Nissan ar putea introduce sistemul cu range extender ePower în Europa: testele arată o scădere a emisiilor cu 15% față de diesel

de Daniel Popescu
Joi, 14.06.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan evaluează posibilitatea de a introduce sistemul cu range extender ePower pentru modele europene, după ce primele teste au evidențiat o scădere a emisiilor cu 15%.

Nissan a confirmat la începutul lunii mai că va renunța treptat să ofere versiuni diesel pentru modelele comercializate pe piețele europene, ca reacție la noile teste de emisii implementate de Uniunea Europeană.

Constructorul japonez analizează acum posibilitatea de a înlocui tehnologia diesel cu sistemul cu range extender ePower pe care îl oferă cu succes pe piața din Japonia. Sistemul ePower include un motor mic pe benzină care are unicul rol de a încărca o baterie cu energie electrică, element care elimină necesitatea de a alimenta bateria la priză. Tehnologia este asemănătoare cu cea pe care o oferă, de exemplu, BMW pe una dintre versiunile lui i3.

"Putem face micro-hibrizi de 48 de volți sau putem face un plug-in hybrid, dar ceea ce este cel mai interesant în acest moment este succesul pe care îl avem cu tehnologia ePower", explică Ponz Pandikuthira, vice-președinte pentru planificare de produs.

Pentru a aduce ePower în Europa, Nissan trebuie însă să adapteze tehnologia, ca urmare a faptului că viteza medie de pe șoselele Bătrânului Continent este mai ridicată decât în Japonia, ceea ce scade eficiența sistemului cu range extender.

În acest sens, Nissan evaluează deja un Altima echipat cu motor pe benzină de 2.4 litri pentru a evalua performanțele, iar primele teste indică o scădere de 10-15% a emisiilor comparativ cu motoarele diesel, conform noului standard WLTP.

Via Automotive News

Comentarii (4)

  • Edikkk
    Băi Nissan vă mişcaţi ca ochiul mortului


    Aveţi noroc că şi concurenţa doarme în papuci
    în Europa cel puţin
    9 9
  • Meteorologogu
    Ce misto ar fi fost un hibrid diesel electric ... cu un diesel tinut in plaja de randament optim functionind doar ca generator si tren de rulare full electric, si dupa mine o autonomie electrica de 100km ar fi fost suficienta.
    Dieselul polueaza in draci in regimurile tranzitorii, in afara de NOx mai sunt si HC-urile care apar atunci ... plus ca din aceeasi cantitate de petrol se obtine dublu motorina vs benzina ... dar e la moda acum sa dai vina pe diesel ...

    Cu tehnologia de acum sa spui ca electricele sunt curate este ca atunci cind strutul baga capul in nisip si se gindeste ca nu mai e nici un pericol.

    GPL / LPG ? dupa mine foarte curat, fiabil ... tehnologie deja existenta, singurul producator care si-a batut capul sa proiecteze de la zero un motor pe GPL este Iveco, si le-a iesit un motor care respecta standardul EURO 7. Sunt curios si cite o sa vinda ...
    13 4
  • mircea badea
    emisiile cu 15% se refera doar la co2, ca in rest e mult mai curat la noxe.
    7 2
  • Mie, unul, îmi place ideea de platformă cu tren de rulare electric + range extender. Practic, acest range extender ar trebui să suporte diferite variante de generatoare de energie electrică; acestea ar trebui să fie interșanjabile. Ce poate fi mai flexibil de atât?
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru