Lancia Delta a primit un motor DiTurboJet de 1.8 litri si 200 CP

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 26.05.2009
Lancia Delta este disponibila cu un nou propulsor pe benzina, ce dezvolta 200 CP. Unitatea de 1.8 litri are injectie directa si respecta normele Euro 5.

Esential

320 Nm este valoarea cuplului motor maxim oferit de noul motor al lui Lancia Delta.
7.4 secunde ii sunt necesare lui Lancia Delta 1.8 Di TurboJet sa accelereze de la 0 la 100 km/h.

Lancia ofera modelul Delta si cu un motor pe benzina de 200 CP de 1.8 litri. Noua unitate DiTurboJet are patru cilindri si beneficiaza de tehnologia injectiei directe. Pe langa injectia directa, noul 1.8 Di TurboJet foloseste un sistem de distributie variabila, care are scopul de a oferi cat mai mult cuplu la turatii joase. Cuplul motor maxim oferit de aceasta unitate este de 320 Nm, realizati la doar 1.400 rotatii pe minut.

Puterea maxima este oferita la 5.000 rpm si este transmisa rotilor fata prin intermediul unei transmisii manuale cu sase trepte. Atunci cand este echipata cu aceasta unitate, Lancia Delta poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 7.4 secunde. Viteza maxima a acestui model este de 230 km/h, pe cand consumul mediu de carburant este de 7.8 litri la 100 kilometri. Motorul indeplineste normele de poluare Euro 5.

Via | Greencarcongress

Comentarii (14)

  • Forzza
    Alta masina care o sa mature cu Golf GTI si Audi TFSI pe jos ca mai toate masinile italienesti. Fiat + Alfa + Lancia + Ferrari + Maseratti o sa fie concernul nr.1 in lume in curand.
    7 3
  • Andrei,p
    Nu stiu daca o sa mature la performante cu GTI dar sigur ca all around car o sa fie mult mai buna.. Oricum nu e delta integrale sau HF.. e pur si simplu un motor de serie, asteptam Delta HF sa vedem ce motor va avea
    4 3
  • Mircea
    Imi plac masinile cu cuplu mare la turatii mici.
    Asta inseamna si un consum redus de combustibil.
    Motorul asta este pe benzina sau pe motorina?
    3 3
  • nu matura pe jos cu g5 gti cum sa mature cu noua generatie?? g5 0-100 6.9 cu dsg si 7.2 cutie normala iar fsi-ul are ceva ani buni in spate de dezvoltare!
    3 4
  • @jtd
    Hahahhahahaahaha ce glumet esti ma distrezi rau de tot se pare ca saracia ii afecteaza pe romani mental din ce in ce mai tare!!
    2 2
  • HAHA
    Vedeti ac nu este deloc concurenta cu Golful, Lancia Delta este acum un produs premium si la pret conureaza cu A3 si Seria 1, are design are lux si atat, performante si fiabilitate cam la pamant.
    3 2
  • Andrei.p
    O masina pe benzina care are cuplu maxim incepand cu 1400 rpm are performante la pamant? SI acceleratie 0-100 7.4 in conditiile in care nu e nici macar o varianta sport, pur si simplu e motoru de 1.8 200 cai(nu si o cutie cu rapoarte scurte pentru acceleratie) Motorul de 1.9 jtdm are acceleratia 0-100 in 7.8 secunde.. ceea ce e cam bine. De unde stii cum sta lancia delta la fiabilitate? dabea a aparut.. Se pare ca ideile preconcepute despre masinile ITA inca raman in creierasul romanului.
    4 2
  • stratos
    branza buna in burduf de .....
    Pacat ca are fata de porc vietnamez pe role, in rest sunt convins ca masina e geniala. Rar se vede cate un design nasol de la italieni dar de data asta au dat cu el in bara rau, cam ca la Fiat Multipla. Cand am ausit ca o sa refaca Delta deja ma gandeam ca e maina pe care o asteptam de mult dar dupa ce am vazut cum arata am fost tare mahnit. :(
    3 2
  • @andrei p
    asa cum raman ale tale despre vw ne lasi! nu e porc vietnamez pe role e noua delta cu grila de daewoo!
    3 0
  • http://www.carbrands.us/uploads/daewoo/daewoo_brand_wallpaper.jpg
    100% bot de daewoo!!! buhahahahaha
    3 0
  • Andrei.P
    @yoyo din asta vine grila http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/08/Lancia_Dedra_front_20080225.jpg ha ha 100% ignoranta, 100% cunostinta de cauza
    1 2
  • still ugly!!!! am vazut una crem ieri si m-am speriat!!! bot de daewoo ....o sa i se spuna daewoo integrale!!!!!
    3 2
  • marius
    aa....
    320 de nm are tdi`u` de 131 de cai ....imi poate spune cineva care e explicatia ?...va rog...
    2 1
  • Andrei,p
    Explicatia e ca TDI e diesel si 1.8 DiturboJet e benzinara. Masinile diesel au un cuplu mult mai mare decat benzinarele chiar si cand benzinarele sunt turbo
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru