Norme de poluare mai dure pentru modelele mici

De Robert Gherghe
Publicat Luni, 10.12.2007
Comisia Europeana ar putea impune modelelor mici, norme de poluare mult mai dure fata de celelalte modele.

Esential

120 g/km CO2 va fi limita maxima admisa in Uniunea Europeana incepand cu 2012.

Comisia Europeana (CE) ar putea impune standarde mai severe privind emisiile de dioxid de carbon in cazul producatorilor de modele auto de mici dimensiuni decat pentru constructorii de vehicule mari, mai puternice, relateaza ziarul Frankfurter Allgemeine Zeitung, sustine Mediafax.

Astfel, CE va solicita constructorilor de modele auto de dimensiuni mai mici sa reduca, intr-o mai mare masura, emisiile de dioxid de carbon, astfel incat blocul comunitar sa isi poata indeplini pana in anul 2012 obiectivele legate de protectia mediului, potrivit Frankfurter Allgemeine Zeitung, care citeaza un document european intern.

In cazul implementarii, planul ar putea aduce beneficii producatorilor auto germani precum BMW, Mercedes si Porsche, recunoscuti pentru modelele foarte puternice. Executivul european urmeaza sa adopte, pe 19 decembrie, un set de reglementari privind impunerea unei limite medii de emisii de carbon, de 120 de grame la un kilometru, pana in anul 2012, parte a strategiei blocului comunitar de combatere a schimbarilor climatice.  Liderii principalelor state occidentale, Germania, Franta si Italia, au transmis, fiecare, cate o scrisoare catre CE prin care solicita ingaduinta la stabilirea marjelor de emisii de dioxid de carbon pentru producatorii auto din tarile respective.

Potrivit datelor publicate luna trecuta de o organizatie de mediu, nivelul mediu al emisiilor de dioxid de carbon produse de automobilele germane a crescut cu 0,6% in 2006, in timp ce producatorii francezi si cei italieni au redus gradul de poluare cu 1,6%.

Comentarii (7)

  • cum asa?...
    Cum de au redus francezii nivelul de poluare, ca doar "nemtii sint cei mai buni"... ce mizerie!
    Nemtii sint nesimtiti si nu accepta norme drastice, fiindca se cred cei mai tari.
    0 0
  • george
    CLARIFICARI...
    @ emil

    Si aici nemtii sunt ce-i mai buni...Vezi gama Blue Motion de la VW: Polo - 99 g CO2/km, Golf - 119, Passat - 136...

    @ Autor

    Pentru a evita pe viitor confuziile de genul asta, va recomand sa scrieti un articol prin care sa explicati ce fel de ciorba e emisia de CO2 si faptul ca e diferita de emisia de gaze poluante...

    Va multumesc anticipat
    0 0
  • george
    AUTOCORECTARE
    @ mie insumi

    "...nemtii sunt CEI mai buni..."
    Am vazut abia dupa ce am postat comentariul. Palma de rigoare a fost deja aplicata...:))
    0 0
  • JNU
    NU MA ASTEPTAM LA ASA CEVA DE LA NEMTI MAI CA MASINILE GERMANE AU FOST SINGURI CARE AU ACEP
    TAT SA AIBE LIMITATOR DE VITEZA DE 250 DE KM LA O
    RA BMW AUDI SI MERCEDES RUSINE LA TOATE TREI SI RUSINE SI LA CONSILIU EUROPEI CA A ACEPTAT SANTAJU SI RUSINE CA VINE CU O IDEE ASA TIMPITA
    0 0
  • Acum va dati si voi seama ca nemtii sunt buni doar la marketing?
    0 0
  • despre nemti
    nemtii!!!!!!!!!!! sunt tot nemti foarte nesimtiti........reci si bineinteles nu ai putea avea o prietenie stransa
    asta este parerea mea ,locuiesc de aproape 8 luni in germania dar nu imi place
    0 0
  • despre nemti
    nemtii!!!!!!!!!!! sunt tot nemti foarte nesimtiti........reci si bineinteles nu ai putea avea o prietenie stransa
    asta este parerea mea ,locuiesc de aproape 8 luni in germania dar nu imi place
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru