Mercedes S500 Plug-in Hybrid se lansează la toamnă cu un consum de 2.8 litri/100 km

de Bogdan Mirică
Joi, 10.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a oferit ultimele detalii despre noul S500 Plug-in Hybrid înainte de lansarea sa pe piaţă, programată în toamna acestui an. Limuzina va avea peste 400 de cai putere, dar va consuma doar 2.8 litri.

În toamna acestui an, Mercedes va extinde şi mai mult gama actualului S-Klasse. Germanii au anunţat deja introducerea unei noi versiuni hibride, alimentate la priză.

Botezată Mercedes S500 Plug-in Hybrid, limuzina va încerca să combine resursele generoase cu posibilitatea unei rulări electrice. Deşi publicase deja o serie de informaţii preliminare, privind consumul şi performanţele modelului, cei de la Mercedes au revenit asupra lor după ce inginerii au reuşit să aducă o serie de îmbunătăţiri variantei finale, gata pentru producţia de serie.

Aşa se face că limuzina hibridă va fi capabilă să consume doar 2.8 litri în primii 100 de kilometri. Este o valoare record dacă ne gândim la proporţiile modelului şi la ceea ce găsim sub capotă. Potrivit Mercedes, noul S500 Plug-in Hybrid va deveni primul model de lux cu un consum mediu mai mic de 3.0 litri/100 de kilometri.

Esential 435 de cai putere oferă sub capotă Mercedes S500 Plug-in Hybrid.
Inginerii din Stuttgart au lucrat mult şi la autonomia oferită de bateria electrică.
Aşa a ajuns Mercedes S500 Plug-in Hybrid să promită o autonomie pur electrică de 33 de kilometri, cu trei mai mult decât anunţase iniţial.

Ansamblul de propulsie va fi alcătuit dintr-un motor V6 bi-turbo de 3.0 litri benzină şi o unitate electrică de 107 cai putere. Împreună, cele două agregate vor pune la dispoziţia clienţilor 435 de cai şi 650 de Nm. Şi pentru ca ecuaţia să fie perfectă, Mercedes a îmbunătăţit şi sprintul de la 0 la 100 de km/h, acesta realizându-se în doar 5.2 secunde.

Comentarii (11)

  • consumel
    Mai bine zis consuma 2.8% in primii 100 km dupa ce e scos din priza.

    Daca stau bine si ma gandesc, 2.8 litri de orice fel de benzina, nu contin teoretic suficienta energie incat sa mute 2 tone de masina pe o distanta de 100 km cu un motor ce are 40% eficienta. Sau s-ar putea sa fie la limita.

    A devenit sport olimpic furtul la cantar (consum). Au ajuns constructorii sa fure la consum precum tiganii odinioara in piata Obor.

    "-Ai 2 kile patroane, pupa-ti-as portofelu'.
    - Pai une-s 2 kile nene, ca abia trece de-un kil?
    - ie 2 kile, jur pe sufletu lu' mama"
    6 9
  • tot consumel
    Voiam sa spun eficienta ~70%, care e teoretic eficienta maxima a unui sistem termodinamic cum este motorul termic.
    3 7
  • alta gogoserie vanduta de nemti......
    oare chiar nu exista in lume o organizatie(non-profit de preferat)care sa dea in judecata(constructorii)sau sa opreasca astfel de argumente aruncate de toti doar pt. asi vinde masinile......
    poi treaba asta e doar marketing....nimica adevarat....
    sa zicem ca masina porneste in modul electric si parcurge 33 de kilometri....poi si mai raman alti 67 kilometri care sai parcurgi cu doar 2,8Litri:))))))nici o sansa in visele lor:)))))
    ar trebui ca masina sa fie echipata cu noua cutie cu 9 trepte sa rulezi in treapta a 9-a la o turatie de relanti.....si sa prinzi si un vant din spate ca sa ajungi la 'datele' lor:))) poate asa au o sansa....in rest nicidecum
    5 10
  • 2,8 l/100 km?! Doar pe hartie! In practica este imposibil un asa consum!
    4 8
  • acum io nu vreau sa fiu avocatu' diavolului da' parca prea va aruncati ca fata mare:
    1. poate functiona full-electric 33 km
    2. Consumul IN PRIMII 100km este de 2,8L

    Nu scrie nicaieri ca mergi primii 33km in regim electric si apoi (urmatorii 67) treci pe clasic. Nu ar fi fost mai logic sa ganditi ca e un regim mixt, mai precis HIBRID?

    Este foarte probabil ca sistemul masinii sa stoarca acumulatorii de ultima farama de energie (dar fara a ajunge pe 0) in prima suta urmand ca apoi (ca orice hibrid) motorul clasic sa ajute la reincarcare.

    Asa as spune ca e logic, nu vad eficienta sistemului si logica unui hibrid care isi epuizeaza energia electrica doar pentru a bifa o performanta care s-ar dovedi inutila (chiar si pentru marketing).
    11 0
  • hybride
    pai s-o luam asa babeste,
    consum la hybride:
    se face media dintre cele doua pe o anumita distanta, de obicei mica, cu cat mai mica cu atat e mai avantajos ptr marketingul lor, ptr ca ponderea electricului este mai mare dpdv procentual
    dupa ce ai plecat de la statia de alimentare, in timp ce motoarele functioneaza, succesiv, bateria/acumulatorul se reincarca, partial, din sursele de recuperare a energiei mecanice existente pe masina: suspensie, frane, directie etc , cu cat mai multe si eficiente cu atat se prelungeste autonomia masinii in regim electric
    deci nu e numai ceea ce se incarca la statia de alimentare
    sprintul....:
    pai e normal ca hybridele sa aiba sprint bun pt ca demarajul la motorul electric este superior fata de cel cu combustie, cuplu mai puternic la pornire (poate va amintiti bus-urile electrice la plecare) si ajuta mai ales sistemul turbo care are nevoie de turatie sa fie cat mai eficient
    5 0
  • a se observa folosirea noului motor de 3litri cu 6 cilindri in linie ;)

    @carcotasi - chiar conteaza cat consuma in realitate ?
    Daca ai de luat la drum toata tara conteaza electricul ? evident nu.
    Daca ai de facut 20-30km pe zi prin oras, pana la birou ... consuma mult ? evident nu.
    8 1
  • AndreiRN
    Felicitari NBZ pt pasul faut inainte.
    Curand va aparea acest sistem si cu un motor pe motorina si consumol va arata si mai bine.

    PS. Pt ce ce nu inteleg prea bine romaneste la motoarele hibride se face socoteala cat consuma in prima 100 si atat.
    Standard international.
    1 3
  • Inainte sa comentati mai cititi ce inseamna Hibrid.Daca s400 h modelul vechi consuma 5,3 dc sa nu consume asta 2,8.
    6 2
  • Suleyman Cunoscatoru
    Cositoarea mea consuma prea mult (6-7%) si la 7 lei litrul premium 99 nu imi mai permit sa circul asa mult. O vand a mea cu 5000, mai pun diferenta si o sa-mi cumpar unu din asta si o sa merg toata viata relax la 2.8% :))
    0 1
  • Andrei
    Pai de unde sa fie posibil acest consum in Romania,cand soselele sunt cum sunt si traficul este unul haotic,prin tarile din vestul Europei unde infrastructura este la cel mai inalt nivel si oamenii respecta intru totul regulile...acolo cred ca se poate scoate acest consum. Oricum cine isi cumpara un S klasse se bucura ca are o tehnologie de varf in plus pe limuzina,nu se uita sa scoata exact ceea ce este trecut in testele celor de la Daimler....care sunt sigur ca nu mint....
    Ca nu poate fi scos consumul scris in hartie intr-o tara ca Romania e altceva.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru