Noul Chevrolet Camaro va fi disponibil si in Europa

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 05.07.2009
Directorul general de la Chevrolet Germania a confirmat faptul ca noul Camaro se va vinde si in Europa.

General Motors a confirmat faptul ca noua generatie Camaro se va vinde si in Europa, iar oficialii se asteapta ca aceasta sa repete succesul avut si peste Ocean.

Nu exista momentan informatii legate de motorizarile disponibile lui Camaro care vor traversa Atlanticul. In SUA, modelul dispune de un propulsor de 3.6 litri V6 ce dezvolta 304 CP si de o alta varianta de 6.2 litri V8 ce poate dezvolta 400 CP sau 426 CP in functie de transmisia aleasa. Optiunea pentru economisirea carburantului, denumita Active Fuel Management, este disponibila doar pentru propulsorul V8 de 400 CP. Camaro are de asemenea suspensii independente pe toate cele 4 roti.

Posibilele modificari pentru a indeplini regulile europene nu au fost inca discutate. Gama de preturi disponibile in SUA va incepe de la 23.040$ pentru propulsorul V6 si va ajunge la 35.425$ pentru motorul V8 SS.

via | worldcarfans.com

Comentarii (20)

  • camaro
    Americanii lauda suspensia spate independenta de parca ar fi ultima inovatie... bine, pentru ei e, de vreme ce nici ultimul ford mustang nu are asa ceva, pe cand in Europa pana si masinile compacte au roti spate independente de 10 ani... plus ca-s mari si grele pentru pretentiile de sportivitate... pretul le avantajeaza, dar nu o sa se vanda in .eu doar la pretul lor din SUA convertit in Euro
    8 1
  • E cumva pe platforma lui Opel Calibra?
    6 4
  • wow, suspensii independente!
    Si daca o scot la vanzare in Eu, ce? Ei chiar cred ca vanzarile in Eu ii vor scoate din KK? Europeanul nu va inghiti prea usor acest tip de design. Cei ahtiati de camaro, masini americane sau care vor sa iasa in evidenta, ok, dar cati sunt?
    7 2
  • Ai pe unul aici
    9 4
  • anonim
    nu inteleg de ce se mandresc americanii asa tare cu suspensii independente, cand Honda in '88 avea suspensii independente pe fata si spate la Civic-uri.

    daca tot baga banii in tehnologii de imbunatatire a consumului mai bine ar investi si in niste motoare mai ca lumea
    2 3
  • nu e pe Opel Calibra ci pe Holdem Commondore sau cam asa ceva care se vinde si in Anglia ca Vauxhall VXR8,
    Nu sariti asa repede in sus ca e praf. Dintre cele 3 musclecaruri mustang, challenger si camaro, camaro e cel mai modern din punct de vedere al tinutei de drum, iar la pretul lui se bate lejer cu Hyundai Genesis Coupe sau Nissan 370 Z. Probabil Nissan-ul e mai bun, mai performant, dar Hyundaiul nu-l vad asa de bine, plus ca arata mult mai Camaro decat Genesis Coupe, deci din moment ce ar putea macar sa ii faca la vanzari pe cei de la Hyundai de ce sa nu il bage si in UE , produsul e deja pregatit nu trebuie multe modificari.
    4 0
  • inca un ahtiat dupa camaro
    eu mi-as lua pt ca arata foarte bine masina, pacat ca pentru europa nu se vor pastra preturile, sunt convins ca v-a ajunge la 40.000 euro lejer pt varianta cu motor V6...oricum mie mi se pare altceva decat eternele bmw, mercedes, audi...
    6 1
  • inca unul e aici:D
    5 0
  • flexus
    Suferinzilor
    Cam suferiti de BMW dragii nostri coca, mai scoateti capu din pamant ca vorbiti prostii. Mai puneti voi un chip tuning pe 1.9 tdi ca nici nu stiti ce e aia V8 de 6.2.

    Nu stiu ce comparati voi acolo ca un camaro SS (426 cp) este ca performante peste majoritatea europenelor/japonezelor sportive (neincluzand supercaruri evident). Avantajul V8 este cheia...
    2 3
  • enoeht
    La un pret rezonabil
    As cumpara si eu unul. Masina arata excelent (mai putin volanul, care e parca din alt film, unul cu Chevrolet Cruze), are motoare puternice, se conduce bine datorita suspensiei model european. Hai sa me mai uitam si la altceva dacat BMW - Audi - Mercedes in Romania.
    2 0
  • daca as avea bani ..asta este masina care mi-as cumpara-o
    2 1
  • antiflexus
    no chevy no
    flexus ... esti zero ..... fa-ne placerea de a nu mai comenta aici

    ......Avantajul V8 este cheia ..... pfuuuu !!!
    1 1
  • desi nu sunt fan muscle car...aceasta masina m-a impresionat de cand am vazut-o prima data acuma vreo 2 3 ani
    la tv
    1 0
  • leno a testat-o si s-a aratat foarte impreisionat...mai ales de stabilitate, comportamentul in curbe, tehnologie..

    dar pretul va fi mare...versiunea de 426 de cai costa aproape 50.000 de euro in germania...undeva peste 46.000 parca...
    in america e vreo 33.000 de dolari...

    in america masinile sunt pomana...lexus is, modelul de top, e vreo 34.000 de dolari...
    1 0
  • flexus
    Poate nu m-am exprimat prea bine, recunosc. Din rezultatele obtinute pe la ce concursuri am fost, conducand un Camaro din '96 5.7L V8, am observat ca am un avantaj prin faptul ca am V8 si capacitate cilindrica mare, pe langa valoarea "Putere" din talon. Acest lucru este larg igonrat la noi, majoritatea uitandu-se doar la puterea maxima.

    Poate ca nu ar strica sa nu mai luati de bune toate vorbele populare si sa experimentati inainte sa comentati :) Parerea mea.

    Chestia cu suspensia independenta are o explicatie foarte simpla: nu justifica costul in plus implementarea ei pentru amercani, PUNCT.
    3 0
  • flexus
    L.E.
    Am vrut sa zic ca nu justifica in trecut, acum au implementat-o pentru ca au crescut gusturile si nevoile pietei si au considerat ca e timpul sa investeasca si in asa ceva.
    1 0
  • preturi
    Ce preturi rezonabile au americanii astia!!!Si sa vezi ce preturi umflate vor avea in Europa!!!
    2 0
  • AndreiRN
    Preturi
    Preturi reale in comparatie cu furtul legal ce se practica in Europa.
    Camaro este un nume cu multa istorie.
    2 0
  • Camaro...
    pai asa ne trebuie... daca in Eu acceptam toate taxele... nu avem cea mai scumpa benzina din lume??? si totusi... Camaro a fost la vremea ei cea mai ieftina masina V8.
    2 0
  • andreeas
    aalt ceva in afara de audi bmw si audi voi nu stiti...e o masina f reusita din toate punctele de vedere
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru