Feedback

Moda electrică ajunge și la Infiniti: japonezii vor lansa un supercar electric în 2019

Publicat Joi, 21.09.2017
de Petre Barac, Foto: Infiniti
Comenteaza 6
Moda electrică ajunge și la Infiniti: japonezii vor lansa un supercar electric în 2019 - Poza 1
Infiniti va prezenta anul viitor la Detroit conceptul unui supercar electric, urmând ca modelul de producție să apară în 2019.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
După mai bine de 5 ani de la anunțul lansării unui supercar, japonezii pun capăt așteptării. Ultima incursiune Infiniti în zona mașinilor electrice a fost conceptul LE, prezentat în 2012.

Acum, constructorul japonez spune că va dezvălui un supercar electric în 2019. Până atunci însă, Infiniti ne anunță că va prezenta conceptul supercar-ului la Salonul Auto de la Detroit de anul viitor.

Șeful diviziei de design de la Infiniti a dat asigurări că supercar-ul electric va fi o mașină cu totul nouă, care nu va împărtăși platforma electrică pe care este construit Nissan Leaf, cea mai vândută mașină din lume, parte a gamei companiei-mamă Nissan. Alfonso Albaisa spune că Infiniti urmează pașii făcuți de branduri precum Volkswagen sau Mercedes în crearea unor mașini electrice.

“Vrem ca acest supercar să ofere o experiență unică la volan, alături de performanțele și manevrabilitatea unei mașini Infiniti”, a spus recent șeful companiei, Roland Krueger.

Via Autocar

 


Comentarii (6)

  • Mdah, alt exercitiu de design inutil. Daca ar fi cu adevarat preocupati de mediu ar scoate o masina de serie de clasa C sau D si pret decent.
    2 6
  • @Green

    daca esti in cautarea unei masini care sa-ti salveze mediul, vezi ca Nissan, tata lu' Infiniti, tocmai ce a lansat Leaf.

    si nimeni nu te obliga sa visezi masini frumoase

    PS cred ca e cea mai tampita propozitie auzita, asta cu "un alt exercitiu de design inutil".
    7 0
  • @Vianu daca asa ti se pare... asta e.
    Sa faci un concept de supercar nu cred ca e atat de dificil pentru un constructor premium. Un supercar electric este cu atat mai usor de facut din cauza flexibilitatii distributiei maselor.
    Partea mai complicata este sa faci ceva de serie si sa fie la un pret decent. De aia am spus ca este un exercitiu inutil, nu inoveaza si nu aduce nimic nou in afara design-ului. Este un exercitiu de imagine ca vezi doamne lucram la chestii noi eco... ete fas.
    Vorbesc din prisma unui posibil cumparator de masina electrica nu a unui parerolog. SI ma uit la ce este disponibil si ma iau cu mainile de cap. Topate optiunile electrice sunt fie prea scumpe fie niste uratenii sinistre cu autonomie si spatiu limitate. Am vazut si leaf 1 era o gluma.
    Din punctul me de vedere singurele optiuni reale in urmatoarele 6 luni sunt model 3, i3(care e mic, scump si urat ca noaptea) si poate noul Leaf . Sa vedem la ce pret vine Model 3 in europa si cand. (stiu ca deja se livreaza dar aste e pentru cine a facut comanda acum 1 an.
    2 2
  • 1. exercitiul de design NICIODATA nu e inutil. Ti-o spun ca unul care, sa zicem, are ceva tangente cu prostia asta denumita "design"

    2. odata ce iti prezinta doar "coaja" nu poti avea pretentia de a aduce altceva decat...design. E o informare a ceea ce vei vedea pe strazi. Ce se va afla sub tabla aia, e alta poveste...

    3. gluma numita Leaf 1 s-a vandut execelenti. Daca n-are fi fost gluma asta proasta, Leaf 2 era cel mai probabil tras pe o linie moarta

    4. ofertele sunt inca putine, corect, dar am mari indoieli ca alternativa sa zicem mai rasarita, Model 3, va veni in urmatorul an in Europa. As miza pe un orizont intins la peste 2, respectiv 2019. Si apropois de design, interirorul e cel putin bizar iar gura de incarcare a portbagajului e o gluma proasta.

    5. la general vorbind, inca, oferta nu reuseste sa satisfaca toate cerintele. Ba n-ai de unde alege spatiu, ba altele nu au autonomie, ba altele sunt urate. Daca e sa ma intrebi pe mine Leaf 2 e cea mai de actualitate electrica.
    4 1
  • Leaf 1 a fost singura optiune electrica cu volum si pret decente mult timp in europa. Si cu toate astea au recunoscut si ei ca nu s-au straduit prea tare cu partea de design.
    Motivul pentru Leaf 2 este de fapt Tesla Model 3. Lumea a vazut ca se pot face si masini electrice dezirabile care sa se vanda si altora decat cei care vor neaparat electrice.
    Iar interiorul la Model 3 este intradevar o chestie aparte. Acum nu putea sa fie perfect.
    0 0
  • Interiorul e "ceva aparte" .....ar fi un bun subiect de discutie pentru un studiu de ....design. Si ergonomie. Interiorul ala a avut ca scop final reducerea costurilor si atat. E o usoara bataie de joc la adresa clientului, pentru ca pe dinafara Model 3 arata foarte bine, cu niste proportii atent studiate, iar in interior trebuie sa le inghiti vrajelile.

    Nu ai zis nimic de Bolt. Prea mic?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru