Feedback

Mici îmbunătățiri pentru hibridul Honda NSX: rigiditate sporită, opționale noi pentru interior și o culoare specială

Publicat Vineri, 24.08.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 2
Mici îmbunătățiri pentru hibridul Honda NSX: rigiditate sporită, opționale noi pentru interior și o culoare specială - Poza 1
Mici îmbunătățiri pentru hibridul Honda NSX: rigiditate sporită, opționale noi pentru interior și o culoare specială - Poza 2
Honda a pregătit câteva îmbunătățiri minore pentru NSX. Modelul hibrid este acum mai rigid, poate fi comandat în nuanța de caroserie Thermal Orange și este disponibil cu elemente noi de caroserie. Sistemul hibrid de propulsie primește și el o serie de modificări, dar acestea nu aduc îmbunătățiri la nivelul performanțelor.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Honda NSX a fost prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2015. Acum, hibridul sportiv dezvoltat de niponi a primit o serie de îmbunătățiri.

Conform oficialilor Honda, versiunea revizuită a lui NSX poate fi comandată în noua culoare Thermal Orange Pearlescent. Totodată, japonezii spun că hibridul poate fi comandat cu etriere portocalii, cu noi accesorii cromate și cu elemente negre la nivelul spoilerelor. Pentru interior, Honda a pregătit o tapițerie din piele vopsită în roșu sau nivelul de echipare Indigo Blue care îmbină accesorii acoperite cu Alcantara și piele naturală.

Pentru un plus de dinamică, inginerii Honda au optat pentru rigidizarea punților (26% pe față, 19% pe spate). Totodată, japonezii au recalibrat software-ul care controlează sistemul de direcție și amortizoarele. În plus, sistemul de control al stabilității și cel care se ocupă de gestionarea resturselor sistemului hibrid au primit un update. Cu toate acestea, puterea oferită de sistemul de propulsie hibrid nu a suferit modificări. Astfel, cele trei motoare electrice și propulsorul V6 biturbo de 3.5 litri oferă tot 581 CP și 646 Nm. 

Motorul termic are acum injectoare noi, iar pentru a respecta noile norme de poluare, japonezii au instalat și un filtru de particule. Standard, Honda NSX primește anvelope Continental SportContact 6.

Toate aceste modificări au făcut ca hibridul japonez să dezvolte un comportament și mai agil pe circuit. Conform oficialilor, pe circuitul de la Suzuka, versiunea revizuită a lui NSX a reușit un timp mai bun cu 2 secunde comparativ cu varianta lansată în 2015.


Comentarii (2)

  • SIMPLE MINDS
    Noua generatie NSX e atat de discreta si stinghera in clasa super-sportivelor ca o purtatoare de ochelari supraponderala la un concurs Miss Univers ! Sfertu' de veac de cand Senna se ocupa de *tonusul* precedentei generatii si-a pus amprenta mai mult decat au anticipat cei din concernul japonez !!! Timpu' bata-l vina ....
    9 5
  • Corocsenie Adrian
    @SIMPLE MINDS
    Sa zicem. Dar trebuie sa reunoastem ca e o capodopera tehnica !
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru