Feedback

Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in

Publicat Joi, 10.08.2017
de Bogdan Mirică
Comenteaza 0
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 1
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 2
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 3
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 4
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 5
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 6
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 7
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 8
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 9
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 10
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 11
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 12
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 13
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 14
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 15
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 16
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 17
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 18
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 19
Mașina biodegradabilă a fost inventată în Olanda: Lina este electrică și a fost construită din sfeclă de zahăr și pânză de in - Poza 20
Un grup de studenți din Olanda a construit o mașină electrică din materiale biodegradabile. Ei au folosit sfeclă de zahăr și in pentru a da naștere caroseriei.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mașinile electrice actuale sunt ceva mai prietenoase cu mediul în timpul vieții, dar ridică mari probleme când vine vorba de reciclare. Un grup de studenți din Olanda, de la Universitatea Tehnologică din Eindhoven, a materializat un proiect care presupunea construirea unei mașini din materiale biodegradabile.

Mașina electrică rezultată a fost construită dintr-o rășină derivată din sfeclă de zahăr, acoperită cu pânze de in. Automobilul a fost botezat Lina și, potrivit studenților, are rigiditatea unei mașini construite din fibră de sticlă. În plus, ea cântărește doar 310 kilograme.

Esential 310 kilograme cântărește Lina.
Prototipul nu a trecut încă testele de impact, pentru că rășina nu se îndoaie asemeni metalului, ci este casantă. Singurele elemente care nu sunt construite din materiale 100% naturale sunt anvelopele, suspensia, motorul și bateriile. prin urmare, reciclarea tot ar fi o problemă.

Dificultăți sunt și cu procesul de producție, care înghite o mulțime de energie. Chiar și în aceste condiții, studenții așteaptă autorizarea testelor pe drumurile publice din Olanda și interesul unor companii auto de renume.

via reuters


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru