Feedback

McLaren mută o parte din modelele sale pe circuit, odată cu gama Sprint: primul pe listă este 570S Sprint

Publicat Joi, 23.06.2016
de Bogdan Mirică
Comenteaza 0
McLaren mută o parte din modelele sale pe circuit, odată cu gama Sprint: primul pe listă este 570S Sprint - Poza 1
McLaren mută o parte din modelele sale pe circuit, odată cu gama Sprint: primul pe listă este 570S Sprint - Poza 2
McLaren mută o parte din modelele sale pe circuit, odată cu gama Sprint: primul pe listă este 570S Sprint - Poza 3
McLaren mută o parte din modelele sale pe circuit, odată cu gama Sprint: primul pe listă este 570S Sprint - Poza 4
McLaren mută o parte din modelele sale pe circuit, odată cu gama Sprint: primul pe listă este 570S Sprint - Poza 5
McLaren mută o parte din modelele sale pe circuit, odată cu gama Sprint: primul pe listă este 570S Sprint - Poza 6
McLaren va lansa noul 570S Sprint la Goodwood. Modelul deschide drumul unei game noi, botzată Sprint și dedicată celor care își doresc o mașină pentru circuit.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren va profita de ediția din acesta an a Festivalului Vtezei de la Goodwood pentru a-și expune gama de supercaruri, dar și pentru a dezvălui un model complet nou. Se numește McLaren 570S Sprint și este dezvoltat, după cum o sugerează și numele, pe noul model sportiv al gamei Sports Series.

Pentru cei care au uitat, gama Sports Series include modelele mai mici și mai accesibile ale producătorului, poziționate sub cele din gama Super Series, unde intră 650S și derivatele sale.

Noul McLaren 570S Sprint este și promotorul unui nou trend în gama constructorului britanic. Indicativul Sprint va fi folosit de toate modelele destinate circuitului. Prin urmare, 570S Sprint este un supercar adresat doar celor care vor să experimenteze senzațiile unui circuit, nefiind omologat pentru stradă.

Modelul păstrează același motor V8 de 3.8 litri, optimizat pentru a livra ceva mai mult decât cei 570 de cai oferiți standard. Nu lipsesc îmbunătățirile la nivelul sistemelor de răcire și ungere, necesare pentru o exploatare exclusiv în regim de circuit.

Urmareste Automarket
Noutățile aerodinamice nu puteau lipsi. Trecem aici un spoiler frontal redesenat, cu prize mai mari de aer, și un eleron fix, montat în partea din spate. Jantele din magneziu au o prindere centrală și sunt încălțate cu pneuri slick semnate de Pirelli.

Toate exemplarele vor fi oferite doar în culoarea de caroserie McLaren Orange, însă ea va putea fi personalizată de clienții care apelează la divizia Special Operations.

Interiorul a fost și el modificat pentru a face față cerințelor unui circuit. A apărut un roll-cage omologat de FIA și un nou sistem de prindere a centurilor. De asemenea, există și un sistem de stingere automată a incendiului.


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru