display-ului acestui model e copiat total de pe E-Class facelift,asta pe langa levieriele cutiilor automate copiate de la BMW.
    25 5
  • Razica
    este o masina eleganta.in SUA am vazut ca se vinde bine. sper sa aduca 2.0 tgdi si in romania.
    @Cosmin si cu copiatul e o treaba..trebuie sa o faci bine.
    2 0
  • Ivanoff
    @Cosmin, sa inteleg ca matale esti acelasi ''artist maiastru'' de la stirea cu RX., acolo unde faceai crize de epilepsie ca ''ia uite cum arata interiorul lui RX'' , asta in ciuda in care nu s-au afisat imagini cu intreg interiorul/bordul acestui nou model.

    La fel si X6 si GLE coupe ar fi fost ''premium'' daca nu se gandeau sa copie cu nesimtire Ssang Yong Action, de altfel primul SUV coupe , baga la mansarda. Levierele cutiilor automate, pot lua orice forma, e penibil sa ne legam de acest aspect, e ca si cum ai zice ca in Africa exista ghetari, fiindca e tot pe pamant . Si volanul e tot rotund, si rotile cam ''copiate'' una dupa cealalta , ciudat, eu cred ca trebuiau sa fie patrate ca si capul matale.

    ps: Nu mi-a raspuns nimeni la partea de propulsoare, e clar ca nu prea va duce capul nici la tehnica, dar asta-i partea a doua. Problema si mai grava e ca Optima e ultra net SUPERIOARA , tablei patrate numita Passat B8 , asta in ciuda in care Optima e net SUPERIOARA si unul Seria 3 cu motor de aceeasi cilindree ( ca tot va masturbati voi la acest capitol cu puterea litrica ) :))))) .

    Sa inteleg ca imparti "aceeasi platforma" cu Dan Grecu :))))
    5 25
  • Mașină care nu spune nimic, fără personalitate.
    Să vedem câte vor fi pe drum. Din generația actuala nu îmi aduc aminte să fi văzut vreuna pe drumurile patriei.
    4 5
  • E clar ca motorizarile de la Kia sunt "mult prea superioare" concurentei, in special celor de la Bmw, chiar, de Kia K9 mai stii ceva, era o mare speranta acum cativa ani, dar sa revin, e bine sa arati si performantele, ca sa nu ramanem cu nelamuriri, deci varianta aia de 274 de cai ce performante are, ai o acceleratie? Nu ai, dar cred ca stii si tu ca e greu sa scoata sub 5.9 secunde, cat are 328i cu motorizarea de 2 litri, pt a scoate un astfel de timp, Optima are nevoie de macar 300 de cai, in primul rand pt ca este cam "plinuta", pe langa alte aspecte, aspecte pe care nu-i intereseaza pt ca nu concureaza cu Bmw, zic si eu.
    24 6
  • da de cand Kia K900 sau Optima e facuta pentru drag racing ??
    7 22
  • Ivanoff
    Mai Dan Grecu, iti ''apreciez'' ''amabilitatea'' de a raspunde la intrebarile mele de mai sus. Doar ca raspunsul tau nu-i deloc elocvent, ca deobicei spui numai bazaconii. Si ca deobicei deraiezi de la subiect. Cine a zis ceva de Kia K9/K900 ? Iar te-ai dat pe substante halucinogene? Iar ai tras pe nas ? Kia K900 se vinde deosebit de bine in SUA si pe pietele emergente. Asta pe langa faptul ca Seria 7 este doar o mare speranta in materie de ''premium'', la entry-level mai mult de 260 cp nu ofera, eii bine K900 ofera V6 de peste 300 CP in entry-level si 10 ani garantie , iar V8-ul de 429CP se aproprie de performantele lui 760I ( 5,3 sec, deci cu 0,7 sec mai lent , diferenta insesizabila daca ne gandim ca V12-le sufera de sindromul LAG) . Dar din nou o dai in copilarii cu acceleratiile vorba lui Blower nu e masina de ''drag racing'' ca sa vb de acceleratii, performanta nu se ''clasifica'' doar prin acceleratie, ci si prin dinamica in special raportul CP/Tona , iar ca sa fi ''premium'' trebuie sa mai ai si un diferential cu alunecare limitata, care la Optima exista, la Bi Em Dabal Yu doar in versiunea de performanta, pai ce facem ne abatem de la premium mai Grecule mai ?

    Si acum sastabilim. Problema e ca abia 2.0 184 CP de pe 320i se apropie de performantele lui 1.6 de 180 cp de pe Optima, asadar ''puterea aia litrica'' de care tot aberati voi unde e ? Kia Optima cea noua e mai usoara cu 100 kg decat precedenta asa cum au anuntat site-urile de specialitate, deci 1420 kg , iar 320i are 1475 kg , deci ? Iar acceleratia la asta e de 7,3 sec nu 5.9 . Acc de 5,9 este doar la cel de 2.0 245CP care este sub 2.0 274 cp de pe Optima. Deci cum e cu puterea ''aia litrica'' mult laudata ? Plus raportul CP/Tona+ Raportul aerodinamic, etc
    1 7
  • Ivanoff
    Mai Dan Grecu, iti ''apreciez'' ''amabilitatea'' de a raspunde la intrebarile mele de mai sus. Doar ca raspunsul tau nu-i deloc elocvent, ca deobicei spui numai bazaconii. Si ca deobicei deraiezi de la subiect. Cine a zis ceva de Kia K9/K900 ? Kia K900 se vinde deosebit de bine in SUA si pe pietele emergente. Asta pe langa faptul ca Seria 7 este doar o mare speranta in materie de ''premium'', la entry-level mai mult de 260 cp nu ofera, eii bine K900 ofera V6 de peste 300 CP in entry-level si 10 ani garantie , iar V8-ul de 429CP se aproprie de performantele lui 760I ( 5,3 sec, deci cu 0,7 sec mai lent , diferenta insesizabila daca ne gandim ca V12-le sufera de sindromul LAG) . Dar din nou o dai in copilarii cu acceleratiile vorba lui Blower nu e masina de ''drag racing'' ca sa vb de acceleratii, performanta nu se ''clasifica'' doar prin acceleratie, ci si prin dinamica in special raportul CP/Tona , iar ca sa fi ''premium'' trebuie sa mai ai si un diferential cu alunecare limitata, care la Optima exista, la Bi Em Dabal Yu doar in versiunea de performanta, pai ce facem ne abatem de la premium mai Grecule mai ?

    Si acum sastabilim. Problema e ca abia 2.0 184 CP de pe 320i se apropie de performantele lui 1.6 de 180 cp de pe Optima, asadar ''puterea aia litrica'' de care tot aberati voi unde e ? Kia Optima cea noua e mai usoara cu 100 kg decat precedenta asa cum au anuntat site-urile de specialitate, deci 1420 kg , iar 320i are 1475 kg , deci ? Iar acceleratia la asta e de 7,3 sec nu 5.9 . Acc de 5,9 este doar la cel de 2.0 245CP care este sub 2.0 274 cp de pe Optima. Deci cum e cu puterea ''aia litrica'' mult laudata ? Plus raportul CP/Tona+ Raportul aerodinamic, etc
    2 8
  • Ivanoff
    Mai Dan Grecu, iti ''apreciez'' ''amabilitatea'' de a raspunde la intrebarile mele de mai sus. Doar ca raspunsul tau nu-i deloc elocvent, ca deobicei spui numai bazaconii. Si ca deobicei deraiezi de la subiect. Cine a zis ceva de Kia K9/K900 ? Iar te-ai dat pe substante halucinogene? Iar ai tras pe nas ? Kia K900 se vinde deosebit de bine in SUA si pe pietele emergente. Asta pe langa faptul ca Seria 7 este doar o mare speranta in materie de ''premium'', la entry-level mai mult de 260 cp nu ofera, eii bine K900 ofera V6 de peste 300 CP in entry-level si 10 ani garantie , iar V8-ul de 429CP se aproprie de performantele lui 760I ( 5,3 sec, deci cu 0,7 sec mai lent , diferenta insesizabila daca ne gandim ca V12-le sufera de sindromul LAG) . Dar din nou o dai in copilarii cu acceleratiile vorba lui Blower nu e masina de ''drag racing'' ca sa vb de acceleratii, performanta nu se ''clasifica'' doar prin acceleratie, ci si prin dinamica in special raportul CP/Tona , iar ca sa fi ''premium'' trebuie sa mai ai si un diferential cu alunecare limitata, care la Optima exista, la Bi Em Dabal Yu doar in versiunea de performanta, pai ce facem ne abatem de la premium mai Grecule mai ?

    Si acum sastabilim. Problema e ca abia 2.0 184 CP de pe 320i se apropie de performantele lui 1.6 de 180 cp de pe Optima, asadar ''puterea aia litrica'' de care tot aberati voi unde e ? Kia Optima cea noua e mai usoara cu 100 kg decat precedenta asa cum au anuntat site-urile de specialitate, deci 1420 kg , iar 320i are 1475 kg , deci ? Iar acceleratia la asta e de 7,3 sec nu 5.9 . Acc de 5,9 este doar la cel de 2.0 245CP care este sub 2.0 274 cp de pe Optima. Deci cum e cu puterea ''aia litrica'' mult laudata ? Plus raportul CP/Tona+ Raportul aerodinamic, etc
    2 7
  • Mie imi pare ca forteaza putin design-ul exterior cu muchii ascutite amestecate cu forme rotunjite si totul sub o forma de coupe. Nu inteleg nici ideea geamului custode si nici linia plafonului marginita de benzile alea albe care se termina in luneta, cand ar fi fost mai elegant sa coboare pana in zona portbagajului daca tot pleaca de pe capota... Pentru piata americana mai putin sensibila la detalii probabil pielea "Nappa" si cutia automata vor fi suficiente, dar pentru piata europeana... ma indoiesc...
    Nu am nimic cu Kia, imi place mult Sorento si Sportage, dar modelul asta nu-l pot intelege (ca design). Probabil nu-s suficient eu de evoluat ca ... nu mai dau exemple ca nu stiu care nume sa-l folosesc din cate le are. :))
    15 3
  • Interesanta Kia Optima de geNeratie noua. Multe lucruri nu observ sa se fi schimbat, doar putin la exterior si putin la interior. I-au mai crescut calitatea interioara din cate se vede. Bordul este finisat in piele cu cusatura dubla, dar nu la fel de calitativ precum Mazda 6 ( poate doar pielea Nappa sa recupereze ) .La Mazda 6 facelift, zonele care au piele cu cusatura sunt omniprezente peste tot. In materie de motoare, se pare ca isi face aparitia si motorul e 1.6 turbo de 180 cp, un motor destul de performant daca stam sa calculam puterea litrica, demn de performante pe care concurenta ( chiar si cea premium 0 nu le poate atinge.

    Am tot observat mai sus, si in repetate randuri, ca se face obsesie la ''aceleratie'' . Oameni bun, performantele unei masini nu se rezuma doar la acceleratie, in plus asa cum a spus si userul @Blower0 nu este o masina gandita pt Drag Racing. Performantele se rezuma si la dinamica masini, greutate, aerodinamica, si evident rapiditatea cu care cutia (in cazul lui 2.0 e automata ) schimba rapoartele. Voi da cateva exemple , si voi viza strict subiectul care a fost pus in discutie mai sus ( faza cu acceleratiile )

    1. Cel mai performant motor de pe Passat e 2.0 TDI 240 Cp, si face 0-100 in 6,1. Asadar cu 0,2 sec mai lent ca Bmw 320i 245 cp benzina , deci la Passat avem un motor diesel adica cu mod de functionare diferit, adica mai lent ( oricine stie ca daca vrei sportivitate alegi benzinar ) , plus greutatea lui Passat mai mare mare fata de Optima si dar cam la nivel de 320i , iar DSG-ul e o cutie mai grea fata de noua cutie cu dublu ambreiaj de la Kia, si plus de asta DSG schimba in 1100 ms si 800 ms in retrogradare, dar cu toate asta face 6,1 sec. Cutia automata de la BMW schimba in 250ms (150ms for 1st to 2nd ) si cu toate astea face 5,9 sec. Acum Kia Optima fiind mai usoara fata de cele doua, cu 30CP in plus si cu o cutie care schimba mult mai rapid rapoartele, cam in 180ms ( 125ms for 1st to 2nd), nu ar fi deloc surprinzator sa obtina un timp mai scurt la acceleratie decat 320i, cam 5- 5,2 sec +/- . Sfatul meu, draci ''meseriasi'', faceti o favoare cititorilor care posibil sunt multi care intra doar sa se ''delecteze'' cu parerile userilor, nu mai induceti in eroare, procesati informatii cu privire la date tehnice amanuntite. Raport compresie, greutate, raportul aerodinamic, raportul putere greutate, raportul cuplu greutate, timpul schimbarii rapoartelor fiecarei cutii automate , etc .Fiti baieti destepti, doar la tehnica va pricepeti foarte bine deodata ce stati ore in sir pe sub Moskwicz.
    9 19
  • @nedelcu
    Cat ma sa scoata Optima cu 275 de cai, 5.2 secunde?? Si de unde este mai usoara Optima, ai niste date complete? Tu nu te-ai saturat sa te faci de ras??
    15 8
  • Esti foarte odihnit cand te adresezi in postare, nu te stresezi cu memoria si nici cu ''mestecatul'' informatiei asa-i ?

    Referitor la fanatismul obsesiv pt marci nemtesti, exista doua feluri de ''meseriasi'' :

    1 - Meseriasii inradacinati ce seara inainte de culcare asculta Florin Salam, au steagul pe casa, pumpgun-ul sub perna si daca-i ''jignesti'' cazanul nemtesc te impusca chiar daca mai are si un Logan in garaj cu care o freaca la birou "sa vada lumea" ca s-a ajuns.

    2.-Parvenitii ''europenizati'' ce se cred nemti dupa ce au castigat "green card" in loterie sau s-au imultit cu vreun negroteu din Bronx, umbla cu smart-ul pe highway si au mentalitatea "cheaper is better" facand si pe ecologistii lui peste cu un ''Blu Efisănsi'' sa-si dea importanta.


    3- Meseriasii care stau toata ziua sub Moskwicz, dar care in orele de recreere o freaca pe ''Need For Speed'' cu scopul de a strange ''bani virtuali'' pt a-si tuna bolidul German, sa il faca su 10 de mii de cai si sa scoata fum, dar tot in acest timp, isi pune '' aifonul '' (cumparat evident de pe Okazii), sa cante Salam -pe ''regheton'' ( Reggaeton ) .

    Revenind la ''povestea'' cu ''printul'' adormit:

    Inainte de aparitia noii generatii Optima, website-rile straine spuneau clar ca ''aceasta va fii mai usoara cu 90kg'' si mai spunea ca ''acesta va fi un model cu un design pasional si o calitate a executiei desavarsita obsesiv pana in cele mai mici detalii''. Se pare ca le-au reusit, este NET superioara concurentei din acest segment, insa sub Mazda 6 facelift, si asta fiindca Mazda 6 pune accentul mult mai bine pe detalii.

    Deci , inca odata spun, tu ai citit in cat timp schimba cutia de pe Optima [180ms ( 125ms for 1st to 2nd)]? Ai cascat ochisorii bine? Mancate-ar tata de licean. Varsta adolescentina inca te bantuie taticu', trebuie sa mai meditezi. Multam !
    10 17
  • @mafiot penibil
    Mai usoara cu 90 de kg , raportat la care greutate? Care era greutatea vechii generatii? Mare dobitoc esti. Cand o accelera Optima in 5 secunde, atunci tu o sa fii cel mai destept pe acest site.
    17 10
  • Anonimule, imi place noul tau nick-name '' mafiot penibil'' , te descrie perfect ca user comentator al acestui website. Mai bine suna '' maimuta penibila'' , dar e bine si asa, macar esti sinonim cu un alt ''mafiot penibil'', pe nume Victorie Viorica Ponta , ala care l-ati votat pt o sticla de ulei....penibil ( cum spui tu ) .

    O singura data te mai intreb ( fiindca vad ca esti perpendicular in pozitia de paralelipiped ) , tu ai vazut in cat timp schimba cutia cu dublu ambreiaj de pe Otima in comparatie cu cei enumerati ? Greutatea, e mai mica, 90kg in minus conteaza fata de 1460 (cat avea generatia precedenta ). Si cu asta inchei .Multam !
    9 19
  • Iar a intrat asta de pe X dispozitive ca sa-si dea voturi pozitive... Avea comentariul ascuns din cauza voturilor negative 1-7, si dupa cateva minute avea 6-7... No, sanatos nu esti, nene mafia, indiferent de cate nick-uri folosesti...
    18 10
  • Exact ce spuneam. La 2 minute dupa ce am postat am "acumulat" 7 voturi negative... Si atat... Mi-e sila de atata prostie din partea unui frustrat...
    17 9
  • Degeaba isi da voturi, intr-un final tot pe "rosu" ramane, ca e nedelcu, ca e ivanoff, mihai, etc.
    17 8
  • PS: Am uitat de 1.6 190 CP de la Nissan, care e mai puternic. Deci se pare ca tot Japonia e numarul unu in materie de tehnica si inovatie.
    8 16
  • Turcu-Cretoiu1900. Pai da ca, pe blocul motor chiar asta scrie '' Made by Renault'' , cu toate ca nu am vazut deloc 1.6 190 cp pe vre un model Renault, ce ciudat.......Nu cumva e si V6 600 CP de pe GT-R de la Renault mestere ? Eu cred ca da, si se gaseste pe Clio . Ce ''tare'' Clio V6 ''NISMO'' . Stai jos, de fapt esti ''marcat spam'', sa fie asta un semnal de alarma? E clar ca nu esti prea apreciat. Multam !
    9 17
  • Asta nu se lasa pana nu intra in penibil pana in gat... Sarmanul, daca ar recunoaste ca e bolnav, probabil ar primi ajutor... Dar el nu...
    13 9
  • de fapt in spatele oricarei masini sta un studiu de marketing prin care se stabileste ce-si doreste clientul si la ce pret, iar producatorii se adapteaza la acesta cat de bine pot, de aceea probabil exista diferente vizibile intre modul in care isi gandesc marcile germane masinile, care se adreseaza in special cumparatorului din europa si cele coreene care au o piata ceva mai extinsa (stau bine in asia si america), asa ca e posibil ca o solutie care prinde in china (cea mai mare piata auto) sa displaca in europa, de aici probabil si reticenta cu care au introdus asiaticii micromotoarele supraalimentate in productie, acum ca in zona lor de interes se cauta turbinele, raspunsul a fost rapid si satisfacator.
    3 1
  • Dl Doctor
    warning

    a fost dat disparut un pacient periculos de la sectia 4 Spitalul de boli nervoase SOCOLA

    activeaza pe forumuri auto sub numele de mafia, ivanoff, marian Nedelcu si are impresia ca merge cu o mazda 6, dar la noi la spital la internare conducea un BMW pisicuta,

    nu il enervati ca i se agraveaza boala
    9 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru