Feedback

Maserati, după prăbușirea vânzărilor din ultimele 3 luni: “Avem încredere că ne vom reveni. China este principala problemă”

Publicat Duminica, 12.08.2018
de Paul Cosma
Comenteaza 5
Maserati, după prăbușirea vânzărilor din ultimele 3 luni: “Avem încredere că ne vom reveni. China este principala problemă” - Poza 1
Maserati a avut vânzări dezamăgitoare în al doilea trimestru din 2018, însă noul CEO Fiat-Chrysler, Mike Manley, este încrezător că lucrurile se vor îmbunătăți, iar vânzările și profitul vor ajunge la un nivel satisfăcător.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În al doilea trimestru din acest an (aprilie – iunie), vânzările Maserati au scăzut cu 41% comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, în special din cauza rezultatelor din China (-69%). Performanțele au fost slabe și în celelalte regiuni, Maserati având scăderi ale vânzărilor în Europa, Orientul Mijlociu, Africa și America de Nord.

Noul CEO Fiat-Chrysler, Mike Manley, cel care l-a înlocuit luna trecută pe Sergio Marchionne, este convins, totuși, că vânzările și profitul își vor reveni în scurt timp.

“Sunt încrezător că echipa Maserati își va reveni după acest impas privind vânzările,” a declarat Manley. Acesta consideră că performanța din China reprezintă principalul motiv pentru declinul vânzărilor Maserati: “70% din problemă este China”.

În ciuda acestor trei luni slabe, vânzările Maserati din ultimii ani au fost în creștere. Anul trecut, constructorul a vândut 50.000 de mașini, în creștere considerabilă de la 12.000 de unități în 2013. Pentru 2018, șefii Maserati se așteaptă ca vânzările să rămână stabile la 50.000 de unități, deși obiectivul inițial era de 75.000 de mașini.

Până în 2022, grupul FCA are ca obiectiv dublarea vânzărilor anuale pentru Maserati la 100.000 de mașini.

Via Automotive News


Comentarii (5)

  • SIMPLE MINDS
    Nu disperati, speranta-i gratis....
    8 3
  • Vom vedea în urmatorii ani moștenirea lăsată de Marchionne, adică un concern slab, fără perspective, care probabil va fi acaparat, total sau pe bucăți, de marile concerne.
    10 5
  • hazard
    si cica Maserati vroia sa se bata cum BMW , aaaahahahahaha :D:D
    2 6
  • Corocsenie Adrian
    Hai sa fim realisti....cine ar mai cumpara un Maserati Ghibli sau Levante de ex pt. ca ele sunt speranta cea mai mare la Maserati in vanzari nu Quatroporte sau GrandTurismo. Toata gama e depasita de concurenta. Ghibli e sub seria 5 la orice capitol. Tehnologic, design, materiale sunt sub 5 series. Levante e sub Cayenne la design, calitate, tehnologie si performante. Quatroporte e depasit cu mult de Panamera la absolut orice capitol. GrandTurosmo nu mai vb ca e antichitate. CUM DUMNEZEU vor sa aiba vanzari bune fara sa faca o gama nou ? Lumea buna care alege premium-luxury, nu e nebuna sa cumpere doar o sigla de prestigiu. Vor si masina cu totul sa fie peste concurenta sau macar ca ea. Eu zic ca fara infuzie de capital sa isi schimbe gama , falimentul bate la usa !
    6 5
  • Rahateca Tedei
    pana cand incuiatii astia de la Maserati nu vor fi in stare sa proiecteze bestii mecanice de calibrul 114d, 116i , 316d, nu vor avea nici o sansa in fata BMW :)))
    9 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru