Feedback

Marile speranțe: SUV-ul Aston Martin va dubla vânzările anuale ale mărcii

Publicat Duminica, 30.09.2018
de Mircea Meşter
Comenteaza 3
Marile speranțe: SUV-ul Aston Martin va dubla vânzările anuale ale mărcii - Poza 1
Marile speranțe: SUV-ul Aston Martin va dubla vânzările anuale ale mărcii - Poza 2
Marile speranțe: SUV-ul Aston Martin va dubla vânzările anuale ale mărcii - Poza 3
Viitorul SUV pe care Aston Martin îl pregătește de lansare în următorul an va dubla numărul de clienți pe care brandul britanic îi adună în fiecare an. Cei mai mulți vor veni din America de Nord și China.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Marca britanică Aston Martin a trecut prin vremuri tulburi în ultimii ani, însă anul 2017 a venit cu cifre pozitive la capitolul profit, ceea ce a făcut ca fanii mașinilor sport create de englezi să jubileze după mult timp. Iar cifrele pozitive duc la speranțe majore, în special în contextul în care Aston Martin se pregătește de lansarea primului său SUV.

Inspirat din conceptul DBX și denumit Aston Martin Varekai, SUV-ul de lux al mărcii britanice urmează să aducă, spune directorul companiei, în jur de 5000 de clienți în fiecare an. Numărul e cu atât mai impresionant cu cât vânzările celor de la Aston Martin au atins 5117 unități în cursul anului trecut, ceea ce înseamnă că noul model va dubla practic clienții anuali ai mărcii.

Conceptul Aston Martin DBX

"Este interesant de remarcat că 72% dintre proprietarii Aston Martin au în posesie și un SUV, în principiu din gama Porsche sau Range Rover", spune Andy Palmer, CEO Aston Martin, într-un interviu acordat publicației Autocar. 

Conform planurilor Aston Martin, volumul de vânzări al mărcii ar trebui să atingă 14.000 de unități pe an pe termen mediu, iar clienții urmează să fie adunați în special din America de Nord și din China.

Interiorul conceptului Aston Martin DBX

Comentarii (3)

  • SIMPLE MINDS
    Marile sperante ? In 2019 pentru Aston ? Sa ramanem totusi la Dickens si la Pink Floyd ,nu de altceva dar goana marcilor hyper-premium de a *bifa* acest segment, in cazul de fata cei din Gaydon, naste *realizari* care nu le fac cinste dpdv estetic sau poate fotograful a fost cat se poate de neinspirat.:))
    11 1
  • Cei cu pocitania asta?
    3 0
  • cum spuneam mai demult, prostitutia este noul model de afaceri, mai anapoda e ca ca nu prea au de ales.
    urmeaza 007 urcand kilimanjaro cu debeicsul...
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru