Feedback

Lux și exclusivitate: Rolls-Royce vrea să dezvolte mai multe modele unicat, create după dorințele clienților

Publicat Miercuri, 01.11.2017
de Petre Barac, Foto: Rolls Royce
Comenteaza 0
Lux și exclusivitate: Rolls-Royce vrea să dezvolte mai multe modele unicat, create după dorințele clienților - Poza 1
Lux și exclusivitate: Rolls-Royce vrea să dezvolte mai multe modele unicat, create după dorințele clienților - Poza 2
Lux și exclusivitate: Rolls-Royce vrea să dezvolte mai multe modele unicat, create după dorințele clienților - Poza 2
Lux și exclusivitate: Rolls-Royce vrea să dezvolte mai multe modele unicat, create după dorințele clienților - Poza 2
Lux și exclusivitate: Rolls-Royce vrea să dezvolte mai multe modele unicat, create după dorințele clienților - Poza 2
Lux și exclusivitate: Rolls-Royce vrea să dezvolte mai multe modele unicat, create după dorințele clienților - Poza 2
Rolls-Royce vrea să se concentreze mai mult pe dezvoltarea unor modele unicat, create după dorințele clienților săi.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În acest an, Rolls-Royce a impresionat audiența prezentă la Concursul de Eleganță Villa d'Este odată cu dezvăluirea noului Sweptail, un model unic, dezvoltat de constructorul britanic la cererea unui client foarte bogat. Acesta ar fi plătit peste 10 milioane de euro pentru construcția mașinii și ar fi fost implicat în toate fazele de creație.

Șeful companiei susține că Rolls-Royce Sweptail a stârnit imaginația clienților săi care vor acum și mai multe mașini unicat din partea constructorului britanic.

“Clienții acestui segment de lux vor să iasă în evidență, iar asta presupune să aibă modele cu adevărat unice, ceva special și total diferit”, a explicat Torsten Müller-Ötvös, CEO-ul Rolls-Royce.

Cu toate acestea, clienții companiei nu trebuie să se entuziasmeze prea tare, deoarece dezvoltarea unui model unic precum Sweptail a avut nevoie de patru ani de muncă.

“A fost un experiment de succes, dar care ne-a luat patru ani. A trebuit să respectăm atât de multe cerințe și omologări, dar imediat după lansare am primit telefoane din partea clienților care voiau și ei o mașină unică”, a subliniat șeful companiei.

Via Carscoops


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru