Lexus ar putea oferi o versiune mai puternică a lui CT200h

de Sebastian Toma
Luni, 11.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Vicepreşedintele executiv al mărcii Lexus este de părere că vânzările sub aşteptări ale lui CT200h ar putea fi remediate de o motorizare mai puternică.

Esential 10.3 secunde îi sunt necesare lui Lexus CT200h pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.
Lexus CT200h, cel mai mic model din gama mărcii premium din Japonia, ar putea primi o motorizare mai puternică. Vestea vine de la australienii de la Motoring.com.au, care au discutat cu vicepreşedintele executiv al mărcii nipone, Mark Templin. Oficialul Lexus consideră că vânzările slabe ale lui CT200h ar putea fi contracarate rapid cu introducerea unei motorizări mai puternice în această gamă. Templin consideră că marca a ratat o nişă importantă cu CT200h, cea a clienţilor care doresc o maşină rapidă, nu doar o maşină atrăgătoare din punct de vedere estetic. O altă parte pozitivă a lui CT200h este manevrabilitatea, spune Templin.

Reprezentantul Lexus nu a prezentat niciun detaliu despre viitoarea motorizare din gama CT200h, dar aceasta ar putea să păstreze configuraţia hibridă a modelului din motive de costuri. Lansarea compactei de la Lexus în această formulă a fost un pas natural pentru Lexus, dar viitorul ar putea găsi şi o soluţie de propulsie convenţională în această gamă. Cei de la Lexus au oferit modelul CT200h pentru a demonstra că pot oferi un model hibrid premium şi în acest segment, încă nedisputat de producătorii premium din Germania.

Urmareste Automarket
Viteza maximă a lui Lexus CT200h este de 180 km/h, dar consumul mixt în ciclul NEDC este de doar 3.8 litri la sută.
Emisiile de CO2 sunt la un nivel scăzut, de numai 87 grame per kilometru. Lexus CT200h poate să reulze în mod exclusiv electric pe o distanţă de doi kilometri cu o viteză de 45 km/h. Deşi standardul Euro 6 va fi implementat în septembrie 2014, cei de la Lexus se mândresc cu faptul că au reuşit de mult să obţină emisii mult sub plafonul specificat de respectiva normă de mediu. 

Via Motoring.com.au

Comentarii (12)

  • Dacia Plant
    Aceast Auris premium are ceva vanzari ? Eu inca nu am vazut niciunul in realitate.
    13 8
  • @Dacia Plant
    Are cateva unitati vandute din 2011 pana acum: peste 125.000. Tu te astepti sa le vezi pe la noi prin Romania ? Mai ai de asteptat. Nu sunt masini pentru tarani. Daca mergi putin prin Europa de vest si mai prin Nord, le vei vedea mai des. Ca si Aurisul Hybrid, care la noi nu prea prinde.
    Tu ai vazut vreun Prius in realitate ? Ai vazut Tesla model S, Chevrolet Volt sau Opel Ampera ?
    16 10
  • @@DaciaPlant
    Baiatu, scrie in stire clar ca Ct 200 h s-a vandut sub asteptari? Nu cred ca se refereau la Romania, 125 de mii in peste 2 ani, la cat de multa r eclama se face hibridelor Lexus este putin, dc crezi ca vor sa vanda mai mult? Pt c-au pierdut bani in primul rand.
    9 7
  • Tot mai multi oameni incep sa se intrebe daca merita sa dea 10 000 in plus pentru scaunele de piele de pe o taiota proletara. Raspunsul sta in cifrele de vanzari.
    10 10
  • Offf, nici nu stiu cu ce sa incep ! O sa incep prin a spune tuturor ca azi m-am intors de la Zarnesti. Am fst in interes de protocol prin zona. Toata treaba este ca acest ''satisor'' este lucid de sarac. Oamenii au inca antene Dig* , Dolc* , nu au ce manca, drumul neasfaltat, case care se incalzesc cu lemne, samd. Nu mai spun de zecile de carute care trec pe acolo.Sper sa dispara intr-o zi. E din cauza saraciei, stiu plus de asta se mai opresc si cu caruta in mijlocul drumului. Oricum am fost uimit sa observ ca este printre primele sate din romania in care nu exista masini care sa transporte oamenii de la a la z. Drept urmare pt asta am cel mai mare respect pt oamenii care sunt ecologici si respecta mediul.

    on topic: Fratilor eu sincer mi-am cumparat un x5 din Bulgarika cu 22 k euro, asa ca ce mama masii mai vor astia de la Lexus ?
    Mai bine cocalar cu bemve si cu motor puternic ( wrum, wrum ) decat cu hybrid.
    4 16
  • costelino_mmm
    intr-o tara unde taranu' e obisnuit doar cu vw , bmw sau ml, e greu sa faci sa vada mai departe . Sunt posesor de CT200h si pot spune ca masina este extraordinara comparativ cu o masina din clasa ei are mult mai mult decat tehnologie ( la care cei de mai sus nici nu indraznesc sa viseze), are ceva ce nu vezi in fiecare zi . Consumul este foarte bun, pentru un 1,8 cmc cutie automata. Pretul nu este unul mare cum e spune , este chiar mai ieftin decat un audi a3...
    10 8
  • @zarnesteanu
    125.000 unitati vandute in 2 ani ti se pare putin ?
    @@@Dacia_plant: ce scrie in stire mai putin ma intereseaza. Eu sunt convins ca japonezii sunt multumiti si nu vor schimba prea multe la motorizare, asa cum s-a vehiculat pe aici. Pe Toyote stau motoarele vechi cu zecile de ani si le cumpara lumea intr-o veselie. Iar Lexus e marca cu cele mai multe hibride vandute vreodata, lucru la care germanii pot doar sa viseze deocamdata. Insa noile norme de poluare ii vor impinge pe germani sa ii pupe-n dos pe japonezi sa le dea si lor reteta succesului.
    Nu cred ca va da faliment Lexus, doar ca sunt suparati unii romani pe marcile japoneze. Isi vor vedea de treaba lor in continuare asa cum fac toti japonezii.
    7 8
  • @costelino
    Esti posesor de Lexus Ct200h cum sunt eu posesor de avion personal.
    @@zarnasteanu
    Sunt multi care sunt suparati pe marcile japoneze, ai dreptate, dar si mai multi care sunt suparati pe cele nemtesti, inclusiv tu, ghici ce? Si ele isi vad de treaba, germanii viseaza la retata succesului de la japonezi doar in capul tau, totul este o afacere, dar esti prea limitat ca sa intelegi ce si cum.
    7 5
  • @@Costelino
    Dupa ce vei citi studiile de satisfactie ale clientilor din Germania si studiile de fiabilitate ale ADAC, vei vedea cine este mai limitat si cam cu cat. Deci vorbim de studii facute acasa la nemtii mari producatori de masini si motoare.
    Daca vorbim de studii la nivel mondial, atat timp cat Toyota e lider si vinde vreo 10 milioane anual, eu zic ca te certi singur. Daca mai adaugam si Honda, Mazda, Subaru, Mitsubishi, putem considera ca germanii sunt cantitati neglijabile :)
    2 5
  • @costelino
    M-ai spart cu studiile ADAC, oricum nu de asta vorbeam, dar sa-ti spun totusi ca mazda, subaru, mitsubishi si honda vand impreuna mai putin decat vag, asta daca tot te dai mare cu vanzarile, apoi daca te uiti la Lexus la vanzari globale acolo o sa vezi cantitate neglijabila fata de marcile nemtesti concurente, deci ai dreptate mare:)
    3 4
  • @@costelino
    Dar nu cumva ai omis sa mentionezi chiar compania mama a lui Lexus ? Toyota care vinde mai mult decat grupul vag.
    Ca sa te mai "linistesti putin" iti dau un articol de citit:
    http://www.consumerreports.org/cro/2012/10/most-reliable-new-cars/index.htm
    Daca nu pricepi engleza iti zic eu pe scurt ca japonezii ocupa primele 7 pozitii, Lexus fiind pe primul loc.
    Deci ce vorbesti tu despre marcile germane care sunt cu mult in urma la multe ? In afara de design si de luat ochiul cu tot felul de gadgeturi la care pun botul "habarnistii", germanii sunt cam slabuti comparativ cu japonezii.
    1 3
  • costelino_mmm
    tu asta care te crezi destept , inseamna caesti unu din multii iubitori de marci germane , si spre dezamagirea si uimirea ta , am ct 200h am mercedes ml am vw caravelle , am smart , am ford , am multe masini atat cat nu o sa-ti permiti tu vreo data dar nu asta e ideea in a epata sau a contrazice aiurea , eraa vb de aceasta masina ct200h care este o super masina in ciuda a ce vb cei de specialitate ....
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru