Feedback

Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere

Publicat Marti, 31.10.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 24
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 1
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noua generație Seat Ibiza, disponibilă și cu motor diesel: 16.700 de euro pentru versiunea cu propulsor 1.6 TDI de 95 de cai putere - Poza 2
Noul Seat Ibiza poate fi cumpărat în România și cu motorul diesel TDI de 1.6 litri și 95 de cai putere acompaniat de o cutie de viteze manuală cu 5 trepte. Prețul solicitat de spanioli este de 16.712 euro.

Noua generație SEAT Ibiza s-a lansat pe piața din România în luna mai a acestui an, însă la vremea respectivă aceasta era disponibilă doar cu motoare pe benzină. La aproape 6 luni distanță, constructorul spaniol a anunțat că subcompacta este disponibilă acum și într-o versiune diesel.

Este vorba despre unitatea de propulsie TDI de 1.6 litri care generează 95 de cai putere și un cuplu maxim de 250 Nm la 1.500 de rotații pe minut. Cutia de viteze este manuală cu 5 trepte, iar în această combinație noul Ibiza are nevoie de 11.3 secunde pentru a ajunge la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este de 182 km/h. În regim mixt, consumul de carburant declarat de producător ajunge la 3.8 litri/100 kilometri.

Seat oferă noul motor diesel doar în versiunea de echipare Style pentru 16.712 euro. În standard, echiparea Style include, printre altele, aer condiționat cu reglare manuală, geamuri electrice față, jante de oțel de 15 inch, conectivitate USB și sisteme de asistență precum Front Assist și Hill Hold.

De asemenea, gama de motoare pe benzină a primit și propulsorul TSI de 1.5 litri și 150 de cai putere, care oferă un cuplu maxim de 250 Nm și este însoțit de o cutie de viteze manuală cu 6 trepte. Unitatea de propulsie ajunge la 100 km/h în 7.9 secunde, are un consum mediu de 4.9 litri/100 kilometri și este disponibilă cu nivelul de echipare FR pentru 17.374 de euro.

Via Seat


Comentarii (24)

  • cristi
    ! 16700 pt AC manual si geam electric doar pe fata pt 1.6 diesel cu manuala 5 trepte????
    Nu mai inteleg nimic de unde preturile astea pt clasa B nonpremium, cu fiabilitate asa si asa cand pt 100euro in plus iti iei golf sportswan 1.2 turbo trendline, mai spatios, clasa C, sau daca vrei 5,6,7 ani garantie si fiabilitate buna iti iei HK sau Toyota la acelasi pret
    22 5
  • Prin HK te referi la Hyundai - Kia (presupun)... asta asa ca sa elimin vreun dubiu ...

    Destul de piperat micutzul Ibiza...dar poate au vrut sa ii faca mai mult loc Fabiei... si au inghesuit Polo-ul destul de tare...
    12 4
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • kim_vl
    In continuare nicio cutie automata pt. noua Ibiza in Romania.
    6 1
  • someone
    chiar daca au platforme, motoare si chestii moderne, masinile de clasa mica au ajuns cu preturile in zona compactelor.
    14 0
  • razvanis
    Sunt 3 variante automate pentru Ibiza
    2 1
  • @someone Si compactele in zona mediilor. Si tot asa :-)

    E normal sa fie asa in conditiile in care un model de clasa mica actual are dimensiunile unuia compact de acum 3 generatii (vezi noul Polo vs. Golf 4), iar un model compact din prezent sa fie comparabil tot cu unul mediu de acum 3 generatii (vezi noul Civic Sedan vs. Accord-ul gen 7).

    Big is better e si o deviza a constructorilor non-americani in ultima vreme. Nu o zic pe fata ca cei care au lansat-o, dar asta e alta poveste.
    7 1
  • Firma asta respecta legea conservarii masei: daca dispar caii putere apar banii la pretul de vanzare

    pai no?
    6 3
  • Dar cine naiba ii pune sa mareasca dimensiunile.
    Daca vreau masina mica imi iau citroen c1. Daca vreau suv, imi iau mb gls. Nu trebuie sa imi mareasca ei dimensiunile, ca pretext pentru a mari preturile.
    Daca ar fi voit cineva un seat mai mare, putea sa-si ia leon de 17k si 160cp, cum a fost la generatia antrerioara; nu cred ca era nevoie sa mareasca dimensiunile pentru ca acel cineva sa nu fi e"nevoit" sa leon, ci ibiza.
    Asta e valabil la toti, nu doar la seat
    4 0
  • @vianu
    E valabil la toate firmele, nu doar la seat. Hai sa fim seriosi, daca tot e sa spunem adevarul ;-P
    Da-mi un exemplu de masina cu pret rezonabil (adevarat)
    1 0
  • @vianu
    Dar spune-mi o firma auto care are un pret (cu adevarat) corect, daca tot e sa criticam. ;-)

    @Andy
    Rationamentul cu marirea pretului fiindca au crescut dimensiunile masinii, mi se pare aiurea.
    Cine voia ceva mai mare LA MAI MULTI BANI, putea foarte simplu sa-si ia un Leon, nu era nevoie sa fie marit Ibiza.
    2 0
  • @ PMR

    Daca nici Dacia nu are un pret corect ce sa mai zic....
    Si nici Hyundai - Kia nu sar calul la anumite modele (cele mai multe).
    Dar e o intreaga discutie pe subiectul acesta, mai greu de epuizat si de tras concluzii .
    4 2
  • Nu. Nu au pret corect nici ele. Din pacate
    0 0
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • someone
    @ pmr : dar dupa tine, care masina pentru noi , poporul, are un pret corect? pe c l-ai contrazis, nu ai pus nimik in locul parerii lui .
    si apropo, stii care e cea mai buna masina? cea pe care iti permiti sa o cumperi, intretii, si a carei taxe sa le platesti ( parerea mea )
    4 1
  • @ someone

    Da-mi voie sa plusez si eu (nu mai "pulsez" ca data trecuta de la tensiune) si sa il intreb pe PMR ce intelege prin "corect"? Acest termen poate fi extrem de relativ, in functie de viziunea fiecaruia sau de criteriile pe care le stabilesti.
    La modul general poate fi "corect" ce spun si eu... sau nu...depinde de argumente...

    Corect??? ;))
    2 1
  • @PMR

    nu a fost o critica, doar o observatie care poate fi aplicata la orice construcor. Bine, o observatie la shto, dar tot observatie.

    Si ca tot veni de masina corecta, vezi ce au spus si baietii..... cea pe care ti-o permiti. Personal am cotizat 3500Eu peste maximul ce se voia cheltuit. Motivul? Siguranta.

    Despre Ibiza, (pleaca de la 16.000EU) vezi putin linkul:
    https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY

    si aici un concurent (pleaca de la sub 14.000EU)
    https://www.youtube.com/watch?v=9aWcqRgDjR8

    si sa-mi spui care dintre cele 2 ar fi corecta dupa tine?

    @someone, thx man :)

    PS. un coleg/prieten are Leon FR verde. In fiecare zi ii admir (sincer) masina. Avea de unde alege, el ales Leon. Pot sa-i spun ceva? Nope.
    2 1
  • someone
    subiectiv vorbind, " corect " e ceea ce ti se pare doar tie, e adevarul tau. practic insa, cred ca tine de acei bani si taxe de care am scris mai sus. stiu ca toti ati vazut tarani proaspat urbanizati in seria 7, sau e-klasse, si bordul era aprins mai ceva ca pomul de craciun, iar cauciucurile aveau profil pe -.
    si uite cum de la auto o dam in filozofie, si psihologie cuantica ;) astea ar fi tare de discutat la o cafea face to face, nu prin commenturi pe site
    2 1
  • @someone vianu
    Sunteti chiar caraghiosi. Voi ati inceput sa va plangeti de pretul masinilor si voi o dati la intors.
    Halal
    0 0
  • @c ; someone
    Pai la ce sa dau link, daca am zis ca niciuna nu are pret corect. La toate masinile? LOL
    SI da "corect" e ce mi se pare mie, cum la fel e si in cazul vostru. In functie de el criticati sau aprobati.
    Unii cotizeaza 5000 euro pentru un packet M. Clar, fiecare da bani pe ce vrea. Unul pe siguranta, altul pe aspect.

    Si daca dati linkuri, dati cifre, ca nu am timp de pierdut sa ma uit pe filmulete de pe youtube.
    0 0
  • Unii nu cunosc diferenta intre observatie si critica altii nu au timp de "filmulete" dar pot arde gazul pe net sa spuna...nimic.
    1 1
  • @Pretu' CORECT

    Eu am o nedumerire: ai cumva masina?
    Daca ai sau daca iti vei lua, cum ai facut/vei face daca nu exista masini cu pret corect??? Te-ai lasat/te vei lasa jecmanit in halul asta???
    Sau poate preferi bicicleta... ca "motoarele" sunt oricum si mai piperate decat masinile raportat la ce ofera...
    No offence, man...
    0 1
  • @vianu
    Ooo, da. Bine ca ai spus tu o chestie si apoi te-ai contrazis.
    "Tu te canti, tu iti descanti".LOL
    0 0
  • Am chiar 2 maisni, luate de noi. Si permis de 18 ani. Tu poate ai in buletin 18 ani.
    Eu am prins de-a lungul anilor variatii de pret.
    0 1
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • @ mynewfriend

    De 18 ani permis rezulta un minim de 36 de ani la activ... si doua masini...
    Scuza-ma ca asteptam mai multa maturitate din partea ta...

    PS: stai linistit ca nu m-ai nimerit la varsta... nici pe departe...
    0 1
  • someone
    @ toti cei care nu semneaza : eu am o masina de clasa mica, luata in 2007 la final de cariera, echiparea de top fara optionale....deci echivalentul ibizei prezentate aici. e chiar motor diesel de aceeasi putere cu cel al ibizei din articol. doar ca masina mea a costat 10210 fara tva, si chiar era masina de clasa mica , pentru ca are sub 4m lungime.
    nimeni nu a dat cu intorsu; la nimik, am spus ca actualele masini de clasa mica sant al naibii de scumpe azi, si i-am cerut lui pmr ce masina are pretul corect, lucru ce nu reiese deloc din primele lui 3 postari .
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru