Feedback

Noul Ford Focus RS s-a lansat în România: 37.000 de euro cu TVA pentru cel mai scump, puternic și rapid Focus din istorie

Publicat Luni, 01.02.2016
de Mircea Meşter
Comenteaza 59
Cu 4.7 secunde pentru 0-100 km/h, cu 350 de cai sub capotă și cu tracțiune integrală standard, noul Ford Focus RS atentează serios la buzunarele cumpărătorilor: 37.000 de euro pentru versiunea de bază.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Vești bune pentru fanii Hot Hatch-urilor: Ford a anunțat astăzi prețurile oficiale ale noii generații Focus RS, model care începând cu noua versiune își schimbă radical prezența pe piață prin integrararea unei platforme noi care aduce în peisaj tracțiune integrală și un motor turbo EcoBoost de 2.3 litri care dezvoltă cu 45 de cai putere mai mult decât anterioara generație și ajunge la 350 CP.

Noul Focus RS poate fi achiziționat în România în schimbul sumei de 37.000 de euro cu TVA inclus. Vorbim, deci, de cel mai puternic și în același timp cel mai scump Focus din istorie, care oferă însă în schimbul acestui preț aflat în zona superioară a plajei de preț pentru acompactele sportive o serie de elemente standard interesante. 

Ford Focus RS, dotări standard (selecție)

Sistem de control al tracțiunii; 6 airbag-uri; Tapițerie mixtă piele-textil; Faruri Bi-Xenon; Climatizare automată bi-zonă; Stopuri LED; Elemente estetice RS (grilă, spoilere, eleron, badge-uri, praguri, evacuări, scaune față, schimbător, covorașe); Jante din aliaj de 19 inch; Cotiere centrale față și spate; Buton de start; Oglinzi electrice încălzite cu semnalizare integrată; Iluminare ambientală LED; Senzor presiune pneuri; Ecran tactil de 8 inch; Sistem multimedia SYNC2; Radio CD Sony cu 9 difuzoare; Senzori de ploaie; Faruri cu reglaj automat; Alarmă.

***

Esential 350 de cai putere dezvoltă motorul 2.3 EcoBoost de sub capota noului Focus RS.
4.7 secunde este timpul de care are nevoie noul Focus RS să accelereze de la 0 la 100 km/h.
Ford le pune la dispoziție celor interesați o listă scurtă de pachete de echipamente suplimentare care includ navigație, scaune de tip scoică, comenzi audio pe volan, pachet de iarnă (volan, scaune și parbriz încălzite), sistem de frânare automată în oraș (Active City Stop), senzori de parcare spate, cameră de marșarier sau pilot automat.

Între celelalte opțiuni disponibile pe Focus RS se numără tapițeria din piele (1450 de euro), vopsea metalizată disponibilă în trei nuanțe (Stealth Grey - 250 de euro, Absolute Black - 500 de euro, Nitruous Blue - 850 de euro), trapă electrică (750 de euro), jante din aliaj de 19 inch cu anvelope Sport Performance (1650 de euro) și pachet SYNC 2 cu navigație și sistem audio cu 10 incinte acustice (1100 de euro).

Noul Ford Focus RS beneficiază de aportul tehnic al unui motor turbo din seria EcoBoost. Acesta are o cilindree de 2.3 litri și dezvoltă 350 CP și 440 Nm (470 cu funcția Overboost). Disponibil exclusiv în combinație cu o cutie manuală cu șase trepte optimizată pentru rulare dinamică, Focus RS reușește să parcurgă 0-100 km/h în 4.7 secunde și să atingă o viteză maximă de 266 de km/h. Consumul mediu mixt anunțat de Ford pe versiunea cu Start-Stop este de 7.7 litri/100 km (6.3 extraurban și 10.2 urban).

FORD FOCUS RS în segmentul Hot Hatch

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
FORD Focus RS
2.3 Ecoboost 4x4 Man6 
350 7.7 4.7 37.000
AUDI RS3 Sportback
2.5 5 cilindri 4x4 Aut7
367 8.1 4.3 56.438
BMW M2
3.0 6 cilindri Man6
370 8.5 4.5 60.780
HONDA Civic Type R
2.0T Man6
310 7.3 5.7 38.340
MERCEDES-BENZ A45 AMG
2.0 Turbo 4x4 Aut7
381 6.9 4.2 51.480
OPEL Astra OPC
2.0 Turbo Man6 
280 8.1 6.0 29.190
RENAULT Megane RS
2.0 16v Man6 
275 7.5 5.8 24.750
SUBARU Impreza WRX STI
2.5 Turbo 4x4 Man6 
300 10.5 5.2 46.200
VOLKSWAGEN Golf R
2.0 TSI 4x4 Man6
300 7.1 5.1 36.512
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (59)

  • _steli
    Cum am mai zis: " SIMPLY THE BEST " !!!!
    31 26
  • 20 48
  • Ghita: de ce nu mai porneste? Raspunde
  • daca finisajele de pe Focus ti se pare slabe, stai sa vezi cum e la STI. dar iti spun eu ca posesor, astea nu mai conteaza cand esti la volanul unei astfel de masini, oricum nu ai ochi decat pentru vitezometru. nimeni nu isi ia hothatch pentru cat de luxos sau comod e.
    51 6
  • someone
    de acord cu mog...cand conduci asa ceva ( evo, sti, rs ) nu mai conteaza ca plasticul din partea inferioara a bordului e cam tare
    @ andy: ergonomia focus-ului a fost imbunatatita radical dupa face-lift.
    29 5
  • Eu aleg Megane RS. Pe langa ca arata mai bine (subiectiv), imi si raman o caruta de bani, cu care il pot configura cum vreau, face cateva plinuri si pleca prin Europa.
    35 13
  • @Andy

    ergonomie...hm...n-am observat nimic care sa ma faca sa spun dupa ce conduc o zi intreaga, ca Focusul sta prost la ergonomie.

    - are un tren de rulare usor galagios (pentru urechile mele) - poveste veche la Ford
    - versiunile de baza sunt cam prea slab antifonate - upgrade de izolatie ori versiune mai scumpa
    - montantul A iti "ofera" in unele cazuri, zone oarbe - ce modele stau perfect la acest capitol?
    - gura portbagajului (in versiune sedan) e prea ingusta - se rezolva cu hatchback sau break

    deci....
    16 11
  • Adrian
    Mi se pare ciudat că în lista aia nu apare și Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde care se bate cu oricare dintre mașinile de acolo, costă mai puțin decât oricare din listă și, probabil, este cea mai frumoasă dintre toate.
    12 8
  • Pret calitate imbatabil, cat despre tipul care alege megane rs ar vrea sa aiba dreptate dar nu are, pentru ca megane rs nu este 4x4 si nici astra opc de aici si pretul mai mic, daca vrei ceva care sa se bata cu meganul te poti uita la focus st si e de 10 ori mai practic ai 5 usi in loc de 3 cat despre design fiecare are voie sa aleaga ce ii place!
    21 7
  • Bogdan
    Daca tot ati inclus in tabelul ala Megane RS si Astra OPC, puteati include si Focus ST, mai ales ca cele 3 modele enumerate nu concureaza cu Focusul RS ci intre ele...
    11 3
  • @Adrian
    Giulietta QV are 235 de cai, cu 40 mai puțini decât cel mai slab model din tabelul de mai sus. Până și Focus ST e mai puternic decât QV. Per total, Giulietta QV a fost o idee bună la apriția ei. Problema e că apariția ei a fost acum vreo 6 ani. Fără modificări de atunci.

    @Bogdan
    Nu e vorba de concurenți ai lui Focus, pentru că dacă o luăm așa rămânem cu două-trei mașini, ci despre zona Hot Hatch. Iar Focus ST e pentru restul GTI-urilor și a GT-urilor care lipsesc din tabelul ăsta fix ce e RS-ul pentru mașinile din tabel. :)
    12 4
  • Adrian
    @Mircea - Trebuie să te corectez, varianta 2015 are motorul de pe C4 (din aluminiu), e adevărat că dezvoltă 240 CP dar atinge suta în 6 secunde, adică la fel ca Opelul pe care l-ați băgat în tabel și care, pentru a face asta, are nevoie de 280 CP. Uită-te la diferența dintre modelele 2010 - 2013 și modelul 2015 și o să vezi că sunt multe modificări la mașina asta, pentru cei care vor să le vadă.
    8 4
  • diferentialele fac diferenta ... sunt disponibile standard cu tot cu 4x4 ?
    8 0
  • Alexandru: Cum completez uleiul din pompa pentru decapotare la un nisaan micra 2007 Raspunde
  • Istrate
    7 16
  • @vianu
    3 10
  • @Istrate
    "Nemtalaii" aia scot 381CP din 2.0l, aka A45AMG.
    Si ei stiu ca-s inutili multi cai pe fata, de aia ei folosesc awd
    19 2
  • @@Intrate
    2 13
  • @@Intrate
    4 12
  • Japo japo
    Nemtalaii aia scot din 2 litri 400 CP. O sa apara anul asta Golf R400 si o sa le arate cine e taticul in clasa asta.
    4 5
  • Intrate
    2 12
  • @Intrate
    3 11
  • interesant ca unii se dau rotunzi in "cunostinte auto"si habar nu au de intelegerea producatorilor nemti de a limita voluntar viteza maxima a masinilor la 250km/h ... exceptand porsche .. ei sunt speciali :)
    16 4
  • Interesant noul Focus RS insa pe tabel interesanta batalie a cifrelor e intre M2 si Golf R........care in viata reala si la o cursa ilegala pe drumuri publice Golf R(datorita 4x4) are toate sansele sa se tina pe langa un M2....care cu cateva obtionale incluse e de 2 ori mai scump.......
    Si sa fim seriosi....va fi M2 o masina 'speciala' insa nici Golf R nu e de aruncat......
    10 5
  • mishazaitev: Cauza aburirii parbrizului pe EXTRERIOR? Raspunde
  • @Automarket
    M2 nu prea are ce cauta in acest tabel ca nu e un hatch....nicidecum un hot-hatch......e un real coupe(mic cei drept)
    M135i cu sau fara X-drive e adevaratul concurent al Focus RS
    15 0
  • @@vianu

    versiunile mai ieftine pot avea orice motor la fel cum orice motor il poti pune pe urmatoarea si singura versiune de top, titanium. 3 cilindri e zgomotos la ralanti (din exterior), usor dezechilibrat (cand ridici capota) dar vibratiile nu se transmit nicaieri in habitaclu nici la ralanti si nici in mers iar sunetul gutural se va face auzit in sarcina sau la acceleratii mai sanatoase.

    rezolvarea cu fonomin e ieftineala acesta find un material mai mult termoizolant si mai putin fonoizolant, o eficenta mai ridicata putand fi realizata (daca folosesti material tip fonomin) si o bariera de sunet gen cauciuc. Fiestele folosesc un astfel de sandwich.

    cat despre spuma aceea...???...pusa pe ansamblul bordului?...am impresia ca nici n-ai urcat intr-un Focus cu motor in 3 :D
    6 2
  • Anti- Pokemon
    Sa le spuna cineva si "cunoscatorilor" de mai sus care o tot ard cu Hooooo-nda ca la A45AMG viteza este limitata electronic la 250 km/h.
    6 1
  • @vianu
    Asa mai vii de acasa . Oricum din exterior prea putin conteaza zgomotul la relanti+ ca toate masinile sunt ''zgomotoase'' dimineata la rece . Cel mai mult conteaza zgomotul care patrunde la interior ori din rulare ori de la mototr. Versiunile de baza de la Ford pot fi configurate ca o versiune mai scumpa. Deci nu prea am inteles la ce te-ai referit cand ai spus ''versiune mai scumpa'' , pai toate versiunile poti sa le faci mai scumpe gratie sumedeniei de optionale de la Ford ? Problema aici sta de motor. Benzina sau diesel la ce te-ai referit ? Nu m-am urcat intr-un Focus, il consider mult prea anost pt gustul meu. Asta e doar o parere personala.
    1 2
  • istrate
    2 12
  • istrate
    2 10
  • Un pret decent pentru performantele masinii.
    @automarket se pare ca mustrarea fata de madalescu nu a durat prea mult.Si-a schimbat nick-ul individul in istrate.Cel putin asa mi se pare mie
    7 2
  • @istrate aka madalescu pt tine special de la minutul 2.40 https://www.youtube.com/watch?v=ZwHbY0fmUjA
    5 1
  • @@vianu

    acaparam zona discutand despre Focus pe un articol despre un Focus dar din alta lume. Asa ca voi fi scurt si...definitiv:

    - zgomotul la rulare e o chestiune de care se plang majoritatea fordistilor (de generatie mai noua sau mai veche)...se pare ca e un future inclus in pret :) si e indiferent de motor
    - si indiferent de motor Trend (ala mai ieftin) e mai zgomotos decat un Titanium
    - cand spuneam de versiunile mai scumpe faceam referire la versiunea Titanium care e ceva mai bine "imbracata". Da, si o versiune de baza poate fi dotata "cu de toate" (motoare si optionale) care iti vor ridica pretul dar nu iti vor garanta si linistea
    - nu m-ar referit la un anumit motor. Tu ai pus in discutie un 3 cilindri, eu ti-am dat detalii despre el pentru ca il conduc de 50.000km si se aude si se simte fix asa cum am zis mai sus.

    cat despre preferinte...nu eu am ales marca/modelul ea m-a ales pe mine. Nefiind vreun fan al unei marci (cu toate ca asa s-ar lasa impresia) am umblat din dealer in dealer: Renault, Skoda, Kia, Peugeot, Toyota, Honda, VW. N-am ajuns la Mazda, daca ajungeam la ei probabil ca as fi luat gen. anterioara de Mazda 3, dar dealerul Ford literalmente imi era in drum si m-am oprit la ei

    si nu imi pare rau....
    8 2
  • @vianu
    Multumesc pentru feedback, dar tot nu mi-ai spus diesel vs diesel ( Trend vs Titanium) sau benzina vs benzina ( Trend vs Titanium ).Su tu compari entry-level benzina cu motorizarea de varf diesel sau invers ? Multumesc !
    1 1
  • Minel: Salut... Raspunde
  • @istrate , cat mai poti debita aberatii?

    1. Sa spui ca honda type r este performant pentru tractiunea fata este o aberatie. La atati CP cat si cuplu este preferabil ca tractiunea sa fie integrala 4x4 dar normal creste pretul masinii. Marind tot timpul CP constructorii 90% din ei au recurs la 4x4 din motive normale.
    Daca tot zici de nemtalai daca ne uitam in tabel Honda costa 38.000 iar Golf R costa 36.000 si ceva iar la 0-100 , golful sta mult mai bine 5.1 s in loc de 5.7 cat are Civic.
    Nu prea vad unde sunt performantele acelea.

    2. Mor de ras , AMG 45 este limitat electronic la 250km/h ce este asa greu de inteles ? Practic viteza constructiva de care spui este mai mare , dar din anumite considerente ( nu de performante) totate masinile lor sunt limitate la aceasta viteza.

    3. Mor de ras din nou.. Spui ca :
    Honda Civic 1.5 178CP 0-100 >5,9 sec

    Asta de unde ai scos-o ? In primul rand ca acel 1.5 este de 174CP nu de 178CP. De unde ai scos 5,9 sec? Doar daca te gandesti putin acel 1.5 ar scoate aproape la fel ca 'performantul' type r care realizeaza 0/100 in 5.7 sec. Hai mai cauta :))

    Esti de coma, sincer.
    13 3
  • @Automarket

    Eu stiam ca Golf R are o acceleratie 0-100 de 4.9 secunde.

    Siteul constructorului:
    http://www.volkswagen.ro/modele/golf/highlights/92632_performan_e_motor
    6 3
  • @Automarket , puteti ignora mesajul de mai sus al meu.
    Acum am vazut ca in tabel este vorba de cel cu transmisie manuala care intradevar are o acceleratie de 5.1 sec. Cel cu DSG are 4.9 sec.
    7 1
  • Tullio
    Pacat ca bate in 45.000eu cu toate optionalele...
    6 1
  • Cand compari pretul la Golf R cu Type R nu uita sa adaugi si optionalele echivalente cu dotarile standar de la Type R. O sa vezi ca sare de 45.000eu si Golf R. ;)
    4 4
  • @Intrate Madalescu
    Tu te auzi ce ineptii vorbesti?

    Pai daca Honda ar scoate din 150 de cai 0-100 in 5,7 sec, cum zici tu (ceea ce evident e o aberatie, nici nu stiu de unde naiba ai scos-o), atunci aceeasi ingineri de la honda sunt niste incompetenti daca au nevoie de 310 cp pt type_r ca sa reuseasca acelasi timp pt 0-100, tot de 5,7 sec.

    si trebuie sa iei in calcul si 0-200km/h, nu doar 0-100km/h
    7 2
  • eu n as pune in aceeasi oala hothatchurile FWD sau RWD cu cele 4x4. STI si EVO iarasi, sunt cumva in categoria lor separata, sunt rally cars, nu sunt construite pt a performa la maxim pe circuit precum restul.
    pt mine ar fi asa: ST, GTI, OPC, RS, TypeR apoi R, RS, A-AMG, S3 si RS3 iar la urma EVO si STI.
    m2 se bate cu mustang si altele cu tractiune spate...
    5 1
  • 1 6
  • hazard
    VW forever!!!! VOLKSWAGEN Golf R varianta break , ca sa cari si jucariile copiiilor sau cumparaturile de la supermarket.
    4 5
  • Nu cred ca actualul Focus RS este cel ai rapid din gama Ford.
    Problema este prin ce intelegem cel mai rapid? Eu inteleg viteza maxima constructiva ( limitata electronic ca toate masinile de altfel ). Aaaa, cea mai rapida acceleratie de la 0-100 km/h (sau 0-96 km/h daca socotim 0-60 mph), asta da, se poate.
    Alta inexactitate as dori sa lamuresc pentru totdeauna: tractiunea si propulsia
    Sub tractiune, la masini, intelegem rotile motrice ale masinii, care poat fi tractiune fata, tractiune spate sau tractiune integrala (4x4, 6x6 etc). Nu are de-a face cu expresia "a tracta" in acest context. Daca nu credeti, uitati-va in talonul masinii, este acolo rubrica "Tractiune".
    Sub propulsie, tot referindu-ne la masini intelegem "motorul" sau "propulsorul" masinii, care poate fi de mai multe feluri si subcategorii (ardere interna - diesel/etanol/benzina, ardere externa - da, la un moment dat erau la moda masinile propulsate de motoare cu abur prin tractiune spate -, electric, pneumatic etc.). La fel si aici propulsia nu are de-a face cu expresia "a propulsa", adica a impinge (din asta rezulta dilema autorului, nu poate concepe cum un Porsche 911 RS din 1967 poate sa aiba tractiune spate,...dar totusi poate sa piarda usor tractiunea pe spate daca baga piciorul in pedala de acceleratie).
    Toate cele bune, noi sa fim sanatosi.
    8 0
  • Marian: Vw Passat 20 TDI B6 Raspunde
  • Foarte buna masina raportata la pret/performante.

    Zicea cineva mai sus cum ca Golf R costa 36 mii, costa dar ''chel'' . Eu l-am urcat pe configurator aducand-ul la dotarile pretului standard al lui Type R si Focus RS la 48.656,40. Deci cu 10 mii mai scump. Daca mai adaugam si DSG pretul sarea de 50 mii.
    4 3
  • A 45 AMG are viteza maxima limitata la 270 km/h, pe deasupra in standard este limitata electronic la 250. Ca sa deblochezi viteza de 270 km/h trebuie achizitionat AMG Driver’s package.

    Elements of AMG Driver’s package:
    Top speed limited to 270 km/h
    A driver training course at the AMG Driving Academy
    5 3
  • Exact asta am incercat si eu sa spun. A45 AMG are viteza maxima LOGIC mai mare fata de cea LIMITATA ELECTRONIC. Doar ca acest lucru nu inseamna nimic WOW, fiindca TOATE automobilele de la oricare producator scoate o viteza maxima mai MARE fata de cea LIMITATA ELECTRONIC ( CONSTRUCTIV ).
    4 3
  • 1 8
  • Marco92
    La banii astia 37k euro, imi luam un Mercedes-benz Cla Amg pana la 40k, merita mult ca mai puneam in plus .Ori un Audi S3. Nu-mi place fordul, ma rog.
    6 3
  • someone
    @ vianu: si eu am ford, si in mare de acord cu descrierea ta. daca nu sant prea indiscret, ce model/motor ai? inteleg daca nu raspunzi, ca sa nu dai apa la moara unora.
    merci
    1 0
  • Clar ma fascineaza masina, este deja mai incitanta decat Type R tocmai lansat( am vazut una si e......!!!!) , dar cand vad pretul Meganului.... parca se trezeste romanul (sarac) din mine, si zic: lasa ma, si ce daca are 2 usi si 75 de cai mai putin..?.E cu 13000 mai ieftina.!............. P.S. Clar e marfa RS-ul. Sper sa-si ia vecinul meu de la et.1 care are deja RS-ul de 305 cai din 2011 si ST-ul din 2013.
    4 1
  • @someone

    focus sedan, 3 cilindri, 125CP...am scris mai sus

    n'ai pen' ce :)

    PS sa dau apa la moara cui?
    0 0
  • someone
    @vianu multumesc mult ! Toata aprecierea

    Credeam ca vorbesti despre diesel. La motorizarile pe benzina singura diferenta de zgomot este din exterior. In interior mi se par la fel de bine antifonate .

    PS La hateri :)
    2 0
  • @@mda zici ca istrate poate a gresit, poate?? Poate istrate e prost, nu?
    Data viitoare poti scrie ca istrate si sa nu mai faci pe babalaul. Poti spune ca esti mascarescu de fapt , te credem , ai talentul de a te contrazice pana devii penibil.
    Referitor la 1 , eu vad chiar in articol un tabel comparativ unde se regasesc type r si golf r. Se pot compara cu usurinta avand in vedere pretul lor, iar type r iese mai prost. Nu as putea zice de tine ca esti praf, ai depasit acel status , esti mult mai rau.
    Referitor la viteza maxima,esti limitat baiete si nu vrei sa intelegi. Sper doar ca faci pe prostul, daca ai vb serios ai fi irecuperabil.
    Cat despre punctul 3 ti-am raspuns mai sus , istrate ( adica tu) (im place asta) 'poate' a gresit. Mai jos ne arati ca ai gresit, nu ca poate.
    @leo presupun ca tot tu esti.. adica irecuperabil.
    Pastile ai?
    3 0
  • @someone, asemenea

    e cum ziceam, 3 cilindri e gutural la acceleratie, la regim constant (indiferent de viteza) e de-a dreptul silentios. A, si in sarcina...iarasi e prezent in habitaclu.

    haterii....in ultima vreme is tare silentiosi, ii simt doar la manutzele rosii :)

    end off-topic
    2 1
  • Nimic nu se compara cu M power de la BMW , poate doar AMG ul Mercedes, e blasfemie sa comparati Ford Focus RS ( cunoasteti un mecanic bun? ) cu BMW si Mercedes.....sau chiar cu RS3 , Megane RS , Impreza sunt din alta liga fata de asta...motor dezechilibrat cu overboost cu impact direct in turbina, maxim 100mii km si crapa.
    4 1
  • Razvan
    Ce de Bambuisti! Nu conteaza decat viteza maxima si demarajul 0-100? Eu zic sa placerea de a conduce nu are neaparat legatura cu puterea! Am condus o Fiesta ST - ultimul model. Nu m-a impresionat ca demaraj, am condus masini mai puternice, in schimb ador masina aia. Ai o senzatie de cart in ea. E super stabila pe viraje si e foarte manevrabila, te joci foarte usor cu ea. E o masina fabuloasa! As fi foarte curios sa merg cu RS-ul. Are diferentiale active si un motor preparat de Cosworth!
    2 2
  • Va rog sa bagati in clasa hot hatch si modelul SEAT LEON CUPRA !
    4 0
  • Scump la modul absolut, dar convenabil raportat la performantze, comparat cu ce ofera concurentza (personal consider totusi ca-s variante ceva mai "rationale" - si accesibile - Megane-ul RS si Leon-ul Cupra).
    Nici costurile intretinerii unui RS n-or sa fie chiar neglijabile, dar cine se gindeste la consum, RCA sau impozit (2.300 cmc) cumpara cu totul altceva.
    Oricum, ramin la convingerea ca-n traficul de la noi nu pot fi exploatate nici macar 50-60% din resursele unei asemenea masini, asa ca factorul emotional e decisiv pt. viitorii posesori de Focus RS.
    5 0
  • @xxxl nu stiu cum ai urcat tu in configurator si ce ai vazut in standardul lui type-r dar golf R nu iese la 48.000 decat daca pui absolut toate optionalele de acolo. Nici asa nu ajunge la 48.000 ci la 45.000 in cazul in care vorbim de tapiterie de piele pe care type r nu o are . Auzi daca alegi si DSG ajungi la 50k , dar type-r are automata ? :))
    iti faci cruce cand ii auzi pe unii..
    2 0
  • Mecanicul SEF
    Mah citesc comentariile voastre si sunt pe jos! Honda Civic cu motor de 1.5 care il bate pe ford focus de 1.5 bla bla bla In care oferta are HONDA motor de 1.5 benzina? Voi cititi ce scrieti?? Ford focus RS sa nascut dintr-un singur motiv si ala este o cota parte din vanzarile din gama Hot Hatch are tot ce vrei fara sa cheltui foarte mult dar nici sa fii prea zgarcit! Si topul putea fi completat lejer si de alte modele care ar avea loc daca tot am inclus modele cu tractiune fata, adica lasam reclama ascunsa deoparte si facem jurnalistica nea Mircea! Intr-un top de AWD nu bagi Renault si Opel ca sa arati lumi ce preturi mici au, hai sa ramanem la automobile nu la marketing!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru