Feedback

Ochi pentru ochi și diesel pentru diesel: clienții Volkswagen din Germania pot să-și schimbe mașina veche cu alta nouă până în iunie

Publicat Joi, 29.03.2018
de Petre Barac
Comenteaza 15
Ochi pentru ochi și diesel pentru diesel: clienții Volkswagen din Germania pot să-și schimbe mașina veche cu alta nouă până în iunie - Poza 1
Grupul Volkswagen va continua programul prin care clienții săi din Germania pot să-și returneze mașinile diesel (Euro 4 sau mai vechi) și să cumpere una nouă cu o reducere de preț. Programul a fost prelungit până la sfârșitul lunii iunie.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Într-o dispoziție considerată istorică de presa germană, Curtea Administrativă federală din Leipzig a decis luna trecută că fiecare oraș va putea hotărî individual dacă mașinile diesel au sau nu accesul interzis.

Decizia a fost luată în lupta pentru reducerea emsiilor din Germania. Potrivit autorităților, interzicerea motoarelor diesel ar putea să afecteze circa 5.9 milioane de clienți din țară.

Cu toate că hotărârea conținea și unele excepții “rezonabile”, nemții au început să-și vândă mașinile diesel de teamă să nu fie afectați.

În consecință, grupul Volkswagen a venit cu o ofertă de trade-in prin care clienții de diesel (Euro 4 sau mai vechi) pot să-și schimbe mașina veche cu alta nouă la reducere. Deși acest program trebuia să se încheie la sfârșitul lui martie, el a fost prelungit cu încă 3 luni, până la finalul lunii iunie.

Aceste stimulente oferite de Volkswagen fac parte dintr-o înțelegere încheiată între constructori cu ocazia “summitului Diesel” din august 2017. Nemții au vrut astfel să reducă emisiile la nivelul țării, să recâștige încrederea consumatorilor și să prevină interzicerea motoarelor diesel.

Via Autonews

 


Comentarii (15)

  • VW/WC.
    https://youtu.be/y-BP5HW5noA
    4 3
  • Florin Păstârnac
    Eu cred ca acei clienti ar trebui sa isi schimbe masinile cu altele de la concurenta. Am ramas creț dupa ce am vazut cum multe modele "premium" VAG au suspensie dependenta pe spate. Asadar manevrabilitate sinonima cu Loganul ..... Ca si cu ai incerca sa alergi legat la picioare :)) . Pai ce facem VAG ? Mai aveti de gand sa puneti pe A3 , A1, Q2 si TT bara de torsiune ? Eu stiam ca premium inseamna arhitectura nu doar interior din piele ( care evident si aia e optionala ) , am ramas de-a dreptul masca cand am vzt ca pielea ecologica costa 2.300 euro la VW iar cea naturala 3 mii si ceva ....wtf ???? Acum inteleg dc o companie germana voia sa cumpere CFR, asa le jupoaie pielea de pe scaunele vagoanelor de tren personal si o "recicleaza " pt industria auto :))
    18 8
  • Cornel: Blocator volan Vv Toareg probleme Raspunde
  • VAG produce maşini proaste. fățoase dar proaste.

    Nici ca organizare interioară nu sunt chiar bune ci doar monotone.


    După timp îndelungat, sunt convins că cele mai bune maşini sunt cele full electrice, şi chiar cele mai frumoase VEDEŢI Kia Kona electrică, superbă, Nissan Leaf cum se conduce cu e-pedal superbă, iar Tesla cu sistemul autonom este deja 2 clase peste toate celelalte !!

    Dar poate nu toată lumea are casă cu panouri solare şi baterie Tesla power wall de casă şi încărcare maşină acasă (deşi este un articol cu un bucureştean care are electrică la bloc şi spune despre soluţia lui) (despre casă cititi de casa lui Buhnici) !!

    dar dacă nu electrică atunci măcar HPEV !!
    Să vedeţi review ar unor americani (multi) absolut impresionaţi de Toyota Prius Hibridă PLUGIN care este folosită 90% timp doar electrică EV !!

    Sau dacă nu HPEV măcar hibridă gen Nissan e-power care în mod idiot NU extinde sistemul la toate Nissan ci îl duc pe scumpul Infiniti (toate urmând a fi doar e-power sau doar full electrice)
    sau mai nou hibridă THS II Toyota !!! (bine e generaţia 4 dar botezată II) !!!

    Toyota a trecut la noul motor termic cu noul sistem synergy drive hibrid care este similar Nissan e-power !! Bătuţi acasă de Nissan, Toyota revine în forţă şi pune acest sistem hibrid NOU pe Toyota Prius Prime, Toyota Camry 2018, Toyota Avalon 2018 şi.... Toyota RAV4 XSE 2018 !!


    ASTEA MAŞINI FIABILE ŞI DE CONDUS 500.000 KM ȘI fără pedală de ambreiaj sau cutie mecanică automată naşpa şi consum mare de combustibil sau noxe mari precum maşinile VAG fățoase dar vechi tehnologic !!!!
    21 16
  • Ştiu foarte bine că cine a condus hibridă de generaţie nouă sau full electrică NU SE MAI ÎNTOARCE NICIODATĂ la porcăriile de termice stick sau chiar cu cutie automată dar nik electrică.

    Iar ca fiabilitate NU EXISTĂ COMPARAŢIE !!
    14 19
  • Anonim
    Despre ce fiabilitate vorbim la masinile electrice ? Ca deabia sunt pe piata cateva exemplare vandute . Am fost cu amic care a schimbat masina si am facut drive test cu Toyota hybrid vroia sa vada cum este . Concluzia este buna pentru oras are consum mic dar afara consuma mai mult decat o masina clasica si este muuuult mai puturoasa asa ca a renuntat omul si a cumparat o benzinara Golf cu 24000 de euro de la blamatii astia de la WV de sta mata in coada . Toyota la interior este din anii 2000 ca desing , tehnologie si butoane de camanda etc . Daca WV este anost la interior atunci Toyota este din alt film .
    7 17
  • glume electrice
    masina in sine e ok fiabila, mai ieftina, nu ai nevoie de cutie de viteze se conduce precum tramvaiul, cuplu f mare etc
    dar acumulatorii??? ca sa faci 500k km cum zicea cineva mai sus schimbi 5 seturi care ajung cat 2 masini NOI...
    cat despre poluare e o gluma sinistra. Cautati pe net ciclul de productie si reciclare acumulatori LI-ion
    6 16
  • Yeyyyyy, toti cocalarii se bucura, vin Passat-urile din 2008-2009 in Romania.
    Sa vina VW-urile, sa vina VW-urile, sa vina VW-urile la baieti!!! Hai cu poluarea!
    19 8
  • @anonim

    domnu de si-a luat masina aia de statea matza'n coada n-avea el chef de o hibrida. Dar poti (de amoru' artei) sa-i spui domnului cu matza ca un hibrid are acelasi consum mediu ca un diesel de aceeasi putere. Este adevarat ca o hibrida nu e cea mai sportiva tabla de pe sosea (si vine doar cu cutie automatica), dar in anul 2018 poate intelegem si "noi" ca luam masina dupa nevoi si putirinta. Domnu' amator de sport avea nevoie sa simta masina la drum lung motiv pentru care si-a luat una pe masura. Bravo lui, sa-i traiasca. Facem si o cheta si ii trimitem o felicitare, bine?

    PS cat despre fiabilitatea masinilor electrice...ce sa vorbim, ai auzit tu de multe probleme la hibrizi? o solutie cu mult mai complicata decat una clasica si infinit mai complexa decat una electrica. Adica, intreb si eu, ai pus mana pe un motoras de ala electric de merge la o baterie de 1,5V? Adica ai inteles tu, sper, ca pastram proportiile...dar ideea ramane.

    @glume...cu siguranta extragerea petrolului se face cand soarele inca picoteste de dupa dealuri si inainte sa se ridice roua, de catre zanele padurii nestiute, nevazute inconjurate de un mister legendar. Apoi, puse in caruturile trase de aricii cei voinici, ploscutele cu lichidul negru sunt aduse la casuta piticilor care, asa cum se vorbeste din batrani, sunt singurii care stiu cum sa transforme nectarul cel lipicios in licoarea atat de dorita pe taramul oamenilor.

    Ehehei si toatea astea sunt patanii bune si frumoase (pentru copii cei nestiutori) dar realitatea este cumva mai altfel. Dar despre lucurile astea, dragi mititei, va voi povesti alta data cand veti mai creste putintel si veti intelege. Pana atunci....noapte buna!
    13 12
  • Anonim
    @vianu omul era chiar hotarat sa cumpere o Toyota Auris Hybrid . Consumul in oras esre mai bun ca la un diesel dar afara este mai prost decat la o benzinara . Am facut 3 drive test cu Toyota reprezentantul Toyota a insistat sa mergem inca o data la drum lung mai multi km . Testul a avut 70 de km am mers si pe autostrada la 130 de km la ora consumul este 8% !! Cand o calci brusc la 100 de km /h inafara de un zgomot major nu se intampla nimica viteze creste in reluare . TSI-ul de 150 de cp este peste motorul hybrid la dinamica oricand . Motorul de 1.8 si 136 cp de pe Auris este lesinat rau face 100 in 10.9 secunde Golful cu un motor mai mic face suta in 8.2 secunde diferenta de 2,5 secunde este uriasa si se vede si in viata reala . Amicul nu are nevoie de felicitarea ta ! Unii trebuie sa acceptati ca tehnica asta nou este departe de a fi fiabila , performanta si economica in toate conditiile .Hybrid iti ei daca faci taxi sau nu iesi din oras cu ea .
    6 12
  • @anonim

    am mai spus si alta data....consum anual Prius 4.7l/100km, mers in toate conditiile si tipurile de sosea (inclusiv autostrada la 130-140km). Nu, nu
    e sportiva, nu te baga inscaun, nu iti ofera senzatii si cele 2 secunde in plus, cum bine iti inchipui, sunt cea mai mare tristete posibila de pe pamant. Fie vorba intre noi nici nu stiu cum pot trai cu gandul asta. Fiabilitate? poti pune la cheltuieli discurile de frana (care se mananca f f greu), ulei, filtre, lichidul de parbriz...si benzina.

    in comparatie, nu vorbesc scriind in urma unor teste....

    PS unii trebuie sa intelegeti ca e bine sa vorbiti in cunostinta de cauza.
    8 10
  • Dle Anonim baţi câmpii rău tare !!!

    Există grupul Tesla Belgia şi Olanda care au încărcat date de folosire pe ani de zile !! Toate datele arată cu calcule (individul cu Data pe youtube) că bateriile duc 20 de ani cu doar 10% degradare maxim !!!

    Datele concord cu cele oficiale Tesla.

    Apoi hibridele sunt superbe !!!!

    Dacă dl Vianu îţi spune de consum clar ca un fapt, o realitate, dar hai să îţi spun că din cele 3 modele RAV4 acu 2 zile prezentate cel mai rapid este XSE adică cel hibrid !!!!!!

    Cele PHEV sunt ceva mai grele pentru că oferă 40-80km range full electric şi are şi motorul termic dar fă o probă cu cele hibride seria noua TNGA TNS II
    Toyota Camry sau Avalon sau RAV4 XSE sau Prius non plugin


    Dar deşi sigur hibrida nouă Toyota bate orice consum de diesel - pentru că dacă nu eşti curier nimeni nu face peste 50% pe autostradă sau peste 75% naţionale / europene!!
    CONFORTUL de a conduce în oraş aglomerat, şi tu electric, fără stick, fără ambreiaj ca in 1900 şi în cazul Nissan e-pedal CU O SINGURĂ PEDALĂ !!

    asta este un lucru de apreciat şi modern.


    PS: cu Nissan Note e-power sau cu Toyota prius poţi cobori de la 2500 m la vale fără să consume un strop de benzină , fă tu asta cu un diesel dle Anonim !!
    5 10
  • @Edikkk
    din pacate, unii nu vor sa avanseze si raman incremeniti in proiect cu ambreiaj si stick, cum bine spui, ca la 1900, sau daca ma gandesc mai bine, chiar inainte de 1900
    4 10
  • Viorel: Ce spuneți de passat 131 cp ce probleme au Raspunde
  • Anonim
    Nu incercati sa ma convingeti ca nu ma intereseaza hybrid . Eu in oras folosesc mijloacele de transport in comun . Masina o folosesc preponderent exraurban 90 % din km sunt facuti pe autostrada si DN pentru asta am un 2 litri diesel cu 190 de cp . Atunci cand intru intr-o depasire vreau sa stau calm nu crispat si sa stau cu recircularea pusa dupa 2 tiruri ca nu am cum sa le depasesc . Va felicit pentru achizitiile voastre dar eu prefer masini mai sportive . La 60 de ani am sa cumpar hybrid, electric pana atunci in 20 de ani se mai maturizeaza si producatorii in tehnologia asta .
    6 8
  • Nu incearca nimeni sa te convinga iar crispat stai in depasiri doar daca nu iti cunosti masina, nu ai experienta, nu stii sa sofezi sau daca nu ai carnet.
    7 10
  • Dle Anonim ştiţi că şi dieselul euro 6 cu AdBlue produce pe lângă NOx şi particule foarte mici care odată infalate în plămâni nu se elimină ???

    Cât despre depăşire nu ştiţi să comparaţi până când nu conduceţi şi o hibridă nouă , iar de electrice... Tesla bate Ferrari !!!
    6 11

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru