Noua generație Mercedes-Benz CLS a ajuns în România: modelul constructorului german are un preț de pornire de 71.700 de euro

de Cornel Șocariciu
Sambata, 10.02.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a publicat lista de prețuri pentru noua generație CLS. Pe piața din România, coupe-ul cu patru portiere pleacă de la 71.703 euro cu TVA.

La finalul anului trecut, Mercedes-Benz a lansat noua generație CLS. Acum, constructorul german a publicat lista de prețuri dedicată pieței din România. Modelul care a "patentat" ideea de coupe cu patru portiere este disponibil începând cu 71.703 euro cu TVA.

Pentru această sumă, clienții vor primi versiunea CLS 350 d 4Matic. Sub capotă se află un motor diesel de 2.9 litri cu șase cilindri care produce 286 de cai putere și 600 Nm. Resursele unității diesel sunt puse în valoare de o cutie automată cu 9 trepte și de sistemul de tracțiune integrală 4Matic.

Standard, noua generație CLS este oferită cu sistemul de climatizare Thermatic, scaune față încălzite, afișaj central cu diagonala de 12.3 inch, cameră pentru mersul cu spatele, asistent activ pentru menținerea benzii de rulare, asistent activ la frânare, asistent la parcare, faruri LED High Performance, padele pentru schimbarea treptelor de viteză și sistemul de iluminare interioară Premium.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
2.9 Diesel
286 CP
Aut9, 4x4 71.703
2.9 Diesel
340 CP
Aut9, 4x4 76.200
3.0 Benzină+micro-hibrid
367+22 CP
Aut9, 4x4 73.453

Cea de-a doua motorizare diesel este disponibilă sub denumirea de CLS 400 d 4Matic și oferă 340 de cai putere și 700 Nm.

Aceasta este cuplată tot la o cutie automată cu 9 trepte și mizează pe un sistem de tracțiune integrală. În momentul lansării, Mercedes-Benz oferă o singură versiune cu motor pe benzină. Aceasta se numește CLS 450 4Matic și este echipată cu un motor de 3.0 litri cu șase cilindri (367 CP și 500 Nm) și cu un sistem micro-hibrid care plusează cu 22 de cai putere. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.8 secunde, iar consumul mediu anunțat de producător este de 7.5 litri la 100 de kilometri. 

Audi încă nu a anunțat prețurile pentru noua generație A7, iar vechiul model nu mai este disponibil în configurator. În aceste condiții, BMW Seria 6 Gran Coupe duce "lupta" directă cu noul CLS.

Noul Mercedes-Benz CLS vs. concurență

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mercedes-Benz CLS 
400 d 4Matic
340 5.7 5.0 76.200
BMW Seria 6 Gran Coupe
640d xDrive
313 5.6 5.2 93.772
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (12)

  • Ne-am dat dracu'! A ajuns un Bmw mai scump ca un Mercedes. Ce ti-e si cu inversarea scarii valorilor...
    5 5
  • Nu știu dacă a ajuns Bmw mai scump, cred că s-a ieftinit Mercedes, de aceea pe stradă vezi mai multe CLS decât 6 GC.
    10 5
  • Amandoua su bmv-ul si mertanul sunt urate cu spume. Sau bmw-ul se scrie :)))
    6 13
  • Scrooge
    raspunsul meu este: Da ! Sa ma apuc sa fac comentarii ca e laie, ca e balaie, ca nu mi place imitatia de lemn pe negru (l-am si vazut real pe C, daca in realitate o fi la fel) .....e de prisos :)
    8 4
  • inexorabil
    Tocmai din poziția non-fanului (nu a anti-fanului) Triadei susțin că Mercedes-Benz “emană” (mai ales la interior) aerul cel mai tineresc, ȋn raport cu cei doi rivali tradiționali ai săi. Evident că nici steaua lui Daimler nu putea sări din schema trendului eco-HT și subliniez că nici măcar nu m-am așezat la volanul vreunui model MB de ultimă generație, dar, urmărind evoluția configurației de bord din ultimii ani, eu, unul, am căpătat convingerea pe care am precizat-o mai sus.

    Straniu…”Pe vremuri”, ȋn mintea mea necoaptă, de copil, asociam instantaneu entitatea MB cu stilul de viață al persoanelor mature, cuminți și aristocratice, despre BMW aveam impresia sângelui ȋnfierbântat al tinerilor rebeli, iar Audi ȋmi sugera miza experimentului, a forțării limitelor mecanice și tehnologice. Acum mi se pare că nu mai sunt trasate linii clare de demarcație tipologică ȋntre cei trei crai germani, deoarece deviza de ordine este “de toate la toți”. De exemplu, cred că ar fi hilar să declari că “ȋmi iau modelul cutare de la Triadă ca să-i dau blană”, din moment ce diviziile de ȋnaltă performanță ale nemților sunt comparabile.

    Așadar, designul individualizează “germanele” și face diferența vizibilă ȋn ochii orișicui, specialist sau amator. Totuși, există ceva care – repet: strict ȋn opinia mea – ȋnclină balanța apologetică ȋn favoarea “Merțului” : arhitectura generală de “silfidă” (nu vreau să se simtă ofensați fanii, dar BMW și Audi sunt “obeze” și nu de ieri, de azi), deși nu ȋncape discuție și, la urma urmei, este ușor de constatat că inclusiv mașinile MB prezintă rotunjimi care le deosebesc de “clasicele” mărcii și care o ȋmping oarecum ȋn uniformitatea dulceagă și lâncedă a prezentului (o fi bine, o fi rău? evoluție sau involuție? – desigur, fiecare poate trata această problemă numai la nivel de conștiință proprie – nu mă ȋndoiesc că progresiștii ar invoca, drept magnum argumentum, ameliorarea proprietății aerodinamice – și, ȋn definitiv, este o chestiune de gust, nu?).

    Vorba lungă, sărăcia (la propriu) omului: una peste alta, din tot ce constituie actualmente “casta” automobilelor de lux (E+F), prefer Bentley Mulsanne :P

    https://www.youtube.com/watch?v=f86fM5_v4KQ
    9 0
  • Adrian C
    Salutari inexo... ! Ai dreptate. Acum Mercedes a devenit o marca mult mai tinereasca si sportiva ca design dintre cele 3 Audi, BMW, MBZ. Dar tind sa cred ca tot BMW se conduce mai sportiv ca un Benz.
    In ceea ce priveste limuzinele autentice segmentul F, momentan noul Rolls Royce Phantom detine suprematia ca si limuzina perfecta din pct. meu de vedere. E mult mai impunator si sobru fata de un Mulsanne.
    Am avut in anii trecuti ocazia sa fiu pasager in cele 3 limuzine de lux din perioada respectiva si anume un Bentley Arnage RL Mulliner Limousine , Maybach 57 si un Rolls Royce Phantom cu ampatament scurt. Concluzia mea atunci a fost clara si anume RR pe locul 1, Arnage pe 2 si Maybach pe 3. Pur si simplu in Rolls te simti mult mai bine...e o ambianta clasica pura si confortul era sporti chiar daca nu era EWB cu cel putin 30% fata de 57 si Arnage. Se simtea diferenta. Ca design Maybach era o masina eleganta moderna iar RR si Bentley doua clasice aristocrate la care cu greu iti venea sa crezi ca ai acces in ele. Emanau ceva ce Maybach-ului ii lipsea si anume o prestanta aparte care sa impuna respect. Arnage-ul era ceva mai bine configurat dintre cele 3 pt. ca avea partitie si o serie intreaga de dotari unice. Pipe pe marginea partitiei, bar pt. bauturi si un monitor mare care iesea din partitie la o apasare de buton. Culori extrem de interesante negru grafit jumatate si partea de sus grena / visiniu putred. Din pacate nu am poze cu Rolls-ul si Maybach-ul pt. ca nu m-am gandit sa le fac nefiind ceva deosebit configurat la ele. Dar am ales sa fac la Arnage pt. ca era unic. Am poze cu ea postate aici: https://www.autogespot.ro/bentley-arnage-rl-mulliner-limousine/2015/12/23
    In ceea ce priveste Mulsanne nu stiu ce sa zic. Daca nu e EWB nu imi place. Mi se pare uratel din fata. L-am vazut la Poiana Brasov dar era cu ampatament scurt si nu mi-a placut. Daca ar fi sa aleg o limuzina dintre toate fara limita de bani, as alege Maybach 62 S Landaulet alb. Confortul scaunelor de dentist :)) si acoperisul retractabil de pe locurile spate nu le are si nu le va avea nici un Rolls viitor sau Bentley. Iar ca linie si eleganta eu zic ca e peste ele chiar daca nu e clasica si aristocratica. Dar sunt in jur de 20 de unitati in lume si pretul probabil daca e sa o vanda cineva sare de 3 milioane euro :))
    12 0
  • "Modelul care a "patentat" ideea de coupe cu patru portiere"... Rover P5 ar contrazice afirmația asta.
    8 8
  • inexorabil
    Salut, Adrian! Am citit cu atenție tot textul tău. Mi-a plăcut cum ai punctat diferențele definitorii dintre cele trei suverane ale superluxului, mai ales că ai acut ocazia de a le experimenta. Până la urmă, Maybach a avut câștig de cauză ȋn viziunea ta. Cum ȋnsă vânzările slabe nu pot cruța pe nimeni, Daimler i-a pecetluit soarta, iar revenirea lui Maybach ca sub-brand nu relevă, de fapt, o renaștere, ci un mod de a potența S-Klasse. Evident, cu cheltuieli mult mai reduse :)

    Să știi că…parcă Arnage este mai impresionant decât succesorul Mulsanne, d.p.d.v. arhitectural (judecând nu numai din pozele pe care mi le-ai sugerat). Așa eram convins și altădată, dar cum să-ți explic? – mă domină o psihoză cu originalitatea dacă nu se poate “absolută”, atunci “măcar” cât mai reliefată, inclusiv pe plan tehnic. Ȋn cazul lui Mulsanne, platforma exclusiv dedicată și singura motorizare disponibilă – tradiționalul 6,75 V8 – s-au impus ca argumente forte ȋn mintea mea. Dar ȋmi dau seama că tu ești mai avizat decât mine, nu numai ȋn materie de limuzine.

    De fapt, altceva mă preocupă pe mine: ai ghicit…situația lui Cadillac! Nu vor băieții din RenCen nici ȋn ruptul capului să creeze un competitor de calibru pentru cei doi “nobili” englezi. Nu vor și pace. Cine poate să-i oblige? Pe ei ȋi obsedează sedanurile de ȋnaltă performanță ale Triadei. Sau să nu fi desființat Oldsmobile, pe care să-l fi reorientat ȋn scopul precizat (cu investiții pe măsură, bineȋnțeles). Dar ei n-au procedat ȋn niciun fel. La urma urmei, mi se pare tare jenant că americanii, care și-au pus amprenta asupra istoriei și dezvoltării automobilului, nu ies astăzi cu nimic la bătaie pentru protipendadă. Mă rog, să lăsăm superluxul, dar mă tem că nici ceea ce ei numesc “doar” lux nu prea convinge…Pe mine, unul, ȋn niciun caz.

    PS. Continui să “răsfoiesc” blogul pe care mi l-ai recomandat luna trecută. Toate cele bune!
    6 0
  • @inexorabil
    D.p.m.d.v. dintre cele 3 marci nemtesti, noul Audi A7 mi se pare cel mai frumos la design, atat la exterior cat si la interior.
    Exteriorul la A7 mi se pare mai dinamic, agresiv/sportiv, iar dupa parerea mea are si cel mai frumos interior dintre toate cele 3 coupe-uri cu 4 usi.
    Si CLS-ul imi place la exterior, dar farurile si mai ales stopurile zici ca sunt luate de pe o alta masina si puse pe aceasta.
    Imi plac si interioarele de la noile modele Mercedes, dar nu sunt impacat cu acele tabletele imense "lipite" pe bord. Mi se par inestetice, nu-mi plac deloc. Insa gusturile nu se discuta.
    In schimb imi place foarte mult designul interior de la noul A7, care este unul modern, ofera un aspect contemporan, fara sa se exagereze intr-un fel sau altul, cum este in cazul lui Mercedes, cu acele tablete de "prost gust".
    Sa-mi fie cu iertare, dar acele tablete de pe Mercedes, zici ca sunt niste tablete luate din magazine si lipite pe bord.
    3 0
  • Avizate sau nu, *disecțiile* colegilor @inexorabil + @Adrian C rămîn savuroase taman prin subiectivismul lor entuziast.

    IMHO însă, nu le-aș (mai) considera britanice nici pe Rolls-Royce, nici pe Bentley din simplul motiv că nu doar platformele / mecanica-s proiectate aproape 100% de nemți, ci și detaliile de stil (nu-i loc de amănunte, dar ăsta-i crudul - sau... coptul?! adevăr. :-))
    Mda, aparent germanii au cîștigat WW-II - paradox și el imposibil de analizat aici.

    Ce-i drept, arta subtilă a manufacturii britanice se simte încă acut în habitaclurile RR-Bentley (spre deosebire de alea Jaguar - O, tempora...), meseriașii ex-angajați la vechii coach-builderi transmițînd încă filiația talentului lor, compus din 90% transpirație.
    12 0
  • inexorabil
    @VJ, mi se pare ȋmbucurător faptul că ȋncă beneficiem de ȘANSA de a “diseca” (ca să-l citez pe domnul Kirotractor, ale cărei intervenții, apropo, le gust de fiecare dată) caracteristicile mașinilor pe care le ȋncă le putem conduce (nu invers), dar, atunci când lumea automobilului se va “restarta” sub auspiciile Zeului Transumanist și pe fondul minimalismului arhitectural (bașca lipsă volan și pedale), mă tem că ori ne vom lăsa pradă (și doar când și când) “reminiscențelor” de nostalgie din noi, ori ne vom concentra pe cu totul alte subiecte…Sau n-ar fi exclus să se contureze a treia cale: să năvălim literalmente la paradele retro.
    4 0
  • inexorabil
    Erată: “ale cărui”, nu “ale cărei”, și conjunctivul “să disecăm” ȋn loc de infinitiv, pentru a nu se interpreta drept cacofonii unele juxtapuneri. Un pronume personal de formă neaccentuată apare ca “pierdut ȋn spațiu”.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru