Noi oftăm după vechiul Honda Accord, iar japonezii primesc deja o nouă generație

de Bogdan Mirică
Joi, 26.05.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a dezvăluit deja o nouă generație a modelului Accord pe piața asiatică. Modelul vine cu un design atrăgător și cu toate tehnologiile necesare unui model european.

În vreme ce noi, europenii, oftăm chiar și după vechiul Honda Accord, publicul din Asia se bucură deja de o nouă generație a sedanului de clasă medie. Noul Honda Accord a debutat oficial în cealaltă parte a lumii, în Asia, acolo unde berlinele de segment D încă se vând bine.

Piața europeană și pasiunea publicului pentru SUV-uri au făcut ca modelele de talia lui Honda Accord să nu mai fie atât de apreciate. Doar numele mari precum Volkswagen Passat și Ford Mondeo au rezistat acestui curent.

Chiar dacă Honda a decis să încheie povestea lui Accord pe piața din Europa, ea continuă pe alte continente, iar noua generație pare să adopte un design care va prinde, din nou, foarte bine. Ca noutate tehnologică, noul Accord beneficiază de faruri full LED, de o semnătură luminoasă LED pentru rularea pe timp de zi și de stopuri noi, echipate cu aceeași tehnologie. Designul general s-a schimbat mult și au apărut o sumedenie de inserții cromate.

Esential 175 de cai putere oferă motorul de 2.4 litri oferit de Honda pe piața asiatică.
281 de cai putere oferă cel mai puternic motor instalat pe noul Accord.
Sub capotă, gama de propulsoare este croită fix pentru nevoile publicului asiatic, ceea ce înseamnă că nu vedem nici un agregat diesel.
Regăsim însă clasicul motor normal aspirat de 2.4 litri, oferit cu numai 175 de cai putere.
El este completat de o cutie manuală cu doar cinci rapoarte. Pe piața din Europa, acest motor fusese oferit împreună cu o cutie cu șase rapoarte și cu puțin peste 200 de cai putere.

Gama de motoare a Accord-ului asiatic este completată de o unitate V6 de 3.5 litri, cu 281 de cai putere, asociată unei transmisii automate cu șase rapoarte.

Printre tehnologiile noi de care se va bucura noua generație se numără un sistem multimedia generos, poziționat foarte bine din punct de vedere vizual, adică în vârful planșei de bord. Nu lipsesc sistemele de siguranță EBS, ESP, asistentul la plecarea din rampă, pilotul automat adaptiv, menținerea benzii de rulare, monitorizarea unghiului mort și camera video pentru marșarier. Din seria gadget-urilor de ultimă generație enumerăm controlarea mașinii prin intermediul unei aplicații: aceasta va putea porni motorul sau sistemul de climatizare.

via motori

Comentarii (18)

  • Maxima
    Honda a vandut doar 30 de unitati in primul trimestru din 2016.
    Sper la o revenire, dar asemenea design sper sa ramana doar in Asia.
    Designul actualului Accord era dinamic si agresiv, chiar daca era prafuit
    38 12
  • Ei nu chiar toti europenii. Nu-mi place nici un model Honda actual. Asa ca nu am oftat.
    12 27
  • Oare nu seamana din spate cu vechiul E class?
    10 24
  • @Maxima
    Accordul destinat pietei Europene este Acura TLX . In rest si Accordul destinat pietei din Asia este superior oricarei masini de clasa medie din Europa, inclusiv Talisman si Mazda 6 . Interiorul este la superlativ premium. Avem lemn pe volan, diverse insertii din piele pe capitonaje, insertii din lemn in ambient, etc.
    16 34
  • Motorul atmosferic 2.4 L 184CP existent si pe piata americana accelereaza de la 0-100 in doar 7,2 sec , mult mai performant decat 1.8 TSI 180CP .
    22 14
  • @@Maxima
    Piele si ceva insertii din lemn autentic care se puteau oferi in Europa in clasa medie inca de acum 5-6 ani pe versiunile de volum high-end, nu fac masinile adresate pietei asiatice cu nimic superioare celor din Europa. Nu te lasa amagit; piata europeana e cea mai pretentioasa.
    33 14
  • Cine mai face acum masini cu cutii de viteze cu 5 trepte?
    25 10
  • @Cyrus
    e vba de piata asiatica.
    20 12
  • @@@Maxima

    Userul @Maxim facea referire la modelele clasei medii din prezent, nu de acum 5-6 ani. Poate ne prezinti si noua cateva modele de volum. Multumim !
    10 26
  • Think again!
    http://club.caradisiac.com/cardream66/luxar-auto-4404/photo/renault-talisman-initiale-5495619.html#photo_5495619

    http://www.automobilemag.com/news/2016-mazda-6-refreshed-for-l-a/#2016-mazda6-interior-view
    20 11
  • @Think again!. Ce-s cu linkurile astea doua ? Nu reprezinta nici un contra-argument. Cele doua modele nu ofera un aer atat de premium precum Accordul pietei Asiatice. Lipsesc cu desavarsire insertiile din lemn in habitaclu ( Mazda 6 ) dar si pe volan ( Mazda 6 & Renault Talisman ).
    11 28
  • @Sergiu.Andrei
    Madalescu, hai pune-ti neuronul la contributie... mult controversatul latitude avea in versiunea de top lemn autentic la interior, laguna coupe avea aluminiu autentic pe bord, la fel mondeo vignale avea insertii din aluminiu etc.
    24 12
  • ivanoff
    Ce tare e cand dau commenturi folosind anonim iar apoi imi raspund singur cu alt username. Dar oricum ma stiti bine. Va salut!
    4 13
  • Salut zarnesteanu ! Mult ''controversatul'' Latidute nu se mai vinde in prezent pe piata ;) . Acum te sfatuiesc pe tine sa-ti pui neuronul la contributie, mai baga o fisa . Vezi ca de data asta sa-ti iasa . Intre timp te-am facut pachet si te-am trimis acasa, fara sa-ti dai seama . Ciao !
    10 29
  • Stimata Redactie Automarket ! Eu nu inteleg motivul pentru care lasati bariarele deschise in asa fel incat sa isi bata joc altii de munca voastra. Ultimul comentariu al utilizatorului anonim nu reprezinta nici un contra-argument pe tema auto. Multumesc pentru intelegere ! La articolul cu Toyota ati facut treaba buna de a ''aspira gunoaiele'' .
    9 26
  • @@@Maxima
    Eu vorbeam mai sus de mahon , nicidecum de aluminiu. Aluminiul nu-i autentic nici macar la Mercedes S class ( in afara de capacele difuzoarelor Burmaster de 8 mii euro ). Latitude , ti-a explicat bine Sergiu, ca nu se mai vinde . Mondeo Vignale nu ofera insertii din lemn, la fel cum nici Mazda 6 nu ofera, si nici Talisman. Iti zic asta fiindca aici in Morgan Hill unde muncesc eu am avut de la firma Honda Accord in varianta high-end , iar lemnul de pe volan este unul natural , la fel si cel de pe usi, bord, etc. Renault nu foloseste lemn autentic si nici VW , este doar un PVC care imita foarte bine lemnul, oferindu-ti doar un sentiment premium, atat. Ca sa-ti dau o idee, doar Kia Optima ofera in prezent lemn autentic pe volan+interior dar si Toyota Cammry ( model de clasa medie ), dar eu am facut referire la modele prezente din Europa. Kia Optima si Toyota Camry sunt tot Asiatice. Adica cele mai bune masini de clasa medie. Intelegi tu ! Succes in a te informa din reviste auto ! Simpaticule ....
    5 24
  • Am aprecia cu totii stergerea/banarea multiplelor comentariu a aceluiasi user (psihopat) de pe mai multe conturi.
    Nu este greu depistarea lui , are idei fixe, obsedante si redundante.
    Cat despre subiect, honda nu stie sa faca modele pt piata europeana. Lemn , piele , troaca , who gives a cent?
    9 5
  • are piele si pe teava de esapament
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru