Nissan recheama in service 363.000 unitati Murano

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 22.05.2009
Nissan va rechema in service nu mai putin de 363.000 de unitati Murano produse intre 2003 si 2007. Prima generatie a acestui model are o problema ce poate opri motorul in mers si cauza un accident.

Nissan va face un recall pentru prima generatie a modelului Murano in Statele Unite ale Americii. Nu mai putin de 363.000 unitati sunt afectate de o problema ce poate duce la un accident. Mai exact, materialul din care sunt fabricate conductele de la admisie imbatraneste prematurs si se contracta, ceea ce ar putea duce la oprirea motorului in timpul mersului.

Modelele afectate au fost fabricate intre anii 2003 si 2007, iar defectul acestora va fi inlocuit gratuit. Nissan Murano a fost chemat pentru o serie de recall-uri in ultima perioada, problemele afectand elemente cum ar fi centurile de siguranta, rezervorul de carburant si instalatia electrica. In primele doua cazuri, modele produse intre anii 2004 si 2005, respectiv 2003 si 2005 au fost afectati de recall.

Via | Autoblog

Comentarii (5)

  • Pentru cunoscatori
    Chiar nu stiu, de asta va intreb:
    Daca Murano al meu e din 2003 si e la a 7-a mana, cumparat din Germania, ma anunta Nissan sa vin la service sa remedieze problema, presupunand ca eu nu citesc presa si nu am aflat ca as putea avea probleme cu masina???

    Intrebarea e valabila pentru orice tip de masina sh...
    1 0
  • @Moxxu
    Pertinenta intrebarea ta...nu cred ca o sa sune telefonul niciunui proprietar de second-hand, care detine un model care a fost rechemat in service...iti dai seama cati oameni ar trebui sa presteze ca sa te gaseasca? ar aea nevoie de detectivi particulari.
    Dar atatea probleme grave cate a avut Nissan Murano nu mi-a fost dat inca sa cunosc. Oricum niciodata nu mi-au placut Nissan-urile.
    2 1
  • ce ar trebui sa se intample...
    In mod normal daca vreodata ai fost la vreun service Nissan pt orice problema indiferent daca ai second-hand atunci apari in baza lor de date inclusiv cu datele de contact.
    In aceasta situatie sunt sanse mari sa fii contactat pt remedierea gratuita a problemei. Daca nu atunci te poti duce din proprie initiativa.
    1 0
  • nu e bn
    Nissan e varza ..nu sunt bune de nimic
    0 1
  • e ok
    totusi e OK,trebuie apreciat ca baietii trateaza problema transparent.Hai la service daca vrei si remediem....Fiind vorba de SUA contextul problemei este tratat (vazut)ca atare.. nu ca europenii ''NISSAN e varza..nu sunt bune de nimic'',cine crede in masini perfecte ???!!!de parca europenii nu au RECALL
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru