Nissan: "Rivalul lui Tata Nano va creste profitul companiei"

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 18.04.2010
Nissan doreste sa lanseze un model low-cost pe piata din India pentru a rivaliza cu Tata Nano. Modelul isi va face debutul pe piata auto in anul 2011.

Nissan se asteapta la o crestere a profitului de pe urma producerii unui model care sa coste 2.223 de euro. Masina constructorului japonez va fi lansata pe piata din India pentru a rivaliza cu Tata Nano. Datorita costurilor de productie mici modelul va fi creat in colaborare cu partenerul Bajaj Auto, din India.

Gilles Normand, vice presedintele Nissan din India a declarat: "modelele low-cost vor contribui la cresterea noastra in ceea ce priveste volumul si profitabilitatea". Subcompacta celor de la Nissan este asteptata sa isi faca debutul pe piata auto in anul 2011, urmand sa fie comercializata in India incepand cu anul 2012.

Scopul constructorului japonez va fi acela de a incerca, pe cat posibil, mentinerea unui pret scazut pentru a putea rivaliza cu modelul Nano. In urma unui sondaj s-a ajuns la concluzia ca in statul asiatic aproximativ 50 de procente din vehiculele comercializate au un pret sub 6.000 de euro.

Via | egmcartech

Comentarii (2)

  • aiurea
    bicicleta cu carcasa
    0 0
  • ce roti are=)))
    cred ca sunt de 10 sau 11:D:)))
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru