Nissan GT-R nu va primi o generație nouă până în 2020

de Sebastian Toma
Vineri, 20.11.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan nu pregătește lansarea unei noi generații a lui GT-R înainte de anul 2020, anunță australienii de la Motoring.com citând un oficial al mărcii nipone.

Esential 2007 este anul prezentării variantei de serie a actualului Nissan GT-R R35.
Nissan GT-R R35, actuala generație a supercarului nipon, nu va primi un înlocuitor până în 2020, titrează australienii de la Motoring.com. Potrivit lui Richard Emery, Managing Director Nissan Australia, cei de la Nissan încă nu vorbesc despre un înlocuitor al acestui model, deci nu putem să ne așteptăm la o lansare în 2018 sau 2019 a lui GT-R R36. Până atunci, japonezii ar putea să mai lanseze o actualizare tehnică a modelului supranumit "Godzilla". Următoarea generație a lui GT-R este așteptată cel mai devreme în anul 2020 și va da naștere unei variante Infiniti.

Cei de la Motoring.com citează surse din cadrul companiei nipone care anunță o viitoare oprire temporară a producției de GT-R pentru a dezvolta o actualizare a modelului care să-i permită respectarea unor norme suplimentare de siguranță pregătite pentru piața din SUA.

Japonezii pregătesc ranforsări la nivelul plafonului și al anumitor panouri de caroserie. În plus, este în plan și înlocuirea unor elemente de la interior. Oprirea producției va dura aproximativ șase luni, urmând să fie reluată începând cu jumătatea anului 2016.

Urmareste Automarket
Actuala generație a lui Nissan GT-R a fost lansată în 2007 la Salonul Auto de la Tokyo, la doi ani de la prezentarea unui concept care îi prefigura aspectul și la șase ani de la primul concept care prefigura urmașul lui GT-R R34. În anii care s-au scurs de la lansarea primei variante a noii generații, modelul nipon a primit diferite actualizări și variante speciale, cea mai recentă lansare fiind introducerea unei variante Nismo în oferta GT-R.

Via Motoring.com.au

Comentarii (28)

  • E cam aiurea 13 ani pt o generatie, in conditiile in care intre 1989-2002, deci 13 ani, au avut 3 generatii cu 3 caroserii diferite R32,33, 34.

    si o spun ca fan GT-R. Performantele GT-R is deja cam invechite in clasa lui.

    in plus mi se pare aiurea "perfectionarea continua"... adica in fiecare an "imbunatateau" cate ceva. pai daca iti iei anul asta o masina, nu ai vrea sa o schimbi in fiecare an.

    si pretul a crescut de la 70k $ la peste 100k, avantajul pretului ducandu-se pe apa sambetei. ca sa nu mai apun ca 150k $ pe un nismo GT-R care are performante identice cu un GT-R simplu, mi se pare nesimtire

    Repet, o spun ca fan GT-R (nu genul de fan orb, care indiferent ce face marca respectiva i se inchina)
    19 4
  • someone
    cam mare asteptarea intr-adevar....dar si pt gtr35 ne-au facut sa asteptam mult timp si asteptarea a meritat. ma intreb oare daca aceasta asteptare va merita, si daca diferenta intre GTR35 si 36 va fi la fel de mare ca si intre 34 si 35, strict din pct de vedere al performantelor
    8 1
  • inexorabil
    @ioi, mă uimești! Ȋn sens plăcut, desigur. Te-aș vota cu zece mâini, dacă s-ar putea. Dacă toți iubitorii de mașini ar fi ca tine, site-ul ăsta ar echivala cu o incantație…

    Așadar, ai priceput, măi Mafencu, cum arată un adevărat fan de “japoneze” ? Uită-te la @ioi și…ȋnvață (că tot ȋți place să recomanzi altora). Dânsul vede mai ȋntâi bârna din ochii companiei preferate, așa cum și eu ȋi găsesc bube ȋn cap lui ngmcoinc (știți ce ȋnseamnă) cu nemiluita (de fapt, ies singure ȋn evidență; lumea doar le remarcă). Observi cumva că zice “nasoale” de “jermance” ? Se scălâmbează cumva ȋn stilul tău consacrat: “Marsadas”, “Haudi”, “Beemheu”, “Volzvagan” ? De ce-o fi așa de greu să “investești” chibzuință chiar și ȋntr-o pasiune ferventă?
    15 1
  • @inexo

    merci, stimabile
    9 2
  • @inexo...

    poate comentezi si la articolul cu paul walker si porsche... legat de ce spune chinezu'; as aprecia perspectiva ta
    7 1
  • inexorabil
    @ioi, sincer, nu prea am studiat cazul Walker, nici măcar ȋn momentul nefast prilejuit de deces. Dar, oricum, m-ai făcut curios. Mă apuc chiar acum de analiza datelor și…voi formula o opinie pe topicul sugerat de tine.
    10 2
  • Morohoshi
    @ioi , 100k euro pentru ce poate GT-R ( ma refer la performante) este un pret decent. La 100k nu stiu ce masina mai are acceleratie sub 3 secunde pana la 100km/h si un timp asa de bun pe circuit . Stiu ca nu are un interior luxos , dar GT-R -ul nu este Seria 7 , S-Class sau Jaguar XJ , este o masina facuta pentru circuit asa ca sa nu comparam merele cu perele. 150K pentru Nismo ,iar mi se pare extrem de corect pretul.... uita-te la timpii de pe Nurburgring si inaintea Nismo-ului mai sunt doar masini de 800k-900k-1kk euro
    0 0
  • @inexorabil
    ''Un adevarat fan japoneze'' ar stii ca un motor care dintr-un ''amarat'' de V6 scoate 600CP este o adevarata performanta pe care altii nu au reusit-o, imbinand in acelasi timp performanta cu fiabilitate.

    ''Un adevarat fan japoneze'' ar stii ca atunci cand scoti 0-100 in 2,4 sec ( cat un hypercar cu 3 turbine si motor W16 -gen Bugatti Veyron cu putere dubla ) , asta nu inseamna deloc ''performante invechite''

    ''Un adevarat fan japoneze'' ar stii ca un motor v6 de 3,8 care poate fi impins pana la extremis chiar la peste 2.000 CP , nu are ''performante invechite'' , ba din contra.


    Acum i-as sugera sa nu mai ''repete'' ce fel de fan este, ca stiim cu totii deja, e sinonim cu DieselGate :))))))
    6 10
  • @inexorabil
    PS: Am uitat sa mai precizez :

    ''Un adevarat fan japoneze'' ar fi stiut ca GT-R are cel mai performant sistem de Launch control din lume pt a evita turbo-lag-ul la plecarea de pe loc, dar in acelasi timp pt a nu pierde ''calutii'' pe asfalt aiurea....... deci ''invechite performante'' are GT-R .

    ''Un adevarat fan japoneze'' ar stii ca o masina ca GT-R NISMO
    care este cea mai rapida din lume , nu are ''performante invechite''

    http://www.4tuning.ro/masini-tari/nissan-gt-r-nismo-cum-a-devenit-supercarul-japonez-cea-mai-rapida-masina-din-lume-20745.html


    ''Un adevarat fan japoneze'' ar stii ca o masina ca GT-R (singura din lume ) care a batut recordul de viteza pe un lac inghetat din Rusia atingand 294.8 km/h pe o distanţă de şapte kilometri pe lacul Baikal nu are ''performante invechite''

    ''Un fan japoneze'' ar stii ca GT-R mai are si cel mai performant sistem de tractiune .
    7 10
  • @inexorabil
    Si totusi as mai adauga ceva.


    ''Un adevarat fan japoneze'' ar stii ca o masina care obtine performante cat un W16 de pe Veyron obtine aceleasi performante la 100K . Asadar la pretul asta nu stiu ce alt supercar ti-ai mai cumpara ? Poate imi spune si mie dom'' ''maestru fan japoneze''. I-a zi maestre cumva un M Pouaaar ? Sau Marsadas AEMGHEU ? :))))))
    7 9
  • ioi - fanul adevarat
    @@inexorabil

    -600cp din 3.8l e mai putin decat 380 din 2 l A45 mg
    -alea 2,4 secunde din pacate nu a reusit sa le scoata nimeni in realitate;
    -aia > 2000cp sunt obtinuti de ams deintr-un motor de 4.0l si mai nou parca 4. ceva.
    -launchul te obliga ca dupa 3 lansari sa mergi o mila sa racesti transmisia
    -performante invechite fiindca a ramas la 3,5 secund reale pana la suta desi se lauda cu 2,4, chiar 2.0 se laudau ca va fi.
    -vit max a ramas 315 si la 600cp
    -cea mai rapida pe nurburgring, dar cu un kit nismo N attack care pe langa aia 150k $ mai costa vreo 40; deci ajungi pe la vreo 200k $.
    -aia cu lacul... plm... cati au mai incercat?
    IO M-AM SATURAT SA MA TOT MINT; in 2007 a rupt gura targului, dar a ramas la nivelul de atunci.
    -n-are pret de 100k si nici nu prinde >400km/h ca veyron
    - si eu ma minteam la inceput

    P.S. Nu-mi spune tu mie copilariile de mai sus in conditiile in care in fiecare zi urmaresc tot ce tine despre GT-R; asa ca lasa-ma, ca sunt fan
    13 3
  • inexorabil
    Mafencu, mă faci să cred că ești un…bandit. Aseară mă asigurai că te vei cuminți și că pot avea ȋncredere ȋn tine, dar, ȋn mai puțin de 24 de ore, “revii asupra deciziei” și cauți să mă prostești ?! Iarăși “Marsadas”, iarăși “Beemheu” ?!?!
    Mă rog, @ioi a avut ce replică să-ți dea, fiindcă este clar că se pricepe mai bine decât mine la GT-R.

    Gata, ȋmi voi ȋnăbuși pornirile sentimentale de pacifism facil, astfel că re-validez avertismentele recente. Nu voi accepta să vorbesc cu tine decât după Revelion, când te voi evalua la sânge, precum te-am anunțat deunăzi, deci n-ar avea niciun rost să te străduiești a mă atrage ȋn dialog până atunci (te voi ignora complet!).Punct.
    7 2
  • @ioi - fanul adevarat
    ''Frumos'' limbajul specific de Bemveu sau TEDEIU sau AEMGHEU , asa-i @inexorabil ? Eu zic ca o ai atat de mare incat nu-ti mai iese din pantaloni . Frumos limbajul destul de diplomat gen citez : ''aia cu lacul... plm...''. Nu te hazarda prea tare, stiim deja cu toti ce fel de fan esti tu . Pe altii ( inexorabil ) i-ai pacalit. Pe mine NU. Insa cel mai pacalit dintre toti esti chiar tu, hai sa-ti zic dc.

    -nu se calculeaza performantele motorului dupa ''puterea litrica'' ( in al doilea rand A45AMG este supercar ? )

    -GT-R NISMO are un timp REAL de acceleratie de 2,4-2,8 sec conform datelor oficiale . Si hai sa-ti mai zic un secret. Chiar si 3,5 sec daca scotea este un motor destul de performant la anii lui si mai ales pt un v6 . poate imi arati un motor asemanator de la vre un concurent, dar sa fie tot supercar ce zici ? O exista oare ?:))))

    - ti-ai dat cu ciocanul peste degete singur. Asta in cazul in care ar fi trebui sa stii ca nu exista GT-R de 2.000 de cai. Cel mai puternic este un GT-R AMS Alpha 12+ din Rusia , iar schimbarile sunt urmatoarele, chiar proprietarul a spus pe BLOG ( pacat ca nu intelegi lb rusa, ti-as fi aratat ) , am sa ''traduc'' pe litere latine.

    -Engine 3,8L v6 ( deci original )
    -Turbine AMS hybrid
    -Injectoare de 1015cc
    -Greddy suction pipe kit
    -Forge Motorsport BOV kit
    -Forge Motorsport intercooler kit+piping
    -Senzori MAP 4bar AMS
    -Bobine Okada Plasma Direct
    -Pompe de benzina Walbro x 2
    -Downpipeuri custom AMS
    -Acoperire ceramica a galeriei de admisie by Zircotec
    -Evacuare catback Greddy 94mm din titan
    -Diferential fata Quaife
    -Discuri frana fata AP Racing si placute Ferodo DS2500
    - De asemenea cutia de viteze a fost intarita pt a a face fata puterii cu repere furnizate de catre Dodson Motorsport si Pfitzner Performance Gearboxes impreuna cu kitul de oilcooler pentru cutie Forge Motorsport. Pt acest proiec s-a mai folosit un sistem tip stand-alone Syvecs S8, in plus masina beneficiaza de 3 softuri diferite (1,2bar, 1,4bar, 1,8bar)plus alte cateva functii : ALS, rolling ALS, controlul tractiunii cu posibilitatea ajustarii de catre utilizator si logarea automata a parametrilor de functionare in cicluri de 24 de ore. In total masina dezvolta 1700HP

    -''launchul te obliga ca dupa 3 lansari sa mergi o mila sa racesti transmisia''. Serios ? Pai in cazul asta inseamna ca Marsadas A45 AEMGHEU de care tokmai ai pomenit mai sus, este deja ''depasit tehnic'' fiindca dupa cateva teste de mers super sportiv masina afisa pe bord urmatorul lucru : ''4Matic momentan indisponibil'' UPS ? Vrei Dovezi ? Pai hai sa-ti demonstreze tata ( pacat ca nu intelegi rusa, dar iti vei da seama ca e vb de transmisie ) Da-i de la min 26:24. Si poate tot aici ne si explici de acel tuner G-Power care a preparat un S63 AEMGHEU ( stii tu tunerul ala care se ocupa si de modificarile BMW-urilor ) care a fost urcat la 705CP . G-Power zicea asa : ''Chiar şi aşa, modulul electronic G-POWER Bi-Tronik 5 V1, care sporeşte performanţele, se activează doar atunci când temperatura motorului este la nivelul optimal de lucru şi se dezactivează, dacă temperaturile de afară sunt extrem de mari (spre exemplu, vara), pentru a nu aduce daune motorului'', deci sa inteleg ca performantele sunt chiar ''invechite'' aici, adica ''launch-ul ca launch-ul'' dar sa nu faci un sistem de racire NORMAL pentru un motor de 705cp ?? Rusinica. Motorul de la GT-R ofea urmatoarele lucruri : additional cooling measures include a low-temperature circuit with two air/coolant heat exchangers integrated into the supercharger housing. This setup is designed to keep air temperatures below 140 degrees Fahrenheit (60 degrees Celsius), under extreme ambient conditions, while enabling air flow of up to 30,000 liters per minute. So effective is this feature that engine power will not be de-rated due to cooling demands after 20 minutes of hard driving on a road course at an ambient temperature of 100 degrees Fahrenheit (37 degrees Celsius).

    -viteza maxima este total inutila pt o asemenea masina care scoate timpi net superiori pe circuit fata de altii.

    -Cea mai rapida masina de SERIE de pe Nurburgring fara nici un kit, poate te mai si documentezi. Multumesc !

    -Singura masina din lume care a batut recordul de viteza pe un lac inghetat, si asta datorita sistemului de tractiune deosebit de performant, chiar pilotul rus a afirmat asta.

    -GT-R Nismo nu costa mai mult de 116K euro in Bulgaria .La pretul asta mai exista un supercar la fel de performant ?

    -inca te minti in continuare

    PS: Ai dreptate, in fiecare zi urmaresti ...mai ales ''performanta'' DieselGate nu ?
    3 8
  • @@ioi - fanul adevarat
    Ai uitat sa precizezi asta :

    Nissan Juke-R 3,8 V6 545CP 0-100 > 3.0sec

    Nissan Juke--R 2.0 V6 600CP 0-100> 2,7sec

    Deci ''slabe performante'' ........ Eu zic sa nu te mai concentrezi sa ii raspunzi, e clar ca o faci degeaba. Un ''artist'' care spune ca motorul de pe GT-R NISMO este unul ''invechit'' dar in acelasi timp nu ofera nici o alta alternativa ( concurent direct ) pt a demontra ceea ce a zis, nu poti scoate de la el mare lucru . Doar vezi si tu. L-ai intrebat mai sus sa-ti ofere un concurent direct tot cu motor V6 care sa obtina performante mai bune decat acesta, se pare ca s-a facut ca ploua .
    3 7
  • someone
    atatea @ ioi / @@ioi / @@@@ioi ca deja devine neinteligibil cine ce scrie cui.
    scrieti-va nick-ul daca aveti curaj sa va ataseze cineva postarea, nu mai scrieti destinatarul la spatiul pentru nume/nick
    6 2
  • @Mafiotu Vrei un alt motor V6 ? iti dau unul de Ford chiar, montat pe Mondeo. De Noble aia auzit ? probabil Moscovitii tai nu l-au testat inca, ca e din 2004 si doar stim ca Rusia e inca in 1993.

    In rest, ce sa zic ? Crapa prostia in tine. Majoritatea comentariilor pe care le pui sunt cretine si mincinoase, dar cu asta de sus... te-ai intrecut pe tine. Bravo copile.
    6 2
  • Nu stiu cine face pe prostul, dar e clar ca tu chiar esti. Adica sa compari un hybrid cu un supercar conventional e mai mult decat penibil tinere. Si apropo, 918 este mai usor cu 200KM ca GT-R, iar in al doilea rand a fost lansat recent. Orikum comparatia este de prisos hybrid vs conventional . Dar daca vrei sa compari corect, ar fi asa :

    Acura NSX 3493 cc 600HP V6 Super-Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) 0-100 > 2,7 sec
    Porsche - 918 Spyder - 4.6 V8 (887 Hp) Hybrid PDK 0-100 > 2,6 sec

    Rezultatul ? 918-lu cu o greutate mai mica decat NSX cu inca 2 cilindrii in plus si aproape 300 CP in plus si un CX mai scazut decat al lui NSX , obtine performante ASEMANATOARE cu NSX. Asadar care-i inovatia unui motor mai potent ? Ce au vrut nemtii sa demonstreze oferit un motor mai potent dar care obtine performante cu unul mai mic ? Sa fie oare centrul de greutate si ''puterea la roti'' ? Inovatie DAS AUTO :))))

    PS: Linkul pe care l-am dat este din 2015 ......... acum ca tu nu stii sa citesti e alta poveste, dar nu dezinforma oamenii.

    Una peste alta, inca il stept pe acel ''fan adevarat japoneze'' sa imi explice linkul urmator la min 26: 24 si evident si despre G-Power care nu a fost in stare sa ofere un sistem de racire performant pt o masina de doar 705CP, asta in cazul in care un GT-R rezista la 1.700CP

    https://www.youtube.com/watch?v=7o3XgW-_4IM

    ASADAR la A45 AEMGHEU apare : ''4Matic momentan indisponibil'' ......... deci o ''adevarata inginerie germana'' ce sa mai :))))))
    3 8
  • @ @@@@ "celalat" fan :-P

    prietene, eu ca fan GT-R si ca o persoana care s-a documentat zilnic despre GT-R ti-am spus; tocmai ca am fost dezamagit, am ajuns sa nu ma mai imbat cu apa rece legat de unele performante oficiale ale GT-R-ului;
    si eu eram ca tine; pe oricine zicea ceva rau despre GT-R il bagam undeva; pe alt site eram luptatorul nismo gt-r.

    acel 2,4 sec (promis chiar 2.0sec de williams F1) n-a fost masurat in realitate; din dezamagire m-am razvratit acum impotriva GT-R-ului.

    Nu sunt fan BMW, Merc sau VW-Audi, desi recunosc ca am un TSI, luat tocmai pt performantele pe care le pot scoate cu o resoftare dintr-un turbo.

    si degeaba imi zici de cifre oficiale (2,4 sec); asa si VW se lauda oficial ca nu polueaza (asta ca sa nu zici ca tin cu nemtii)
    6 1
  • nu ma intere ce a reusit sau nu G-power cu racirea; ala nu e stock;

    acea recomandare de a raci uleiul din transmisie facat o plimbare de o mila e data chiar DE NISSAN.
    exista si un filmulet cu porsche 911 turbo care face vreo 26 de launch-uri fara probleme.
    crezi ca mie mi-a fost usor sa accept umilinta multor neputinte ale GT-R-ului, care macar in 2007 puteau fi trecute cu vederea pt pretul avut?
    8 1
  • am vazut azi un exemplar gtr nismo la iesirea dintr-un supermarket; era alb!!
    Desi nu -mi plac masinil;e sport pot spune fara nici un dubiu: absolut superb!
    1 0
  • @ioi stai linistit ca multi jurnalisti au destule argumente pentru a critica GTR-ul. Mi se pare o prostie idioata sa conteste unu, care o vazut un GTR in poze, parerea unor posesori sau a unor piloti care le si testeaza. Dar n-ai ce sa le faci.

    Tot astia nu stiu ca uleiul intr-un motor trebuie sa ajunga la temperatura optima, cu atat mai mult intr-un motor de performanta, altfel il uzezi prematur si te trezesti ca-l arunci la gunoi. N-are treaba nici cu nemtii, nici cu japonezii, ci cu fizica si chimia. La fel si cu racirea: orice motor are de suferit in temperaturi extreme si ar trebui menajat. Cine nu crede asta, il invit sa mearga in limitare cand sunt 60 de grade la nivelul asfaltului sau cand pornesc masina la -10 grade. Dar nu cumva sa-i prind la sectiunea "raspunsuri" de aici, cu intrebari de genul "Aoleo, imi scoate fum alb masina si consuma 3 litri de ulei intre schimburi. Ce ma fac ? ". Asta se aplica si cutiilor de viteze si diferentialelor sau cutiilor de transfer. E foarte simplu.

    De ce un AMG are probleme la transmisie ca se incalzeste ? nu stiu, dar de ce unui GTR ii pica transmisia dupa 400 de mile ?

    https://www.youtube.com/watch?v=E1-31R2piOE


    "I currently have 2200 miles on my car. I've had a transmission failure at 400 miles and since then multiple transmission issues. 1) The clutch slipped on take off leaving work on a turn in a slippery area and the car shut down and told me to pull over. I was told verbally that they did see an 'irregularity' by one of the service techs but it was not documented on the the service ticket. 2) The car will not accelerate after coming to a complete stop or after slowing down and then reaccelerating. This has caused numerous close calls, one where a bus had to almost come to a complete stop on a highway to avoid hitting me. 3) The transmission has got stuck in first gear on two occasions with two different drivers. I was driving down US19 at 20 mpg runing 5-6k RPM and it would not switch into second with all switches in normal and transmission in Automatic.

    I've had it in for service 5 times for this issue and two times it's been towed in. I believe the total time in the shop has been ~18 days.

    All of these issues are driving the car non-aggressively, usually within the first 5 miles of driving and using automatic mode with none of the race mode switches on.

    The dealership has had the car 5 times to solve these issues. The Nissan manager even test drove my car on March 8th and immediately drove another 2010 and told me when he got back that it appeared to him that it was abnormal and he did not have the delay in the other car. Despite that I got a call on March 11th to pick up the car, they found nothing wrong. I got the paper work and they stated they did not notice a problem. I asked the Service Manager about what he said on March 8th and he stated again that he didn't think it was normal. I asked him to put that in the service ticket and he would not. I asked him to put in the service ticket that I was concerned for my safety. My wife told him the same thing because she drove it once and it got stuck in 1st gear so she will no longer drive it and he said he'd have to call Nissan of America, he did and told me he could not alter the service ticket. He also made an odd comment, in his exact words, "Nissan has deep pockets". I refused to sign the ticket and took the car. I assume that meant that it would be a bad idea to sue but I'm not exactly sure."


    Da, si exemple cu GT-R-uri cu probleme grave sunt destule, asa ca luati un ceai de musetel si mai usor cu suprematia japoneza.
    5 3
  • am vazut azi un exemplar de gtr nismo:absolut superb!!!
    1 1
  • @ioi pseudo-fanul
    Esti foarte ''pertinent'' in a trage concluzii de ''super fan japoneze'', dar incapabil sa pacalesti si pe cei care cu adevarat sunt fani japoneze. In primul rand , un ''adevarat fan japoneze'' ar fi stiut ca NISMO este divizia de performanta de la Nissan ( un fel de tuner ca si TRD ~ Toyota Racing Development ). Asadar nici GT-R NISMO nu este ''stock'' , intelegi ce vreau sa zic. In rest, ce sa mai. Pilotii aia rusi care au scos la Unlim 2,4 sec cu un GTR NISMO , sunt toti niste ''dobitoci'', numai un ''adevarat fan japoneze'' ca tine ( care nu a cosndus in viata lui aceasta masina ) stie :))))) ......... TESEIU ? Pentru performante ? BUAHAHAHAHAHAHA . M-ai bine dispus , ai un +1 de la ''je'' .

    Nu mi-a fost dat un raspuns la toate intrebarile de mai sus. Sa inteleg ca nu exista raspunsuri nu ? Asadar : Nu exista un concurent pt GT-R Nismo care sa obtina performante mai bune. Porsche 911 zici ? BUAHAHAHAHAHA, hai sa-ti arate tata ce ''performante'' are si ce sistem de racire '''performant'' , dupa o liniuta cu GT-R s-a ''bulit'' ''ingineria'' germana :))))))


    https://www.youtube.com/watch?v=5Eh2d3MKKW4

    Cum e cu ''fiabilitatea'' germana ? Observ ca nu tine 1.500 de cai pe un Porsche :)))))))) Slabut........nu mowgli ?
    1 7
  • Mitica Blajinul
    Bah, tabula rasa ce te crezi.Poti sa intelegi urmatoarele? http://www.ehow.com/way_5456130_nissan-gtr-transmission-problems.html
    Citeste si rumega daca ai inteles. Nu este nici iutub si nici ceva de pe la moldovioara ta. Sunt lucruri concrete. Vezi cine construieste parti mai rezistente pentru cutia de viteze? Sunt cumva japos? Vezi ce zice muma GTR despre garantie? Lanci controlul ala , folosit prea mult distruge cutia iar Nissan nu vrea sa plateasca garantia. Misto de tot!
    Dar oricum nu conteaza! Tu esti cel mai cultivat auto! Te-au luat astia de la autopiata in echipa lor? Ati reusit sa distrugeti ceva fain! Felicitari!
    2 1
  • :)))) moare mafia de oftica iar eu de ras. Baiete esti penibil rau. Auzi 918 nu se compara ca e hybrid, parca vb de cea mai rapida :)) sau vrei sa ne zici ca nissan o sa scoata urmatorul gt-r tot hybrid , asa au anuntat. Practic se iau dupa porsche :)) Dar vai deabia in 2020 , cred ca nu prea le iese. Doat gura de ei , ca si de tine.
    Linkul este din 2013 babalaule, daca dai scroll o sa vezi ca unii comenteaza acolo cu data 2013.

    Iti dau eu link cu 918 din 2015: http://m.caranddriver.com/features/the-2015-porsche-918-spyder-is-the-quickest-road-car-in-the-world-feature

    Acum suge o ceapa si plangi.
    5 1
  • @ Ala

    Nismo e divizia de performanta; dar e stock, la fel ca M, AMG;
    Tuning e doar cand se ocupa firme secundare, gen G-power, Brabus samd

    Da, TSI e performant; uita-te la audi-ul s3 al celor de la revo 2.0l si >500cp cu interne stock.
    in plus eu am zis ca am luat TSI pt posibilitatea de tuning fiind turbo, ceilalti competitori neoferind in urma cu cativa ani turbo, ci doar aspirat
    3 2
  • m.a plictisit GTR-ul. vechi
    1 1
  • Stiu, frustrarea ti-e mare, dar ma intreb cat de greu e sa intelegi ca comparatia este una penibila la fel ca si persoana ta evident. Tu nu intelegi ca 918 este un hybrid ? Iar GT-R Nismo are motor conventional si aproape 300 de cai in minus ? Esti dus. In al doilea rand 918 este un V8 , NU un V6 asadar un motor mai mare . Am zis sa fie dat un exemplu de motor v6 de serie care sa il bata pe cel de la NISMO . Daca tie ti se pare ca linkul asta este din 2013, imi pare rau pt tine dar ai probleme cam grave : https://www.youtube.com/watch?v=7o3XgW-_4IM

    @ioi-pseudo-fanul,

    Esti foarte slab pregatit amice. NISMO, BRABUS , ALPINA, etc sunt diviziii de performante ale respectivelor marci, respectiv un tuner. Mai pe intelesul tau: Se i-a un Marsadas Banz w222 ii schimba sigla , interiorul, dopeaza motorul cu inca 5 mii de turbine si le adapteaza la acelasi sistem de racire stock, adica de tot ***ul care opera doar pe motorizarea de serie. Intelegi acum ? Stiu, stiu, e chiar ''foarte performant'' un TSI , mai ales cu acel soft cred ca poate scoate chiar si 800 de cai ''pe hartie'' si evident o norma de poluare ''Euro 7'' chiar :)))



    tehnica-auto/motorul-volkswagen-cu-probleme-1-2-1-4-tsi-si-parerea-oamenilor-23175.html


    Cat despre turbo.....ce pot sa zic, chiar esti ''un adevarat fan japoneze'' .Unul care habar nu are ca in anii 80'' cand Toyota lansase Supra cu motorul turbo-benzina de mare performanta V8 , VW era undeva in umbra si inca se mai ''dadeau'' pe SDI-uri fara turbina ( diesel ) :))))))
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru