Marcile europene de lux incearca sa atraga chinezii cu bani

De Cornel Șocariciu
Publicat Sambata, 24.04.2010
Salonul Auto de la Beijing a fost momentul oportun pentru constructorii de lux din Europa care vor sa ii impresioneze pe miliardarii Chinei.

China a reusit sa depaseasca SUA in anul 2009 si sa devina cea mai mare piata auto din lume. Acest lucru i-a determinat pe constructorii europeni de lux sa acorde o mai mare atentie statului asiatic, iar Salonul Auto de la Beijing, care si-a deschis portile vineri, este momentul oportun pentru a-i impresiona pe oamenii cu putere financiara din China.

Ferrari a venit la Beijing cu noul 599 GTO, cel mai rapid model de strada creat de italieni. Cele 599 de exemplare ale supercar-ului italian au fost epuizate chiar inainte de debutul public si doar 20 de chinezi se vor bucura de serviciile oferite de 599 GTO.

"O multime de oameni se imbogatesc foarte repede si sunt dispusi sa cheltuiasca o mare parte din bani pe bunuri de lux, fie ca sunt ceasuri sau masini", a declarat Raymond Tsang, reprezentant al firmei de consultanta Bain & Company. China este a doua tara ca numar de miliardari in dolari din lume dupa SUA, iar marcile de lux se asteapta la o crestere a vanzarilor.

Un alt constructor de supercar-uri din Europa care a intrat pe piata auto din China este Aston Martin. “Este piata auto care a crescut cel mai repede si are cel mai mare potential.

Oamenii de aici iubesc automobilul, iubesc brandul si iubesc sofatul”, a declarat Matthew Bennett, director regional Aston Martin. Nici Rolls-Royce nu a stat pe ganduri cand a venit vorba de China. Acestia au vandut doua exemplare in valoare de 971.000 de euro fiecare dupa cateva ore de la deschiderea Salonului Auto de la Beijing si se asteapta ca in 2010 vanzarile pe piata auto din China sa se tripleze.

In timpul declinului economic de anul trecut, China a ramas piata unde marcile de lux au “supravietuit”. Ferrari a vandut anul trecut 200 de unitati in statul asiatic, iar lansarea lui 599 GTO la Beijing subliniaza importanta pietei auto chineze pentru producatorul italian.

Via | AFP (inreg.)

Comentarii (1)

  • victor
    piata chineza
    stati ma fratilor cea mai mare piata auto dpdv al numarului de masini da nu al valorii adik sa fim cinstiti sunt muuuuuuuuuuuult in urma pietei americane la valoarea in bani pur si simplu una e sa ai o piata unde se cumpara masini low cost gen chery sau geely si alta unde se cumpara suv uri,pick upuri sau sedanuri cu motoare V6,V8 :)
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru