Noua generație Ford Fiesta este disponibilă în România: prețurile încep de la 11.900 de euro

de Daniel Popescu
Joi, 13.07.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Ford Fiesta poate fi cumpărată acum în România cu două niveluri de echipare și este disponibilă cu 3 motorizări pe benzină și două diesel. Prețul de bază este de 11.900 de euro.

Noua generație Ford Fiesta a fost prezentată oficial în luna noiembrie a anului trecut, iar producția efectivă a început în mai. În momentul lansării, hatchback-ul subcompact a surprins prin apariția celui mai puternic motor diesel din istoria modelului (120 de cai putere), dar și prin noile sisteme de siguranță și un interior cu tehnologie modernă.

Pe piața din România, noul Ford Fiesta este disponibil în versiunile de echipare Trend și Titanium, în timp ce variantele Vignale, Active și ST-Line nu beneficiază încă de prețuri. Potrivit listei oficiale de prețuri, cea mai accesibilă versiune Ford Fiesta este cea cu 3 uși, motor pe benzină de 1.1 litri și 70 de cai putere și cutie manuală cu 5 trepte, pentru care trebuie să scoți din buzunar 11.900 de euro cu TVA.

Ford oferă însă motorul de 1.1 litri și într-o versiune de 85 CP, dar și unitatea de 1.0 litri în variante de 100 CP și 125 CP. Pe de altă parte, cel mai ieftin diesel ajunge la 14.000 de euro prin prisma propulsorului TDCi de 1.5 litri și 85 de cai putere, cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte.

Același motor este însă disponibil și în varianta cu 120 CP, prețul maxim fiind de peste 18.000 de euro.

Echiparea Trend include în standard elemente precum sistem de avertizare pentru depășirea benzii, faruri halogen cu lumini de zi, geamuri electrice față, scaun șofer reglabil pe 4 direcții, buton Eco pentru scăderea turației motorului sau jante de oțel de 15 inch. Echiparea Titanium include în plus elemente precum faruri de ceață, faruri halogen cu lumini de zi și LED, stopuri cu LED, aer condiționat manual sau scaune față cu design sport.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Nr uși Trend Titanium
1.1  Benzină
70 CP
Man5 3 uși
5 uși
11.900
12.400
-
-
1.1  Benzină
85 CP
Man5 3 uși
5 uși
12.400
12.900
14.900
15.400
1.0 Ecoboost Benzină
100 CP
Man6 S&S

Aut6

3 uși
5 uși
3 uși
5 uși


13.150
13.650
14.400
14.900

15.650
16.150
16.900
17.400
1.0 Ecoboost Benzină
125 CP
Man6 S&S 3 uși
5 uși
-
-
16.150
16.650
1.5 TDCi Diesel
85 CP
Man6 3 uși
5 uși
14.000
14.500
16.500
17.000
1.5 TDCi Diesel
120 CP
Man6 S&S 3 uși
5 uși
-
-
17.750
18.250

NOUL FORD FIESTA vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
FORD Fiesta
1.5 TDCi Trend
85 3.5 12.5 16.500
DACIA Sandero
1.5 dCi Prestige
90 3.5 11.8 12.350
NISSAN Micra
1.5 TDCi Visia
90 3.2 11.9 14.090
VOLKSWAGEN Polo
1.4 TDI Comfortline
90 3.4 10.9 16.279
SKODA Fabia
1.4 TDI Ambition
90 3.4 11.1 15.221
RENAULT Clio
1.5 dCi Zen
90 3.3 12.0 13.950
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (11)

  • Principalii concurenti......mda....
    Puteati aminti si de Mazda 2, Corsa, Ibiza, 208, C3...
    Sau macar sa fi pus si motorizarea pe benzina.....
    16 3
  • Pai pun si ei masinile reprezentative. Sau te pomenesti ca Mazda 2 care este inexistenta pe strazi e vre-un concurent serios. Poate la ei in Africa...asta...Asia.
    10 18
  • @@zen Corsa si 208 se vand bine. Mai mult ca sigur ca asa se va intampla si cu Ibiza care e la generatie noua. De acord ca Mazda nu se vinde in general si probabil ca la fel se va intampla si cu noua Micra.

    Fiesta ramane una dintre cele mai reprezentative masini hb de clasa B, insa senzatia e ca preturile au cam luat-o cam mult in sus cu noua generatie, cel putin vs. concurenta. Ford la urma urmelor e un producator de volum-buget comparabil cu Renault, Kia sau Skoda. E aiurea diferenta mare vs. Clio si faptul ca e mai scumpa ca Polo, 208 sau Corsa...
    15 1
  • cu diferenta asta mare de pret fata de Clio nici nu e de mirare ca se vinde asa de bine Clio. Sa nu mai vorbim de design, acolo unde mai nou Clio e chiar rege. Si daca vrei si mai multa nebunie, Micra e chisr spectaculoasa.
    Dar dupa ce iei cateva curbe mai agresive intelegi de unde sunt cei 2000 de euro in plus. Insa pe drumurile din Ro ... nu prea poti sa benficiezi de avantajele aceste masini. Pacat.
    6 9
  • andrei
    Oameni buni, alea sunt preturi de lista, masina va avea discount-uri. Nimeni nu cumpara la pret de lista si nu conteaza pozitionarea in acea zona.
    8 3
  • @andrei Toti au discount-uri. Hyundai chiar are o politica de discount-uri permanente (de fapt preturile reale sunt cele reduse).

    La Ford discount-urile nu sunt asa de mari incat sa ajunga printre cele mai ieftine, mai ales ca politica lor se focuseaza pe variantele Trend si nu pe cele de top gen Titanium.
    4 8
  • Doncarlo
    Pt masina de oras Yaris hibrid nu are rival. Primesti 2000 euro reducere cu ecobonus plus economia la carburant + garantie 6 ani.
    9 9
  • Noul Ford Fiesta este o mașină matură și bine făcută dar are și concurenți redutabili, deci va fi interesant de văzut care vor fi opțiunile clientelei, cu toate că nu toți au cultura auto necesară.
    5 1
  • Preţurile Renault, Dacia şi Nissan sunt cele mai apropiate de realitate şi VAG cu VW, Skoda şi Seat puţin umflate.

    Oricum şi primul grup şi al doilea grup VAG au sistemele modulare de dezvoltare şi deci de reducere a costurilor

    Ford sunt de unii singuri şi se vede în preţuri
    2 3
  • Am vazut ce reduceri de costuri practica Renault-Nissan. Pentru aceeasi masina Clio costa 12k iar Micra 18k.
    4 1
  • kim_vl
    Arata mai bine noul Micra.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru