Kia Sorento facelift - primele imagini şi informaţii

de Bogdan Mirică
Luni, 08.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia a publicat astăzi primele imagini şi informaţii ale noului Sorento facelift. SUV-ul coreean primeşte o faţă nouă, motoare mai eficiente şi câteva modificări mecanice.

Kia nu a profitat de Salonul Auto de la Paris pe deplin. Deşi a prezentat acolo noul Pro_Cee'd, constructorul coreean a păstrat pentru astăzi alte două premiere mondiale. Este vorba despre Kia Sorento facelift şi despre Kia Cee'd Station Wagon.

SUV-ul asiaticilor a primit o faţă nouă, revizuită discret, însă păstrează dimensiunile vechiului model: 4685 mm lungime, 1855 mm lăţime. Garda la sol se modifică însă, fiind coborâtă cu un centimetru pentru a reduce centrul de greutate şi a îmbunătăţi actuala ţinută de drum. Tot la acest capitol, Kia plusează cu o rigiditate torsională mai mare cu 18%.

La nivel estetic, Sorento vine cu blocuri optice faţă redesenate, cu un spoiler vopsit în culoarea caroseriei, cu un nou set de jante şi un set de lumini LED pentru rularea diurnă. În partea posterioară, Sorento primeşte blocuri optice redesenate, deasemenea bazate pe tehnologie LED şi acelaşi spoiler vopsit în culoarea caroseriei.

Esential 422 de Nm oferă Kia Sorento facelift de la 1800 de rotaţii
4.9 litri/100 de km este consumul versiunii diesel asistată de cutie manuală.
Kia se laudă cu o îmbunătăţire a nivelului de siguranţă, etichetat deja cu 5 stele de EuroNCAP.
Coreenii susţin că au sporit rigiditatea caroseriei, că au introdus noi elemente de deformare controlată şi că oferă în standard airbaguri frontale, laterale şi cortină, sistem de control al stabilităţii (ESC) şi asistenţă la coborârea în pantă (DBC). Pe lângă sistemele deja cunoscute, ABS şi EBD, Sorento vine şi cu un semnal luminos LED, activat la frânarea de urgenţă pentru a avertiza ceilalţi participanţi la trafic.

Inginerii Kia au modificat şi suspensia vechiului model, alături de sistemul de direcţie, care a renunţat la vechea soluţie hidraulică în favoarea sistemului Motor Driven Power Steering, capabil să reducă consumul de energie şi implicit de carburant. În spatele noilor jante de 18 inch, Kia a instalat şi un nou sistem de frânare, cu discuri ceva mai mari.

Urmareste Automarket
Modelul coreean vine propulsat de un motor CRDi cu o capacitate de 2.2 litri, revizuit şi el.
Unitatea pune în mişcare toate cele patru roţi prin intermediul unei cutii manuale sau automate. Motorul diesel este capabil să ofere un consum de 5.5 litri/100 de kilometri, atunci când este oferit împreună cu transmisia automată, şi de numai 4.9 litri atunci când există o cutie manuală.

Motorul oferă 195 de cai putere şi un cuplu motor de numai 422 de Nm, disponibil de la 1800 de rotaţii. Acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 9.4 secunde, în vreme ce viteza maximă se opreşte la 189 km/h.

via Kia

Comentarii (12)

  • Nici n-au lansat-o bine si hop.....un facelift! Cu facelift sau fara masina asta n-are pic de personalitate fiind o cutie plasticoasa si terna!
    13 20
  • Daca si Renault Koleos a ajuns sa fie sursa de inspiratie la partea din spate...nu ca modelul francez ar fi prost, dar nu are un design extraordinar, la asta ma refer, dar desigur e doar parerea mea,
    9 12
  • Sunt convins ca daca scria BMW pe masina asta erati extraordinar de incantati de ea...
    23 9
  • Marian
    Nu am ce zice de masina Sorento, dar totusi sunt putin cam exagerat de mari proiectoarele alea. Am inteles ca trebuie sa se lege cu bara spate, dar se puteau si putin mai mici.
    3 0
  • @f
    Inainte sa fii convins de asta ar trebui sa fii convins daca Kia si cu Bmw sunt concurenti, puteai sa spui VW, era mai justificat, si daca ar fi fost sigla VW eu unul tot n-as fi fost incantat.
    9 14
  • Masina e prea buna la pretul ei pt. cei care nu au prea mari pretentii la sigla. Ca masina e de 9.50 parerea mea. Sigla o strica vf. lui ,,,daca avea sigla Audi sau altceva premium sigur era mult mai laudata. Oricum pr. mine SUV-ul perfect este Porsche Cayenne. Numai ca nu il poti lua la banii de Kia.
    7 4
  • Nu am zis vw pentru ca si despre acest constructor se gasesc foarte multi care au de comentat si pentru ca in Romanica BMW este masina divinizata de toti (multi dintre acesti "toti" sunt cel putin dubiosi)...
    P.S. eu nu divinizez marca BMW. Recunosc ca face masini foarte bune, dar daca as avea posibilitatea financiara (sa-mi iau masina noua nu data peste cap si reparata in garajele din Romania) nu mi-as cumpara un BMW din simplul motiv ca masinile astea sunt conduse in Romania de foarte multi oameni care dupa parerea mea nu ar avea ce cauta in astfel de masini...
    7 2
  • @f
    Raman la parerea cu VW pt ca sunt concurenti directi, iar partea cu imaginea este relativa, daca tu te consideri demn de o marca anume, dar nu ti-ai cumpara-o daca ti-ai permite-o pt ca sunt multi care o detin si care sunt de un anumit nivel, tu gandind ca nu esti clar ca ei, atunci iti refuzi un lucru datorita ideilor preconcepute, dar de fapt este destul de simplu, marca in sine n-are vreo vina, si nu ma refer doar la Bmw, asta ar insemna ca unii care au totusi astfel de marci si nu intra in categoria posesorilor dubiosi, sa inceapa sa-si urasca masina si s-o vanda doar pt aceste aspecte, ceea ce este o tampenie. Oricum pana la urma conteaza f mult imaginea , nu? Unii sunt acuzati ca-si cumpara o marca pt imagine, altii nu si-o cumpara pt ca le strica imaginea, adevarul o fi pe la mijloc, dar tot imaginea castiga pana la urma, ca e pozitiva sau negativa.
    5 6
  • Catalin
    imi pare rau despre voi, eu nu am ce comenta despre Sorento. Arata pur si simplu bestial...
    9 8
  • Camicaze
    O masina cat se poate de atragatoare,si care nu face rabat la ,at cand vine vorba de preturi.O achizitie ''ok'' din acest pct de vedere.
    8 4
  • Au imbunatatit in special interiorul, capitol la care modelul actual era in urma de cand s-a lansat. Despre stopurile spate a la Audi, sunt mai placute, insa asemanarea va da nas carcotelilor. La capitolul dinamica, era necesara o rigidizare, masina se inclina destul de mult in viraje.
    5 0
  • Adrian
    Sincer mai bine pastrau proiectoarele dinaninte de facelift. La aceasi bani puteti cumpara noul santa fe care din punctul meu de vedere arata mult mai bine si la interior si la exterior.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru