Feedback

Lotul de 6.5 kilometri care unește autostrada A3 de București a fost inaugurat: soluție controversată pentru intrarea pe autostradă

Publicat Luni, 17.12.2018
de Daniel Popescu, Foto: Construim-Romania
Comenteaza 7
Lotul de 6.5 kilometri care unește autostrada A3 de București a fost inaugurat: soluție controversată pentru intrarea pe autostradă - Poza 1
Segmentul de autostradă de 6.5 kilometri care leagă Bucureștiul de Autostrada A3 a fost deschis vineri, însă semaforizarea intersecției în cruce în locul unui sens giratoriu generează controverse cu privire la blocaje în trafic.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
România are începând de vineri încă 6.5 kilometri de autostradă, după ce Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a inaugurat în cele din urmă tronsonul care face legătura între București și autostrada A3 București - Ploiești.

Astfel, bucureștenii pot intra pe autostradă de la intersecția Șoseaua Petricani - Str. Fabrica de Glucoză, fără să mai fie nevoiți să meargă pe Șoseaua de Centură până la Ștefăneștii de Jos.

Cu toate acestea, soluția adoptată de autorități pentru gestionarea traficului în intersecția în cruce a generat numeroase controverse, în special din cauza introducerii unui semafor care generează blocaje în trafic pe Șoseaua Petricani.

Soluția adoptată este una temporară, întrucât planul prevede construcția unui sens giratoriu după lărgirea străzii Fabrica de Glucoză la patru benzi. Chiar și atunci, construcția giratoriului va fi însă complicată din cauza liniei de tramvai din zonă.

"Din perspectiva siguranței traficului, soluția aleasă acum, intersecție în T semaforizată, este cea mai bună. Nu știu cum ar putea avea ulterior sens giratoriu în zonă în condițiile în care există linia de tramvai. Mai există și problema trecerilor de pietoni”, a declarat auditor de siguranță rutieră Robert Cristian Moraru pentru publicația G4Media.

Pe de altă parte, autoritățile nu au deschis circulația și la nodul rutier de la Moara Vlăsiei, deși lucrările de construcție au fost deja finalizate. 

Noua autostradă a fost inaugurată la numai o zi după deschiderea traficului rutier pe tronsoanele Ungheni - Ogra și Ogra - Iernut cu o lungime totală de 13.7 kilometri. Astfel, rețeaua totală de autostrăzi din România a ajuns la 805 kilometri.

Via G4Media


Comentarii (7)

  • Radeau romanii de bulgari acum cativa ani,ca sunt castravetari si au cefele late. Am mers pe noua centura a Sofiei,e wow si pe noile lor autostrazi cu limita legala de 140km/h.Mi-ar fi rusine sa tai panglica cu mare fast la un fas de ciot de autoatrada care a cerut 6 ani pentru 3 km care se termina fix imtr.un semafor. Asa si cu marele pasaj Basarab care se termina in semaforul de la Leul pe o straduta cu aproape 2 benzi sau pasajul pipera care se gatuie pe bulevardul Beijing intr-un sens giratoriu si numai doua benzi.
    17 1
  • Intersectia am probat-o azi dimineata. Traficul este superb!
    A bifat-o doamna primar si pe asta. Cand masinile statu pe loc, poti sa zici ca mai e trafic?
    17 2
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Trebuie sa recunoastem: ca o tara sa ajunga in halul asta, prostia nu e suficienta. Aici vorbim deja de talent pur.

    Nu sunt in tema, fasia asta de asfalt cat a mai costat?
    5 0
  • Desființați bă dracu secțiile de căi ferate, drumuri și poduri din facultățile de construcții, dacă inginerii nu sunt în stare să proiecteze niște străzi ca să asigure fluența.

    Degaba producem "specialiști" dacă nici trotuare nu știu să facă.

    Avem computere și telefoane inteligente și trotuarele arată tot ca acum 40 de ani când turnau lucrătorii asfalt cu găleata și măsurau cu sfoara.

    Și voi vreți autostrăzi?

    Vai de capul nostru. O țară descalificată și la propriu și la figurat. Să te piși pe ea democrație. Numai gargară, caterincă și prostie.
    2 1
  • @ignis: tu ai impresia ca absolventii facultatii de constructii ar naste asemenea proiecte? Te inseli amarnic. Ei trebuie fie sa plece din tara, fie sa se recalifice in cine mai stie ce domenii.

    Problema cu planningul si executarea drumurilor astea superbe este ca sunt facute de oameni fara studii, care se sterg la dos cu toate sfaturile oamenilor adevarati de specialitate.
    Sau ca aceeasi dinozauri de la primarie sunt in functie din '89. A se vedea stadiul Centurii Bucurestiului si a planurilor de urbanism. Sunt superbe, sunt minunate dar lipsesc cu desavarsire!
    3 0
  • *aceiasi
    0 0
  • dupa cum a promis, yo tot astept sa faca coana firea ..centura bucuresti.
    m' am inscris si yo pe lista..!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru