Noul Mercedes E-Klasse, dezvaluit accidental

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 07.01.2009
Desi era asteptat abia saptamana viitoare, noul E-Klasse a fost dezvaluit prematura dupa ce o brosura a ajuns in mainile presei.

Fisa tehnica

Lungime (mm) 4868
Latime (mm) 1854
Inaltime (mm) 1470
Ampatament (mm) 2874
Capacitate (CC) 5461
Puterea maxima (CP/rpm) 388
Cuplu maxim (Nm/rpm) 530
Viteza maxima (Km/h) 250
Acceleratie 1-100Km (s) 5.2

Esential

388 de cai putere dezvolta cea mai potenta motorizare instalata pe E-Klasse

Desi ieri anunta ca va oferi toate detaliile si fotografiile oficiale ale noului E-Klasse saptamana viitoare, cei de la Mercedes se vad tradati de o brosura a sedanului, publicata astazi in presa de specialitate. Asa cum e si normal, brosura ofera toate detaliile despre versiunile de motorizare si informatii despre imbunatatirile aduse noului E-Klasse.

Sedanul premium a crescut in dimensiuni, comparativ cu predecesorul sau. E-Klasse masoara acum 4868 mm lungime (cu 12 mm mai mult), 1854 mm latime (cu 32 de mm in plus) si o inaltime de doar 1470 mm (cu 13 mm mai putin). Ampatamentul acrescut si el, masurand acum cu 20 de mm mai mult, adica 2874 mm.

Brosura dezvaluie si primele imagini cu interiorul sedanului german, care imprumuta linia introdusa de GLK, insa intr-o maniera mai rafinata. Acelasi lucru se intampla si la exterior unde blocurile optice frontale, linia arcuita a caroseriei si posteriorul se aliniaza noii filosofii de design Mercedes.

Sub capota lui E-Klasse se vor afla unitati diesel si benzina mult imbunatatite in ceea ce priveste consumul si aportul de putere.

Fanii motorizarilor diesel vor avea la dispozitie cinci versiuni diferite de putere: un nou propulsor cu patru cilindri, de 2.1 litri, care dezvolta 136, 170 si 204 cai putere si un V6 de 3.0 litri care livreaza 231 (versiune BlueEfficiency) si 211 cai putere (versiune Bluetec).

Cei care prefera benzina nu au fost nici ei uitati, Mercedes oferind ca entry level un motor cu patru cilindri, de 1.8 litri, care dezvolta 184 si 204 cai putere. Gama este completata de un V6 de 3.5 litri si 272 de cai, disponibil pe versiunea 4Matic, de un V6 cu injectie directa si 292 de cai putere si, bineinteles, de varful de gama V8 de 5.5 litri si 388 de cai putere care poate fi combinat cu propulsia spate sau tractiunea integrala.

Pe parcursul acestui an, Mercedes intentioneaza sa completeze gama modelului E-Klasse cu o varianta Estate (break) si una coupe. Mai tarziu, in 2010 sau 2011, constructorul din Stuttgart va introduce o versiune hibrida si una de performanta, provenita de la AMG. Aceasta din urma va fi propulsata de un motor V8 de aproximativ 550 de cai putere si va putea sa se bata de la egal la egal cu rivalul BMW M5.

via | CarScoop

Comentarii (18)

  • Faina masina
    Imi place modelul asta...aduce un aer proaspat in clasa mare. Interiorul ramane minunat, asa cum ne-a obisnuit Mercedes. Felicitari MB!!!
    0 0
  • oribil
    o r i b i l !
    ar trebui concediat designeru' care l-a pocit in halul asta. se pare ca este o intrecere in cadrul companiei: care face masina cea mai urata. dupa ce au distrus liniile de la c klasse, au intrat acum si la clasa e. cine o fi acceptat ideea de linii drepte la interior. l-au mutilat pur si simplu, arata ca o honda. cred ca cea mai urata masina buna nu va mai fi Q7, ci noul E klasse.
    0 0
  • floryny
    oribil
    Ingrozitor. materialul ala cutat pe usi, stil perdeluta de la bunica, bord fara personalitate si sec, faruri care nu se potrivesc absolut deloc. Spatele este cat de cat mai reusit si aste probabil ca nu a suportat atat de multe modificari si se incadreaza in continuare in mare in liniile mercedes. ORIBIL (pentru un mercedes).

    dc avea sigla TATA pe el, spuneam ca este super masina, dar de la mercedes ai alte asteptari.
    0 0
  • CRISTI13
    SEAMANA MAI MULT CU MODELELE CHINEZESTI DC NU AR AVEA GRILA DE RADIATOR SPECIFICA MERCEDES,MIE NU PREA-MI PLACE.
    0 0
  • Cel mai puternic motor dintotdeauna
    Capacitate (CC) 5.5
    Puterea maxima 388

    Wow, deci astia din 5,5 cc au scos 388 cai putere? Sunt o forta, cand te gandesti ca altii din 1600 cc abia scot 100 cp.

    Intr-adevar, sunt tari cei de la Mercedes.

    Si mai tari cei de la automarket.... ;)
    0 0
  • m3lcool
    varza
    Arata fara doar si poate ca o copie chinezeasca a lu E class. Dar ooops... chiar e noul E. Ori neamtzu a mancat sushi apoi s-a pus pe desenat iar cei care au dat acceptul bausera ianinte niste Wuliangye, ori pur si simplu l-au angajat pe desenatorul sef al lui CEO. Rusine Mercedes cu asemnea hidoshenii pe strazi !!!
    0 0
  • m3lcool
    pt TIBI
    mai Tibi baiatule, ce dracu ti se pare asa de fenomenal faptul ca au scos dintr-un 5.5, 338 de cai. Hai sa-ti dau un flavor: Skoda Octavia RS 2.0 TSI 200 cp deci 100cai/ 1000 cmc, Audi RS4 si Audi RS5 V8 FSI de 4.2 litri si 450 CP si exemplele pot continua. Dintr-un 5.5 nu aveau voie sa lase mai putin de 500 de cai. Dar probabil au facut-o pt o rezerva de putere mai buna si o folosinta mai indelungata a motorului. Valorile mai sus mentioante sa iti dea de gandit.......
    0 0
  • m3cool
    m3cool
    bai m3 cool ala a zis la misto da esti pocnit omu a zis ca dintr-un motor asa de mare puteau scoate mai mult de 338 cai ...
    0 0
  • daniel
    mere
    arata bine... pentru un mercedes.
    0 0
  • in ce era traiti automarket?
    pozele astea sunt de mult pe net. nu stiu ce gasiti voi nou? dar asa face automarket...ia chestii vechi si le prezinta de parca ei ar fi promotorii. nu este prima data cand automarket prezinta noutati vechi de saptamani sau chiar luni.

    urat din partea voastra......dar asta este nivelul....no comment
    0 0
  • florin
    invidiosilor
    de ce tot timpul se gasesc idioti sa se laude cu cunostintele lor de mecanica. in primul rand si skoda si audi-le mentionate sunt masini sport cu motoare turbo. e-clase e o limuzina care are un motor de 5.5 doar aspirat. si skoda si audi-le mentionate consuma dublu cat e-clase deci normal ca scot 100 de cai la 1000cm3. o sa scoata amg-ul pentru idioti ca voi si cum ne-a obisnuit mercedesul o sa aiba cei mai multi cai in clasa ei. asa ca ciocul mic.
    0 0
  • Plictisitor.....
    Ca orice masina germana(nemteasca) , anost , plictisitoare , neinteresanta...........beach !
    0 0
  • Laurentiu
    Clasa E
    Nici mie nu prea imi place linia de design pe care s-a axat Mercedes in ultimul timp.
    Farurile parca sunt de la Claasa S taiate in doua si separate de o bucata de plastic, iar spatele imi aminteste de Skoda Superb. Interiorul arata oribil, nu-mi place deloc.
    Dar poate pana la urma e o chestie si de obisnuinta. Cine stie, poate dupa un an mi se va parea foarte faina?! Totusi, fata de BMW Seria 5 si mi se pare ca arata foarte bine. Nu acelasi lucru l-as zice fata de Lexus GS sau Volvo S80.
    CDI-urile mi se par reusite, au un cuplu foarte bun.
    Sper sa nu mai aiba probleme cu fiabilitatea, asa cum a avut fosta generatie :).
    0 0
  • Crysty
    E Class
    Eu consider destul de reusit noul E ! O sa-l vedem cu totii pe strada si o sa ramanem impresionati: pozitiv sau negativ de design.
    Cel mai sigur ne dam seama daca prinde sau nu la public dupa... exact.... vanzari!
    Referitor la motorul de 5000 cmc are intradevar 388 cai. Dar scrie pe undeva 5L ca eu am citit 5.5L. Deci? Ati comentat degeaba? 5.5L este disponibil pe S !
    Va salut !
    0 0
  • clar
    fiti siguri ca accidental...k sa stiti si voi...asta e o strategie de marketing ,ca daca nu vor sa se afla nu se afla
    0 0
  • asa si asa
    arata ca semi-dracu' dar se va vinde pentru ca e mercedes.
    personal mi-as lua audi.
    0 0
  • aaa?
    cine a avut ideea de a pune cate doua proiectoare de ceata pe fiecare parte ar trebui impuscat , e primu mercedes care arata ca o chinezarie. fi-mi-ar scarba de ei.
    0 0
  • adk84ok
    logan rulzzzz
    am avut modelul precedent de e klasse (2004).modelul actual e cel mai urat model facut vreodata de mercedes.si loganul arata mai bine.eu pariez pe bmw si pe noua serie 5 e va apare la anul,chiar din spy fotos se distinge k va arat criminal si interiorul(unde mercedes conducea detasat...inainte) arata super.e 85% cu noul seria 7.cat despre motorizari diesel bmw-ul e taticul tuturor de pe terra.am o honda accord in prezent iar umatoarea masina va fi cu siguranta noul 5-ar.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru