Feedback

Koenigsegg Agera One:1 - prima imagine cu supercarul suedez de 1.340 CP

Publicat Duminica, 09.02.2014
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 12
Koenigsegg Agera One:1 - prima imagine cu supercarul suedez de 1.340 CP - Poza 1
Prima imagine cu cel mai puternic model Koenigsegg a ajuns pe internet. Acest model va avea 1.340 CP și va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva din luna martie.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Koenigsegg a anunțat acest puternic supercar încă de acum doi ani, dar Agera One:1 va vedea lumina zilei abia în luna martie a acestui an. Compania suedeză va construi un număr mic de exemplare ale acestui model extrem de puternic. Suedezii au vrut să creeze un automobil cu raportul de putere/greutate de 1/1 și au reușit, se pare. acest lucru. Koenigsegg Agera One:1 are 1.340 kg și o putere de 1.340 CP.

Nu există prea multe detalii despre acest puternic rival al Bugatti-ului Veyron, dar se speculează că Agera One:1 va genera 600 kg forță de apăsare aerodinamică prin intermediul enormului eleron spate. De asemenea, se pare că că acest model va folosi un șasiu activ și numeroase elemente aerodinamice pentru a menține supercarul în formă optimă în funcție de stilul de condus ales.

Urmareste Automarket
Agera One:1 are astfel toate ingredientele pentru a încerca doborârea recordului de viteză de 408.8 km/oră deținut în acest moment de către Bugatti Veyron. Koenigsegg Agera One:1 va fi prezentată publicului la Salonul Auto de la Geneva din luna martie.

Via Autocar


Comentarii (12)

  • Ivanoff
    Are KG cat un Golf 1,6 mpi :)) sau cat jumate de Veyron, cum sa nu stearga cu el pe jos?...
    23 11
  • vai...
    go home veyron...
    25 13
  • recordul este detinut de versiunea supersport a veyronului: 431.074 km/h
    23 5
  • Mircea
    Cu Veryon mergi fara probleme si pe circuit si la activitati de zi cu zi. Cu aratarea asta, in afara de circuit nu vad unde ai putea sa o utilizezi. Raman la parerea ca Veryon e mai versatil si mai user friendly.
    27 30
  • vor sa-si dubleze numarul de bucati cu masini de circuit? pana acum in 20 ani au produs doar 100 de unitati
    7 2
  • @Ivanoff
    Un golf cantareste in jur de 1200 kg
    10 5
  • Dupa cum spune si Mircea, Veyron-ul poate fi folosit zi de zi (are aer conditionat, sistem audio, etc), pe cand Koeningsegg nu are nimic din toate acestea - sa vedem pe cineva intr-o zi de vara conducand asa ceva.
    Pe de alta parte, aceasta masina a fost conceputa doar pentru circuit (ca si Hennesy Venom si gasca ce aspira la titlul lui Veyron).
    15 8
  • Veyron nu are rival serios in acest moment dupa atata amar de timp, iar acum urmeaza dezvoltarea modelului veyron 2 unde nici macar unii nu viseaza la modelul actual, oricum este bine ca acesti pseudo rivali incearca asta inseamna ca ii forteaza pe altii sa progreseze.
    7 1
  • da....ca`ti iei veyron sa mergi cu 60-70 km/h in oras...pana la Real.
    acolo unde conteaza (pe circuit, preferabil cat mai drept) asta pare un rival serios pt el.
    vom vedea. deocamdata il poate detrona eventual de la top speed. cu restul, mai greu.
    4 1
  • Christian von Koenigsegg
    Povestea acestui suedez e foarte impresionanta, o idee care o are de mic si i se implineste visul inca de tanar, masina e din alta lume. O masina pentru arabi si pentru cei cu sute de milioane in cont. De as avea atatia bani cu siguranta as lua o astfel de masina. Sunetul iti ajunge la suflet, CE CREIER A AVUT ACEST OM, mammut!!! Imi doresc sa aiba succes si sa pastreze linia de acum,chiar de nu pot nici macar visa la asa ceva,numai ca pot vedea aceste linii si auzi sunetul sau pe youtube e minunat!
    6 0
  • Hahaha
    Alt arab tembel ce da cateva mii de lire la amenda pentru poluare fonica a Londrei.DAR ARE DE UNDE si sunetul e din alta galaxie http://www.youtube.com/watch?v=pgjBCo_6ccU
    1 1
  • mda...
    Veyron SS are recordul de 431 km/h....
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru