Lupte de gherilă în Europa: Fiat şi Ford le oferă în Italia până la 1.500 de euro celor care renunţă la actualul lor Volkswagen

de Sebastian Toma
Marti, 06.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fiat Chrysler Automobiles și Ford au demarat campanii de atragere a clienților Volkswagen din Italia. Concernul italo american oferă o bonificație de până la 1.500 de euro dacă un client renunță la un Volkswagen în favoarea unui model din portofoliul său, în timp ce Ford oferă până la 750 de euro.

Esential 650.000 de modele ale concernului Volkswagen Group vizate de scandalul Dieselgate au fost vândute în Italia.
Criza Volkswagen: tot ce trebuie să știi despre scandalul Dieselgate

Fiat Chrysler Automobiles și Ford au demarat o campanie de vânzări în Italia gândită să atragă clienții care au în prezent un model fabricat de concernul Volkswagen, titrează Automotive News. Pe respectiva piață au fost vândute aproximativ 650.000 de modele construite de Volkswagen Group care sunt afectate de scandalul Dieselgate, ceea ce înseamnă că oamenii care au decis acordarea de bonificații la achizițiile prin buy-back au în față o bază generoasă de potențiali clienți. 

Atât oferta de buy-back de la Ford, cât și cea de la Fiat Chrysler Automobiles au fost anunțate prin notificări interne în rândul celor două companii, obținute pe surse de cei de la Automotive News. Potrivit publicației, dealerii nu consideră că practica de vânzări este una corectă față de rivalii de la Volkswagen Group, dar niciun dealer intervievat nu a dorit să-și asume identitatea odată cu aceste afirmații.

Unul dintre dealerii intervievați de Automotive News a declarat sub protecția anonimatului că nu a avut mai mulți clienți în showroom de când a demarat campania. Acesta a adăugat: "Această campanie nu este competiție uzuală în business, ci atacul unui rival aflat în dificultate".

În cazul ofertei celor de la Fiat Chrysler Automobiles, bonificațiile acordate clienților existenți ai modelelor din Grupul Volkswagen variază între 500 și 1.500 de euro. Dealerii Ford le propun potențialilor clienți o bonificație de 750 de euro la achizițiile prin buy-back, cât timp au un model construit de concernul Volkswagen. Atât în cazul celor de la Ford, cât și în cazul italienilor de la FCA, oferta de buy-back cu bonificație este disponibilă indiferent dacă potențialul client are o mașină cu propulsor diesel sau o motorizare alimentată cu benzină. În ambele cazuri, campania este disponibilă până la finalul lunii octombrie.

Potrivit Automotive News, bonificația acordată unui client care are un model produs de Grupul Volkswagen și care vrea să cumpere un Fiat Panda, Fiat Punto, Fiat 500, Lancia Ypsilon sau un Alfa Romeo MiTo este în valoare de 500 de euro.

În cazul în care clientul se gândește la 500L, 500X, Freemont, Alfa Romeo Giulietta, Jeep Renegade, Cherokee sau Wrangler, bonificația propusă crește la 750 de euro. Cea mai mare bonificație din proiectul celor de la FCA este în valoare de 1.500 de euro și este oferită doar celor care dau la schimb un model fabricat de concernul Volkswagen în favoarea achiziției unui Jeep Grand Cherokee.

Via Automotive News (înreg.) | Washington Post

Comentarii (38)

  • tot vrabia
    mintirea consumatorului,
    eludarea cerintelor oficiale,
    FURTUL pana la urma, inteleg ca e o practica concurentiala uzuala....

    PS...rivalul aflat in dificultate si-a sapat singur groapa, eu i-as spune latrina...si trebuie folosita in consecinta de catre concurenti
    26 13
  • someone
    si dealer-ii ce fac cu masinile VW lasate la ei de catre clienti? le vand mai departe, nu?
    30 1
  • Buna asta, ei reduc din pret, vw nu mai are ce sa reduca, ca trebuie sa isi acopere pierderile.
    Insa sa fim seriosi, cine a avut VW o viata, nu va trece niciodata la FIAT, chiar si cu reducerile astea de mii de euro.
    68 17
  • @S, corect, as adauga aici si Ford, Opel si frantuzisme si cea mai mare parte din japoneze. Eu am Vw si o sa-mi cumpar tot Vw, nu dau doi bani pe vrajelile lor cu reglementarile de mediu.
    29 39
  • razvanis
    Low, dar roata se invarte ... coming soon.
    6 12
  • @@S

    Atunci cumpără-ți un Ford și vedem. Eu am Mondeo și am avut și alte mărci. Sunt încântat de el. Îmi oferă tot ce am nevoie și nici nu mi-a dat bătăi de cap majore, doar chestii minore ca orice mașină trecută de o vârstă. Singurele bătăi mari de cap ce le-am avut cu el au survenit în urma proprii mele prostii. Am mers și cu Passat la drumuri lungi și nu m-a dat pe spate.

    Am un prieten apropiat cu Passat (cu al lui am mers) și îi place mai mult Mondeo. Dar, fiind un antreprenor, mi-a zis că și-a luat Passat doar pentru că își menține valoarea la revânzare și nu vrea să piardă bani.

    Așa că să nu exagerăm și să păstrăm proporțiile bunului simț. Până la Ford, am avut Opel și Renault. Nu le-am schimbat că nu erau bune, ci că odată cu fiecare mașină am urcat o clasă mai sus și am acceptat cea mai bună ofertă.

    Dacă tu vrei VW toată viața, foarte bine. Treaba ta. Dar măcar adoptă o atitudine mai demnă de respect.
    26 13
  • gigibidon
    Eu mi-am luat VW Passat si am primit 3000 Euro reducere daca renunt la orice masina ce nu face parte din grupul VW.
    Stau in Germania si mi-am luat masina anu asta in mai la sfarsit ;)
    E un fel de Rabla aici in Germania fiecare grup are oferta lor
    18 0
  • @@S,

    Mai ''anonimule'' , si i-a zi-ne ''vrajelile'' VW cat de realistice sunt ? :))))
    10 17
  • @S Cand faceau Fiat, Opel, Peugeot, Citroen, Renault sau Ford si Chevrolet masini VW nu era nici pe teava. VW e mare in ultimii 10 ani. La inceputul anilor 90 Opel era cel mai mare producator bazat in Germania iar Fiat era cel mai mare producator european.
    23 16
  • vw este "copilul" lui hitler...cum dementul ala avea o putere de convingere incredibila asupra maselor de ignoranti si aschia nu sare departe de trunchi.....uite asa si fanaticii vw.

    dupa o generatie de prostitii avem iarasi dovezi ca unora le place sa fie mintiti si sa fie tare mandrii de asta. Adica vorba ceea romaneasca.....
    18 20
  • Pare o măsură disperată, dacă înainte de Dieselgate vindeau mai puțin decât VW, în special Fiat, de ce ar vinde mai bine acum, pt 1500 euro? Și dacă năvălesc clienții, au pt toți banii ăștia? Fiat nu va vinde în Italia mai bine, atâta timp cât au gama pe care o au, în afară de 500.
    11 3
  • @Moldovean
    Bla, bla bla...Mondeo este o mare gogoasa, o masina veche vanduta in Europa ca model nou. Vorba aia, nu e prost cine cere, e prost cine cumpara...E dreptul meu de a alege ce marca vreau, doar nu o sa-mi spui tu ce masina sa-mi aleg pe banii mei, nu? Si nu uita un lucru: daca nu era guvernul american, Ford si GM erau istorie de 7-8 ani. Asta asa, ca sa intelegi nivelul de profesionalism specific SUA in ultimii ani. La fel si cu francezii, subventii peste subventii, implicarea statului in managementul companiilor pentru a asigura supravietuirea pt. ca altfel mirificele Renault si Peugeot erau la fier vechi. Mi-e sila de unii care vad doar paiul din ochiul altora fara sa vada barna din ochii lor!
    9 14
  • Si ce relevanta are pentru mine, cumparator in 2015, ca pe vremea cand bunica era fata mare, VW "nu era pe teava"?
    20 5
  • jajaja...trebuie sa fii tampit sa dai VW pe fiat si ford
    16 11
  • Anonimule, tu îmi vorbești aici de a patra generație Mondeo (mk5), pe când eu dețin a patra generație (mk4), adică o mașină premiată în multe țări din Europa. Ce să fac dacă nu îmi permit un Mondeo actual?

    Poți să vii cu ce argumente dorești, atât timp cât le vei expune folosind atitudinea pe care o ai, nu te va asculta prea multă lume.
    9 8
  • @Moldovean: Cand compari 2 masini din clase identice, puteri identice, normal ca nu te poate da pe spate.

    Si Tesla a fost lansata recent si asta nu inseamna ca e o masina proasta. Nu conteaza anul fondarii. Daca nu erau masini bune, dadeau faliment la fel cum au dat altii acum multi ani, iar diferenta de ani oricum nu este foarte mare intre acele marci enumerate de @Andy.

    Am observat ca prietenii care au avut prima masina Ford Escort, au ramas si in prezent la Ford (Focus, Mondeo, Galaxy, Kuga) pentru ca le place. La fel si cei cu Audi sau VW.

    In concluzie, fiecare marca are fanii ei, ideea este ca tie sa iti placa cand o conduci, cand o vezi in parcare. Iar in prezent diferente intre marci nu mai sunt, deoarece au aceeasi furnizori de piese, preturile incep sa fie asemanatoare si la intretinere, difera doar DESIGNUL si motorul (insa si acela e imprumutat intre multe marci: 1.5dci, 1.6hdi, etc).
    17 1
  • @Moldovean: Cand compari 2 masini din clase identice, puteri identice, normal ca nu te poate da pe spate.

    Si Tesla a fost lansata recent si asta nu inseamna ca e o masina proasta. Nu conteaza anul fondarii. Daca nu erau masini bune, dadeau faliment la fel cum au dat altii acum multi ani, iar diferenta de ani oricum nu este foarte mare intre acele marci enumerate de @Andy.

    Am observat ca prietenii care au avut prima masina Ford Escort, au ramas si in prezent la Ford (Focus, Mondeo, Galaxy, Kuga) pentru ca le place. La fel si cei cu Audi sau VW.

    In concluzie, fiecare marca are fanii ei, ideea este ca tie sa iti placa cand o conduci, cand o vezi in parcare. Iar in prezent diferente intre marci nu mai sunt, deoarece au aceeasi furnizori de piese, preturile incep sa fie asemanatoare si la intretinere, difera doar DESIGNUL si motorul (insa si acela e imprumutat intre multe marci: 1.5dci, 1.6hdi, etc).
    4 1
  • Erată : A treia (mk4)*
    2 2
  • Si cică doar VW joaca murdar. E f interesant punctul de vedere al dealerilor Fiat care recunosc ca nu e frumos, dar nu au tupeul sa-si spuna numele ca sa evite niste belele mari din parte Fiat. Este cat se poate de clar ca mărcile concurente se bucura tot mai mult. De-abea acum veti vedea cat de mult ii urasc unii pe cei de la VW.
    15 2
  • si fiat mai facea masini ?? mai bine ar da un fiat si 1500 euro pentru un golf 3 :)))
    8 8
  • OVIDIU
    CORECT SAU NU
    FATA DE CEEA CE A FACUT W MINTIND SI INSELAND MILIOANE DE OAMENI SI ZECI DE GUVERNE CE FAC ACUM FORD FIAT SI POATE SI ALTE FIRME ESTE UN LUCRU CAT SE POATE DE CORECT NU ARE DECAT SI W SA FACA ACEST LUCRU NOI CUMPARATORII AVEM DE CASTIGAT
    SI NU MAI ARE ROST SA VORBIM DE W CRED CA TREBUIE SA VORBIM DE ALTE LUCTRURI ADICA MASINI FACUTE DE PRODUCATORII DE AUTOVEHICULEEEEE
    3 13
  • Mario777
    Sa va spun un lucru pe care nimeni nu pare sa-l observe: VW nu si-a inselat publicul. Ba din contra: VW si-a ajutat publicul … sa insele autoritatile! Si ca s-o intelegem mai bine, trebuie sa vedem ce anume face softul minune de la VW. Pe scurt, iti livreaza o masina care trage mai tare si consuma mai putin decat permit normele de poluare in vigoare. Asta e crima. Astia au vandut o masina mai buna decat prevedea legea. Dar masina se infige mai bine si consuma mai putin.
    5 7
  • VW e una dintre cele mai bune marci de autovehicule .. nu comparati fordul , fiatul , dacia si ce mai aveti voi cu o marca superioara ,, vorbiti de VW ca e jale pt ca va e ciuda ca nu va permiteti . Conduc de 4 ani golf 6 si sunt foarte multumit .
    5 8
  • anonom
    ORICE ATI ZICE, NU SE COMPARA VOLKSWAGEN CU opel sau ford, .
    opel si ford se strica la gramada, pe cind VW este Masina, restul doar de fatada , nu au fiabilitate
    9 7
  • Acum se vede adevarata fata a lui Fiat si Ford , nu-i de mirare ca si clientii lor sunt asa hateri Vw, mai ales cei cu Ford.
    Acest exemplu ar trebui notat iar clientii sa nu le mai cumpere masinile , Ford a fost taiat de pe lista de posibile masini cel putin pentru mine.
    La Fiat era de asteptat , asa sef asa angajati.
    @Moldovean ziceai ca ai urcat trepte avand Opel si Renault, de acord , acum mai urca una de la Ford la VW. Si passat este premiat in multe tari ;)

    Vom vedea cat o sa scada vanzarile VW si cati vor renunta . Daca ati citi forumuri , de exexplu in America ( de unde a pornit dieselgate) veti vedea ca pe Americani ii doar in basca de scandal , spunand ca sunt super multumiti de vw lor iar urmatoarea masina tot vw va fi. Americanii si poluarea baba si espumisanul.

    Cele mai aprinse discutii sunt in tarile unde sunt multi hateri si care ii doreau de mult lui VW numai bine , un asa scandal doar le-a dat aceasta ocazie.
    Romania este una din acele tari, ceea ce este tipic si spune multe. Acest scandal scoate la inaintare multi hateri frustrati , sunt si pe aici cativa mai multi.
    My 2 cents.
    8 6
  • anonim
    Am aut skoda superb, for focus, renault laguna, citroen, peugeot 507 dar nici unul nu se compara cu VOLKSWAGEN, ARE CEL MAI MIC CONSUM, SI ESTE CEL MAI BUN.
    NICIODATA NU OS A CUMPAR DECIT AUDI SAU VW
    7 6
  • @OVIDIU, stai linistit ca Grupul Italian valoreaza mult mai mult decat grupul german VW care scade pe zi ce trece ca valoare de marca. E depasit cu 25% de Toyota, producatorul auto NUMARUL UNU IN LUME , in curand vor fi si NUMARUL UNU IN EUROPA.
    7 5
  • Valius
    Cu ce vor sa-mi i-a ochii Fiat de la un VW? Pot face reduceri si de 3000 de euro tot nu as alege Fiat. Comparam VW cu Fiat? hai mai ce-i asta?
    Si la urma urmei nu sunt defecte de fabricatie sa fugim de ele, e un soft pus intentionat de care se poate scapa. Eu unul sunt cu benzina, asa ca problema dieselului nu ma doare.
    6 2
  • Toyota in Europa ? Daca fac masini de gunoi in acel segment pot fi nr 1.
    In clasamentul care spui tu in care toyota a crescut 16% vezi ca si Porsche a crescut 12% iar Audi a crescut cu 5% care sunt marcile cui ?

    Razi ca broasca la inundatie degeaba.
    3 4
  • @mada
    Toyota in Europa ? Daca fac masini de gunoi in acel segment pot fi nr 1.
    In clasamentul care spui tu in care toyota a crescut 16% vezi ca si Porsche a crescut 12% iar Audi a crescut cu 5% care sunt marcile cui ?

    Razi ca broasca la inundatie degeaba.
    5 5
  • Ii inteleg pe cei carora le place si sustin VW, dar in timp ce alti producatori investeau si se straduiau sa faca motoare (mai mult sau mai putin fiabile) care sa respecte normele de poluare impuse, VW baga un softulet vindea acelasi motor si gata succesul. E ca la atletism la proba de 110 m garduri adicatelea toti sareau gardurile in timp ce VW le ocolea si evident cine iese primul?
    6 4
  • sains ficsan
    Revista Urzica?
    Volkswagen e cea mai buna masina la pret cat de cat rezonabil.
    Vorbesc de cea Made in Germany.
    4 3
  • Eu mai adaug atât :

    Sunt foarte mulțumit de al meu Ford, mă simt foarte bine în el și am de gând să-l mai țin o bună perioadă. Probabil la fel și cei care iubesc VW.

    Prin urmare, argumentăm degeaba - ziseră românii după ce s-au contrazis degeaba ore întregi pe niște chestiuni ce țin de preferințele fiecăruia.

    O zi bună!
    4 2
  • pai ar fi culmea sa dai 2-3 mii cel putin in plus pe un vw si sa nu fie mai bun. Cu 2-3 mii iti iei o masina sh si iti faci treaba cu ea. In tara in care omu de rand abi strange 100 de mil vechi intr-un an acesti bani conteaza. Eu nu as da 15 mii pe un fiat,dar daca il iei la 11 mii parca nu e o oferta rea.
    2 3
  • sa-mi dai degeaba si cu asigurarea platita pe 5 ani si nu vreau un fiat sau ford raman si cumpar un alt WV
    2 3
  • @Andy
    Zi zau , in 75 cand lansa VW primul hot-hatch golf GTI ceilalti se jucau .. in nisip in acest segment.

    Acum toti se dau tari in hatch-uri, si fac pe prostii ca nu inteleg de ce Golf-ul este cel mai bine vandut hatch din intreaga istoria auto ( cum vrei tu, de la inceput pana acum) , avand 30 mil. unitati in 2013.
    Sa vorbim si de VW Beetle care din 1938 ( da 38) pana in 2003 a vandut peste 21 mil unitati.
    Sau de Passat care din 1974 a vandut peste 16 mil unitati.

    Stiu , toti suntem cunoscatori dar vorbim vorbe si atat.
    2 3
  • @Mda Daca te dai cunoscator ai stii ca Beetle e o copie dupa Tatra T97. Daca te dai cunoscator ai stii ca Toyota a vandut peste 40 mil de Corolla in mai putin timp decat VW a vandut Beetle.

    P.S. Hot hatch-urile sunt surogat. Pe vremea cand altii aveau muscle car-uri de sute de cai, a facut si VW o masina low-cost (asta era VW in anii 40-70) care se voia sportiva.
    3 2
  • @Andy , te poti uita la comentariul tau de sus unde spuneai de alte marci gen fiat, opel ford nici urma de toyota.
    Tipic cand cineva iti da un argument la ce spuneai tu , dai exemplu altei marci nespecificata. Si 15 ani ? Comportamentul asta spune.
    Cat despre hot-hatch este exact cum ziceai ceca mai low cost pe care ceilalti porma l-au adoptat si ei, iar golful se vinde si acum mai mult decat bine.
    Muscle carurile sunt ceva, golf e altceva. Segmentul hatch gen golf se vinde mult mai mult decat muscle car.
    Exemplele tale imi da impresia ca nu aveai argumente si doar vb sa fie.
    Mai citeste o data primul tau comentariu la care ti-am raspuns eu si ultimul tau raspuns.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru