Mercedes SL65 AMG - imagini oficiale cu roadsterul de 630 de cai

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 20.03.2012
Mercedes a publicat astăzi primele imagini ale noului SL65 AMG, cea mai puternică extensie a roadsterului din Stuttgart. Modelul oferă 630 de cai şi 1000 de Nm.

Esential

630 de cai putere oferă noul Mercedes SL65 AMG.
4 secunde îi sunt necesare noului SL65 AMG pentru a atinge 100 km/h.
9.6 litri/100 de km consumă în medie SL65 AMG.

După ce am făcut cunoştinţă cu noua generaţie SL63 AMG în cadrul Salonului Auto de la Geneva, Mercedes ne face cunoştinţă şi cu fratele mai puternic al roadsterului: SL65 AMG.

Constructorul din Stuttgart a publicat astăzi informaţiile şi imaginile oficiale ale celei mai puternice extensii SL, dezvoltată pe aceeaşi structură din aluminiu, care îl ajută să cântărească doar 1950 de kilograme, cu 170 de kilograme mai puţin.

Sub capotă se ascunde o versiune modificată a motorului V12 de 6.0 litri, capabilă să livreze 630 de cai putere între 4800 şi 5400 de rotaţii şi 1000 de Nm între 2300 şi 4300 de rotaţii. Resursele sunt transmise punţii spate prin intermediul unei transmisii automate cu şapte rapoarte 7G-Tronic.

Nemţii nu au neglijat nici capitolul eficienţă, căutând să influenţeze consumul şi emisiile prin introducerea unui sistem start-stop. Graţie acestuia, consumul mediu scade cu 17%, până la 9.6 litri/100 de km, în vreme ce emisiile se opresc la 270 g/km.

Aportul de putere ajută roadsterul să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 4 secunde, cu 0.3 secunde mai repede decât noul SL63 AMG.

Viteza maximă rămâne limitată la 250 de km/h.

via l Mercedes

Comentarii (55)

  • Merc
    Pai 630 de bhp si 1000 de nm un 4 sec.....Bmw m5 care este sedan de familie ia suta sub 4 sec si are bhp mai putini si nm mai putini.....aici se face diferenta dintre Bmw si restul....
    12 53
  • adrian78
    alex
    Alex motorul V12 este mai greu decat V8 de la Bmw iar modelul SL63 ofera compromisul intre lux si sportivitate!!
    Daca vrei sportivitate fara prea mult lux alegi SL63AMG
    24 4
  • adrian78
    Alex motorul V12 este mai greu decat V8 de la Bmw iar modelul SL65 ofera compromisul intre lux si sportivitate!!
    Daca vrei sportivitate fara prea mult lux alegi SL63AMG
    6 5
  • iulian
    super
    Mi se pare super masina. Poate cel mai mult o prinde culoarea. Superb acest bleumarin. Singurul lucru care se mai putea imbunatati este... greutatea. 2 tone este cam mult, chiar daca ai mai "slabit" 170kg.
    9 3
  • in poza 11 puteau sa aranjeze si ei centura
    3 2
  • Vis pe roti. Pacat de el ca are cele mai urate faruri din istoria SL-ului.
    Cum or fi putut accepta oficialii de la Mercedes asemenea faruri nu am sa inteleg niciodata.
    8 13
  • poza11
    si tot in poza 11 puteau sa goneasca si ei cainele de pe marginea stancii :))
    PS: probabil nu-i un caine, si e un boschet...trebuia sa-l tunda
    2 6
  • masina-i la superlativ....dar farurile numa nu se potrivesc in,, peisajul'' mercedes...nu stiu...lipsa de inspiratie sau?.........
    3 7
  • belea........
    si acum razboi..........de ce nu are bmw......motoare de peste 600 de cai.....
    nus in stare sa faca.........sau nau bani pt. dezvoltare.........
    de ce mercedes au intotdeauna motoartele mai puternice...nu inteleg deloc........
    6 8
  • Clar ca nu-s in stare sa faca, V8-ul de pe M5 si M6 nici nu pot fi duse la cel putin 600 de cai. Acum serios vorbind, se cam ajunge la o limita in privinta puterilor, deja se intra in zona supercarurilor in privinta asta si nu se doreste asta, se va lucra mai mult pe micsorarea maselor la puteri aproximativ aceleasi, unde sa se mai duca cu caii putere, cat sa aiba viitoarele AMG -uri? 650-700 de cai?
    13 2
  • BMW
    Mai copilasi ce motor era pe Mc Laren f1 si cati cai avea? Atata forta avea motorul acela ca nu gaseau o cutie manuala sa-i puna pt ca nu rezistau cutiile la forta motorului si abia au gasit...dar ce sa vb eu cu voi dragi mei visatori de NFS...Eu greu sa accepti cand cineva este mai bun ..
    7 7
  • Imi amintesc de vechiul SL AMG, cred ca era o versiune mai speciala, cu ceva putere in plus, cand la Top Gear Stig de abia o stapanea si pe linie dreapta, pierdea aderenta in aproape orice treapta, practic nu a putut sa-i foloseasca toata puterea si nu avea 1000Nm cuplu ca acesta nou, un cuplu de superdiesel, deci ce rost are?
    7 3
  • @automarket
    De ce i-mi stergeti comentariul? Vi separe ceva tendentios sau doar va doare si pe voi adevarul,am rugamintea sa nu va mai comportati ca BASESCU.
    4 6
  • @tzenu
    Ce interes are BMW sa faca 600 700 1000 de cai? Cand ii bat pe concurenti cu mai putini? Auzi la @dan_grc ce ineptii poate spune ca motoarele bmw nu pot fi duse la 600 de cai,eu sper pt tine ca a fost o mica glumita din partea ta.Prieteni Bmw construiau masini de curse cu puteri cuprinse intre 400-700 de cai de prin ani 60-70,nu cred ca are rost sa le mai enumar...Cine bate in ALMS masini precum porsche chevi ferrari...etc? Cred ca este BMW si nu Merc...dar ce dreaq sa stiti voi niste copilasi.Crezi ca daca ai 700 de cai si 1000 de nm esti si cel mai bun? Poate pt voi dar masina asta cu 1000000 de cai si 100000000 de nm tre sa stea si pe strada si in curbe si cel mai important tre sa-i pun pe asfalt,din pacate la merc se pare ca nu tine.Din pacate pt merc ei singuri au declarat ca nu se pot compara cu Bmw la Diesel dar ce sa mai spunem la Benzinare unde BMW detine Suprematia....
    11 9
  • Masina e poezie pe roti,insa in Romania e o ineptie!
    5 2
  • @alex
    Dupa ce-am spus asta am completat < si acum vorbind serios> :)) , normal ca puteau sa-l duca si peste 600 de cai
    7 0
  • @alex
    Si tu ai urmarit celelalte comentarii ale mele? Ce spun in primul comentariu si-n al doilea? Citeste mai atent si stai calm.
    6 0
  • abereaza calm si cu rabdare in alta parte .. la faza cu dieselul ai fost simpatic. cand scotea mercedes dieselul triturbo bmw mai avea multa paine de mancat.insa ei au aratat ca pot si nu l-au introdus in productia de serie pentru ca la acea vreme nu era nevoie de asa ceva,oricum nu prea aveau concurenti seriosi pe ce aveau deja pe piata. esti un alt exemplu de fan pentru care BMW e Dumnezeu. eu chiar am un e 60 si mi se pare un super sedan insa nu e cu nimic mai prejos mercedes ca bmw. fiecare a avut o perioada de glorie ,iar acum bmw e in voga. atat. e ca un el clasico
    9 3
  • @dan_grc
    Da am vazut.scz..@@alex Prietene am mai auzit placa asta, au aratat ca pot dar nu au vrut esti chiar simpatic...Iar acum nu mai pot? Hai sa fim seriosi si eu am avut atatea Bmw-uri si un singur Merc.De ce crezi ca am ales Bmw.Si eu pot sa-l bat pe Iron Mike Tyson dar nu vreau..
    1 5
  • Va dati destepti dar sunteti prosti!
    SL-ul e construit pe viitoare platforma de S klasse si nu de E klasse. E greu! Deci nu mai comparati cu Seria 5. SL inseamna LUX, ELEGANTA SI PUTERE. SL-ul nu trebuie sa-ti rupa gatul la accelerare. Daca vrei putere si sportivitate in adevaratul sens al cuvantului iei SLS. E o granita fina pe care nu o poti depasi cu un anumit model pentru ca o sa ramana nevandut celalalt.
    2 1
  • Bai balex, ia zi-mi tu mie, ca tot esti fan BMW, care e echivalentul SL in gama BMW?
    Daca imi spui seria 6 esti copac, te las pe tine sa-ti dai seama de ce.
    1 4
  • @iwarp
    daca tu i-mi raspunzi cu cati WARP la ora merge Sl Amg de 630 de bhp si 4 mil nm? Mai COPACULE
    3 3
  • Merc
    Dar hai ca ma dau la barfa prea mult cu niste copilasi frustrati si nu am chef...De unde Dumnezeu nu a dat nu ai ce cere...
    0 5
  • Va rog continuati!!! Ma amuz prea tare:))
    5 0
  • In poza aia mica am crezut ca este SLK. Chiar ma miram de atatia CP. Oricum astia de la Mercedes cand nu stiu sa faca motoare mici cu performante extraordinare apeleaza la motoare extraordinar de mari.
    3 5
  • @dan_grc
    Apropo de top gear si faptul ca nu prea stapanea masina. Recent au facut un test intre M3 GTS si C63 AMG Black au ales AMG-ul dar cand venea vorba de stabilitate in curbe GTS era regele. Au ales AMG ca era mai rapid in linie dreapta si bine avea si 30 CP in plus Mercedesul
    7 1
  • @tzenu_bmw
    Tzenu_bmw zis anti BMW, ai uitat de Motorul V12 de pe Mclaren F1, 633 CP, 350 km/h. Oare Mclaren de ce nu a apelat la Mercedes ca doar sunt prieteni ? Alex nu ai cu cine lasa-i frate .Mercedes a zis ca nu face concurenta pt motorul de 381 CP de la BMW. Cautati aici :http://www.bmw-motorsport.com
    4 3
  • Anonim
    @alex
    in general roadsterele sunt ceva mai lenese decat "masinile cu acoperis". au nevoie de ranforsare mai buna ce conduce la greutate mai mare
    3 0
  • phlorin81
    @tzenu_bmw
    Nu stiu cati ani ai.... probabil te-ai nascut prin '90 si nu stii de un motor BMW, 6.1 litri, V12 si 627 de caluti care echipa faimosul McLaren F1 prin '98.....
    Dilema ta e rezolvata!!!! BMW ARE MOTOARE DE PESTE 600 DE CAI!!! (de prin 1998 si suntem in 2012...)
    Ca sa te convingi uite: http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1
    Inca ceva: E UN V12 ASPIRAT!!!! NU BI-TURBO CA CEL DE LA MERCEDES.....
    4 2
  • andrei
    frumos
    Nici actionarii si angajatii Mercedes si BMW nu cred ca se cearta asa, ca chiorii, pe prostii. De-aia e haios forumul. Mai ales cand fiecae certarest stie el cel mai bine ce poate/nu poate face sau ce trebuie/ nu trebuie sa faca un producator sau altul,
    4 1
  • phlorin81
    o mica greseala...
    In 1998 se incheia productia pt motorul BMW destinat McLaren-ului....
    El era in productie incepand cu 1992.....
    Acu' 20 de anisori......
    3 2
  • Merc
    Asta asa ca o mica paranteza........BMW Group a obtinut 11 distinctii la 'Premiile red dot 2012....ia interesativa mai bine un pic da-ti un search..
    1 2
  • @alex si celor de teapa lui
    cand va vad ca vorbiti ca sa nu taceti, ma apuca plansul de atata ras.. voi aveti habar de tehnologiile folosite de mercedes si bmw in fabricarea motoarelor? de costurile motoarelor la productie, fiabilitatea lor, modul de intretinere, exploatare a resurselor, timpul de proiectare etc...? iar cei doi producatori atat de mentionati in comentarii intrebuinteaza filosofii cu totul diferite. Comparati faina cu nisipul (sau mere cu pere, tot aia...) . Dar vorbiti ca sa nu taceti.... De asta mercedes are un anumit tip de client si mercedes un cu totul altul... de asta sunt masini atat de diferite pana la urma urmei... dar vorbiti si voi ca sa va dati mari...


    Masina e frumoasa, tinteste foarte sus... din pacate pentru mine, nu dispun de banii necesari, ca maine m-as duce la uzina sa imi comand una... defapt toata gama de la Merc.... desi nu neaparat linia AMG. Mie mai mult imi place Mercedes simplu... fara AMG
    4 3
  • a fost tare ala cu "cati Warp ia la ora" .. pentru cunoscatori :)

    si a fost varza alal care cica M5 ia suta in mai putin de 4 secunde ... poate ne mai documentam si noi ;)

    are sens sa ne intrebam daca asa ceva are ce cauta pe drumurile din romania ? :P
    4 2
  • @unckle
    Noul BMW M5 F10 accelereaza de la 0 la 100km/h in doar 4,4 secunde, si in mai putin de 4 secunde daca este utilizat BMW Launch Control.
    2 2
  • @phlorin 81
    V12-le de 6.1 de provenienta bmw........a fost ceva fantastic si a ramas istorie....se spune ca acelasi motor a 'poposit' si sub capota singurului prototip de M8.........

    dai un search........si vezi ce faceau in anii 80' bmw cu un motor de 1,5(M10)......il duceau si la 1300-1500 de hp in teste pt. motosport(binenteles)
    si ca sa iti faci o idee cati ani am......sunt deodata cu M3(e30)
    0 2
  • @unckle
    Mai unchiulee, ala de care pomenesti tu ma cheama ALEX...si da cu Bmw launch control ia suta sub 4 sec,dar mai unchiulet se vede treaba ca esti pe langa...Si treaba Warp a fost pt Capitan Picard...
    2 2
  • ...
    BMW Team RLL se impune în cursa de 12 ore de la Sebring, la categoria GT, pentru al doilea an consecutiv hopaaa saaa
    3 1
  • Salut Alex, pe mine ma cheama Dan :)
    Atrageam atentia ca M5 are peste 4secunde in datele tehnice, pentru ca ar trebui sa comparam masinile cu dotari "standard". Pe fisa tehnica de pe bmw.ro avem M5 cu 4.3s pana la suta (nu 4.4 ..).
    Probabil mercedesul ar putea si mai repede ... la fel cum ar putea si M5, tine de setarile cutiei (rapoartele cutiei mai exact) dar cum masinile nu sunt construite pentru a concura la F1 ar fi de inteles decizia unui constructor de a face o cutie si confortabila si sportiva .. si tot asa pana la compromisul ideal din punctul lor de vedere.

    @Discutia despre motorul de pe McLaren F1
    Cred ca nu discutati comparatii reale ci lupte de genul "brusli il bate pe vandam".
    Motorul BMW de pe F1 este o opera de arta dar nu numai cifrele de putere conteaza cand vorbim despre un motor. Cifrele de putere si cuplu sunt reziltatul muncii unor oameni care chiar stiu ce fac. Daca BMW si McLaren au decis atunci ca aia este cifra la care trebuie sa se opreasca motorul pentru a satisface atat nevoia de putere cat si celelalte criterii nu trebuie sa gandim ca "doar atat au putut" sau, din contra, "trebuia mai mult dom'le ca se putea". Aceiasi problema se pune si in cazul motorului Mercedes - atat s-a vrut, nu atat s-a putut.
    Suficient depsre aceasta "disputa" ... luati aminte doar faptul ca se pot scoate 900 de cai din motoare de 2.4 aspirate .. deci se poate si la bmw ...si la mercedes... si la renault... si la ford (mai putin la ford pentru ca rezultatele din australia au cam fost dezastruoase pentru masinile cu motorizari de la cosworth)


    Nu pomeneste nimeni (in afara de autorii articolului) de cutia asociata acestui motor ... cred ca este prima data cand acest motor nu este asociat cu cutia AMG in 5 trepte ... si cred (nu am nici timp nici atata dorinta..sa cercetez) ca este o cuite de viteze noua in curtea Mercedes .. dar poate ma insel.
    5 0
  • @unckle
    Deci DAN cerceteaza mai adanc si ai sa gasesti ca bmw m5 cu launch control face suta su 4 sec.Revenind la subiect eu in primul coment am spus doar ca bmw m5 care este un sedan de familie si motorizare mai mica si cu ceva cai mai putini si 200-300 de nm in minus, este mai rapid ca merc....nimic mai mult si a-ti sarit toti in capul meu.Cu ce sunt eu de vina ca Merc nu se ridica la nivelul lui BMW? Sau ce vina am eu ca sunt fan BMW? Uitativa si la TG ce au spus de noul M5 si in general de 9 serie 5.
    2 3
  • merc
    Stiu ca nu are legatura 5er cu sl.Dar eu vb strict de motorizari si atata..
    2 1
  • phlorin81
    @unckle aka Dan
    Ca o paranteza de genu: "brusli vs vandam" eu personal sunt fan al aspiratiei si a unor cifre in special!!!!
    "PESTE 100 CAI PE LITRU"......
    Motoarele care ajung la cifrele astea in opinia mea sunt cele care trezesc ADMIRATIE...!
    Sunt putin motoristii care fac asa ceva..... gen: BMW (actualul M3 4.0L 420ps) PORSCHE GT3 RS (4.0L 500ps) sau FERRARI 458 Italia (4.5L 570ps) care detine si recordul momentan cu cea mai mare putere pe litru..... daca nu ma insel......
    Revenind la remarca mea referitor la motorul McLaren-ului F1 era o dilema initiata de unul dintre noi la care aveam un raspuns care era vechi de 20 de ani..... pornind de la acelasi principiu: 6.0L, V12 si peste 600 de cai....
    Referitor la SL65 AMG:
    Acelasi motor pe SL65 AMG Black Series dezvolta 660ps iar pe S65 AMG e 630ps ca pe CL65 AMG....
    3 2
  • v12
    Superba masina ! O prinde bine si culoarea si tot ! Excelent work! Dar din cate auzisem eu nu aventador era singura masina cu v12? adica singura in sensul in care nu mai au voie sa produca v12 din cauza normelor de poluare !

    Numai bine !
    0 0
  • @Alex
    Mai bine ai pune mana sa citesti o carte pentru ca esti semianalfabet:).
    Toate bune!
    1 2
  • @RzD
    Pam pam lasane Profesorasule deoarece si pt ca... ne ofilesti....
    0 1
  • De ce ziceam ca este rusinos sa ai motor de tanc ca sa scoti performantele astea. Un nou test cu M5 la MotorTrend, 0-100 KM/h 3,7 secunde, 0 - 200 11,9 secunde. Pe bune mie imi place SL arata foarte bine, pe strada cu siguranta intorci capul dupa ea, chiar daca aduce a SLK si chiar daca are ledurile alea. Oricum este aiurea 630 CP, deja a intrat pe teritoriul SLR Mclaren. M5 vs SL 65 AMG este o comparatie proasta, unul seden supersport altul roadster supersport, dar la performante poti sa le compari, V8 vs V12, 560 CP vs 630 CP(70cp in favoarea AMG). M5 suta in 4,4 secunde, sub 4 secunde cu Launch Control, SL AMG 4 secunde. Unde mai pui ca M5 este mai greu si nu uitati de timpul MotorTrend. Il compar cu M5 pentru ca despre M6 inca nu stim multe. Va intreb ce este mai spectaculos cand un tip mic este egal sau il bate pe un tip mare sau cand tipul mare il bate pe cel mic ? Eu cred ca este mai spectaculos cand un motor mic V8 are aceleasi performante cu un V12.
    2 1
  • @jan
    Nu ai cu cine frate...nu te vor intelege..
    0 1
  • fara viitor
    stimate domn..@alex
    daca te-ai fi interesat de super M5-ul tau ragusit ai fi aflat ca, prinde suta in 4,4 secunde si nu sub 4 secunde cum exagerai tu!!
    asa ne place nou romanilor sa ne dam mari si rotunzi!!
    Sa fi iubit cum iubesc eu munca!!
    1 2
  • fara echilibru
    bai @jane
    nu uita mai omule : "Jana nu e moarta Jana se transforma"
    lasand glumele sinistre la o parte incearca sa nu mai vinzi gogosi deastea politice ca Auto trend l-a testat si prinde suta in 3,7 sec!!
    Si probabil tot Auto Trend l-a testat si pe Golan ,pardon logan si prinde suta in 5,6 decunde cu motorul ala de 1,6-105 cp!!

    Si ce daca Bmw-ul are motor de 4000 si Mercedesul de 6000 !! Chiar crezi ca-i asigurarea si impozitul mai mic la BMW??!!
    sau ca consuma mai putin si performante mult mai tari??
    O fi Bmw-ul mai rapid dar nu cu mult si consum mai putin cu vreo 1,2-1,8 litri la suta mai putin dar cu-i pasa de asa mici diferente!!
    Vorba poetului: Oameni si locuri !
    1 2
  • @fara ce vrei tu
    Daca astia mint mintim si noi citeste articolul :http://www.bmwblog.ro/2012/03/22/motortrend-bmw-m5-f10-accelereaza-de-la-0-la-100-kmh-in-37-secunde/
    2 0
  • @fara viitor
    Mai prostutule intereseazate si apoi vi sa stai de vb cu mine..Pt ca asa chiar ca nu ai nici un viitor
    2 0
  • sa traiti bine
    pt bolovanski @alex..
    In caz ca nu stiai Reclama e sufletul comertului !!
    Oi fi eu prostulet dar numai prostulet ca tine!!
    Asa ca la cate vrajeli ne arata astia la telembizor sau enternet nu mai stii ce-i real sau nu!!
    Daca tu pui botul sa-ti lauzi rabla ai de BMW, problema voastra de melteni !!
    Si daca toti ridici in slavi mega Bmw-ul lu' peste prajit sa-i rogi sa mai schimbe ceasurile de bord cu iluminarea rosie ca la ce pret cer pe ele zici ca vand aceleasi modele din anii '80 si aicea ma refer la bord!
    Vorba poetului: "Fara poezie. viata-i pustiu"
    1 3
  • @sa traiti bine
    te oftici coane Fanica ca un motor mic face minuni mari in comparatie cu un motor imens. BMW este BMW. HA HA HA , ofticatuleeeeeeeee
    3 1
  • @sa traiti bine
    Basescule tocmai asta-i si farmecul,nu tre sa bui beculete leduri...etc cum fac alti ca sa atragi clienti....beculetele luminitele ..etc sunt pt MELTENI.Lasa bordul asa ca arata ffbine..
    3 1
  • Merc
    De fapt cred ca asta cere un Meltean ca si tine, din moment ce asta spui ca bordul este din ani 80.Beculeteeeeeeeee vrem beculeteeeeeee.Probabil stiu ei de ce nu schimba bordul,cred ca au facut si ei studii de piata si au vazut ca nu asta cer clienti Bmw.Beculetele si ledurile inclusiv tot felul de luminite sunt pt Fraerici ca si tine..
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru