OFICIAL: VW Golf 6 break, primele imagini

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 21.05.2009
Golf Variant este cel mai nou derivat din gama hatchback-ului Volkswagen. Constructorul german a dezvaluit astazi primele informatii si imagini oficiale ale versiunii Golf 6 break.

Volkswagen a lansat astazi derivatul break al celei de-a sasea generatii a modelului Golf. Asa cum era de asteptat, designul a fost regandit, cel putin in partea posterioara, care respecta si ea filosofia "Design DNA". Blocurile optice spate au fost redesenate iar linia hayonului a devenit mai robusta.

Partea frontala este o copie la indigo a variantei cu cinci sau trei usi a Golf-ului, singura diferenta fiind facuta de o priza de aer redesenata. Versiunile de echipare mai bogate vin cu accesorii cromate si cu bare de amarare montate pe acoperis. Tevile de esapament se vor diferentia in functie de motorizarea TDI sau TSI iar gama jantelor disponibile pentru Variant va primi un nou model.

La interior nu se vor schimba multe, schimbarile majore fiind acoperisul panoramic si cele doua sisteme de asistare la parcare, disponibile pentru prima data pe Golf Variant. Un detaliu foarte important pentru viitorii clienti este capacitatea portbagajului noului Golf Variant, care insumeaza acum 1495 de litri cu bancheta rabatata.

Sub capota variantei break se vor afla, asa cum era de asteptat, aceleasi propulsoare disel si benzina regasite pe varianta hatchback, toate conforme cu noile norme de poluare Euro 5.

Clientii vor avea de ales pentru inceput intre un motor pe benzina TSI de 122 de cai putere si intre doua dieseluri common-rail de 105 respectiv 140 de cai putere.

Gama de motorizari va fi completata mai tarziu de unitatile pe benzina de 80 si 102 cai putere, precum si de varful de gama TSi de 160 de cai putere.

Versiunea de baza a noului Golf variant va fi echipata in Germania, in dotarea standard, cu ESP, sase airbaguri, lumini pentru rulare pe timp de zi, bare de amarare, geamuri electrice, indicator de schimbare a treptei de viteza, oglinzi electrice si incalzite, bancheta rabatabila, inchidere centralizata si climatizare automata.

Pretul de pornire fixat de Volkswagen pentru aceasta versiune entry-level este de 18.500 de euro. Livrarile noului membru al familiei Golf vor fi demarate abia in septembrie, lista comenzilor urmand sa fie deschisa chiar de maine.

via | Volkswagen

Comentarii (43)

  • just4fun
    plina lumea de intelepti =))
    daca ai cap faci scoala la timp si abia apoi postezi commenturi pe site-uri publice...asta ca sa vada lumea cat de tare stai cu gramatica inainte de a rabufni din tine directorul de vanzari/mecanicul/consilierul/expertul in masini...Degeaba agreezi o marca Opel/Mercedes/Ford/Vw/Fiat etc daca te prezinti la service si nu esti in stare sa completezi o amarata de cerere,plangere sau ce vrei tu sa faci la masina...Peace !!!
    10 3
  • Circotasul auto
    pupincurism
    Mi se pare mie sau ii pupati pe cei de la VW in CUR la greu ?
    11 23
  • razvan
    la fel
    Este identic la spate cel putin cu golf-ul 5 variant pe care-l am eu, ce naiba nu au reusit sa contureze altceva? Asta chiar intareste clar faptul ca Golf 6 e un facelift al lui 5. Trist.
    13 4
  • wtf
    Din gama, ne doare-n cot de design ca oricum avem fraieri care sa cumpere, vw lanseaza un "nou" model golf.
    15 5
  • mircea
    @Circotasul auto
    Deloc. Se intampla ca printre informatiile din ultima vreme sa fie multe lansari VW. Ieri si astazi, VW a lansat Scirocco R si Golf Variant.

    Daca scriem despre ele, e reclama. Daca nu, inseamna ca suntem prosti si nu vedem informatiile. Nu emitem judecati despre ceea ce face VW, doar va prezentam obiectiv niste date si fotografii. Ieri si astazi am dat trei materiale despre Subaru. pe alea nu le vede nimeni? :)

    Hotarati-va :)

    Numai bine.
    25 1
  • first_yoyo
    nimic nou
    lasand la o parte copii care spun lucruri trasnite

    nu e nici o schimbare majora intre golf 5 si golf 6, varianta break, blocurile optice spate sunt aprox. identice. nimic nou.

    sincer ma asteptam la mai multe din parte VW.
    13 3
  • mircea eu nu le-as mai rasp la toti impotrivitii de pe aici. daca astea sunt stirile ce sa le faci? :)) oricum multi sunt ei foarte "rebeli" aici probabil au nistre frustrari pe acasa

    btw. imi place noul golf dar urasc ca au pus stopurile care seamana cu cele vechi...so astra pentru mie daca o fi ....desi nu ma dau in vant dupa variant-uri...deci nici una :))...
    3 2
  • reclame mascata
    sun disperati ca nu mai cumpara nimeni cutiile astea de la vw ca se strica repede. mai vorbiti si cu mecanici ca sunt pline servisurile de golf si pasat. deabia ajung sa faca o suta de mii de kilometri si deaia astia cumparareclama pe net ca sa mai vanda ceva, da oricum falimentu scrie pe ei acu cu criza. macar ca Opel sta prea bine
    4 8
  • facelift
    Imi pare rau sa va zic asta, dar articolul chiar pare tras putin de coada. Spatele este IDENTIC cu cel de la GOLF V variant cu exceptia ca partea de jos de la spoiler acum este vopsita. In plus, plafonul de sticla se gasea si pe vechea generatie. La fel in interior sunt foarte multe asemenari(chiar aceleasi elemente) ca la GOLF V variant. Deci ati cam umflat articolul. Nu contest calitatea Golfului, dar daca vreti sa vorbim despre schimbari si evolutii, ASTRA este un bun exemplu.
    2 7
  • Porcul breack
    Se vede clar ca Vag baga tare bani ca sa scape de faliment. Dar nu e de mirare cu masini asa de urate si proaste sa faci fata pe piata, cand exista Opel Astra care e mai ieftina, mai buna, mai frumoasa, muuult mai fiabila, muuult mai manevrabila, si de zeci de ori mai rapida. Oricat de uimit as fi tot timpul o sa existe clienti pentru Renault VW si Dacia.
    2 8
  • Vw
    arata bine masina ..lasatii pe ceilalti ..
    4 4
  • Nu cred sa fie asta varianta finala de Golf VI. Spatele e identic cu Golf V break. Sigur e un teaser ceva...
    1 5
  • andrei
    mda
    designerii de la vw ar trebui inlocuiti, se pare ca sunt in pana mare de idei, tot ce scot mai nou sunt facelifturi la ceva deja existent. aiurea
    4 6
  • Lol
    Din pacate, chiar au reusit sa reediteze porcaria de Golf 5 variant, care era cea mai urata masina din toata gama VW. Golf 6 variant e la fel de urata la exterior, ba chiar mai urata as putea spune. Toate astea pentru a continua traditia. Golf 4 Variant, a fost si ramane cel mai reusit break din familia Golf. Parerea mea!
    6 6
  • revin la ideea de facelift
    Trebuie sa revin. Bancheta spate este identica cu cea de pe varianta anterioara...nicio diferenta. La fel si panourile de la usi. Probabil ca si-au dat seama ca Golf V este chiar ft bine gandit(cum ziceam,nu contest acest fapt) si ca au ramas in pana de idei pt 6. Apropo de astra. Arata chiar ft bine comparativ cu GOLF-ul, dar sa nu exageram ca Astra este cu mult peste Golf. Poate chiar umpic sub...oricum ramane ft competitiva. P.S. Am GTC 1.9 CDTI 110kw. (deci nu tin cu VW, dar trebuia sa fim realisti)
    3 3
  • Golf 6 e o evolutie, nu o revolutie. Cui ii place bine, cui nu, sunt destule alte masini din care sa aleaga. Mie oricum nu prea imi plac masinile break.
    Observ ca sunt multi fanboys Dacia/Renault si BMW pe situl asta. Nimic rau in asta, dar ei critica cu inversunare orice alta masina concurenta, in special pe cele din grupul VAG.
    Chiar daca am o masina din grupul VAG (nu e vw), imi plac si alte marci si nu arunc cu noroi in ele.
    5 2
  • Arata foarte bine...
    Arata foarte bine comparativ cu alte carute.Multi la felul cum gandesc 100% sunt facuti din l.ba.Numai experti auto pe siteul asta parca au doctorate.Zici ca toata ziua stau si studiaza tehnologii comparand si judecand firmele producatoare.
    P.S
    Rog moderatorii sa nu mai sterga posturile deoarece nu sunt singurul care foloste aceste cuvinte sau filtrati numai ce sa respunde de la voi.
    4 3
  • VW Golf Variant
    Cheia succesului lui VW este tocmai acest design clasic, dublat de o excelenta baza tehnica, care se adreseaza unui cat mai mare segment de cumparatori care se intinde de la 18 pana la 60 ani . Aceieasi reteta este aplicata cu succes si de catre Toyota. Revenind la articolul de fata, principala calitate a unui break trebuie sa fie functionalitatea , iar la acest capitol modelul VW sta excelent, cifrele de vanzari confirmand acest lucru .
    6 2
  • criticul
    slabutz
    spatele e identic cu cel de golf 5 .slabutz slabutz..lipsa de inventivitate?sau se resimte criza si la ei .....
    5 4
  • Hunter
    @IDS+

    Mai prietene tu nu stii sa postezi un comment obiectiv vis-a-vis de un anumit subiect ?! Asa vorbesti de parca prin mana ta ar fi trecut 5 modele VW si numa prin service-uri ai fi stat cu ele. Nu vreau sa te cataloghez drept fan al unei anumite marci de cocalari (se stie cred la ce ma refer), dar imi permit sa te cataloghez drept neinvatat in ale scrisului (ca sa nu fiu chiar neserios si sa iti spun analfabet).
    Si da....Mircea are dreptate....in loc sa va bucurati ca acest site ofera informatii proaspete, in timp real, din lumea auto....va apucati de bagat de vina ba ca is prea multe stiri legate de o marca anume ba mai stiu eu ce....sunteti chiar patetici.
    Iar faptul ca VW prezinta un model nou, fara a face vre-o revolutie in ale design-ului, e ceva tipic marcii si mai ales modelelor germane in general....conservatorism in tot !!!
    10 0
  • laurro
    din cate stiu...
    ..Opel este in pragul falimentului, nu VW ! Opel urmeasza a fi cumparat de Fiat... Asta spune multe despre calitatea actuala si viitoare a ASTREI, VECTREI, etc....!!
    5 3
  • este clar un facelift....n-ati observat ca nici oglinzile retrovizoare nu sunt cele de pe gama noua de modele(Golf6, Polo,Scirocco,Passat CC) si sunt exact cele de pe Golf5 respectiv Golf Variant 5.....nu contesc calitatea masinilor VW, dar in afara de Scirocco, nu au reusit sa faca nici un model care sa ma impresioneze prin design....Opel-urile mi se par muuuult mai frumoase....sa nu mai vb de Honda... :D dar e doar parerea mea
    1 3
  • pt toti criticii de arta
    bai frate cand va aud ca e urat si ca au designeri prosti imi vine sa va intreb ce breack-uri frumoase stiti voi????vreau sa imi dea si mie cineva un expl de brack frumos sa ma linistesc!...mie imi vine in minte doar unul-audi rs6 ! in rest ce avem???
    6 2
  • Hunter
    Si nu uitati un lucru....Golf IV Variant a fost fabricat undeva pana in 2004 in paralel cu noul Golf V de la vremea respectiva....Golf-ul V Variant a aparut abia la inceputul anului trecut, deci spre final de generatie a Golf-ului V....era de asteptat ca toti banii aia bagati in design-ul de la Golf V Variant sa fie pastrat....fiind inca proaspat din punct de vedere tehnologic al componentelor....mai ganditi si voi un pic realist, nu judecati asa usor orice fapt.
    1 0
  • acri sunt struguri
    OPEL ASTRA BREK cel mai tare design

    Hunter eu nu ma pu cu tine ca propabil esti un copil inca si crezi ce scriu alti dupa ce o sa ai masina o sa vezi cum e adevarul si cu volswaghen sau altii
    2 5
  • =)) opel astra "brek" ok alta mai frumoasa va rog ! =))
    3 1
  • Silverblade
    VW
    Vorbind la rece (nu impartial, pentru ca fiecare din noi are parerile lui) masina in cauza mi se pare destul de... neinspirata, sa zic asa, la exterior. Interiorul e OK, e sobru, specific german.
    Despre calitatea modelului si a marcii nu ma pronunt pentru ca nu am suficiente date; in orice caz, la majoritatea marcilor calitatea e direct proportionala cu pretul. Exemplu in cadrul aceluiasi concern: un Audi arata si mai bine si e si mai fiabil decat un VW (comparatia trebuie facuta intre masini de aceeasi clasa) insa e si mult mai scump.
    Cred ca singura exceptie ar fi marcile frantuzesti (am avut un Renault) unde motoarele sunt bune, insa in rest iti vine sa-ti iei campii la cat de des se strica toate celelalte componente si la costul imens al reparatiilor.
    4 0
  • JETTA
    VW GOLFV VARIANT are fata de jetta .....pardon
    2 1
  • @lauro
    Golf 6 variant arata ca orice masina de famile, are un design clasic si nu cauta sa aiba veleitati sportive. E masina de familie totusi, trebuie sa fie incapatoare si sa iti ofere niste standarde, atat.
    Cat despre comparatia cu Astra pe bune daca e ceva login in trebaa asta. De ce nu il comparati si cu altceva, mai sunt producatori care fac brek-uri.
    Se stie despre Opel ca e la nemti cum e Loganul la noi, adica o solutie de BUGET si nimic mai mult.
    Nu inteleg de ce zice cineva ca va avea calitatea Opel de suferit. Ca sa aiba de suferit ar trebui sa fie ceva bun acolo dar daca era ceva bun acolo oare nu ar fi fost invers si Fiat ar fi fost cumparat de Opel? Hai mai ganditi un pic chestia asta si nu mai suferiti ca iubitul Opel ajunge pe mana FIAT. Pur si simplu nu au fost in stare sa se mentina din cauza ca vindeau masini atat de bune la preturi atat de corecte.
    3 3
  • Aurash
    fite scumpe de dorobanti
    eu am o dacie 1410 break din 2000 si merge de rupe pamantul si nu am schimbat nici un surub la ea. Golfu e masina de fite si agatat fetite pe banii parintilor bogati care fura si nimic mai mult. Daca ai munci pentru bani aia nu ai da atata de mult pe o masina
    3 3
  • pt aurash
    lumea m-ai evolueaza
    1 6
  • anonim
    gramatica!
    m-ai??? :)) LOL genail "lumea m-ai evolueaza" de unde pana unde cratima mai dan??
    6 0
  • pt aurash
    nu a-i inteles era aluzia pt aurash
    0 0
  • Hunter
    @IDS+

    Prietene...cred ca am niste cunostinte in domeniul auto iar faptul ca de mai bine de 2 ani "ma dau" cu un Passat B5.5, achizitionat la second, undeva la 125.000 de km (culmea....deci peste 100.000 de km si inca era intreg) in afara de schimbul normal de ulei, nu am avut niciun fel de probleme, circuland in proportie de 90 % pe minunatele drumuri romanesti.
    Deci daca toti meltenii chiar si cu VW-uri, nu au habar cum sa grijeasca de o masina, e normal sa fie cu ea in service tot timpul...nu exista masina perfecta insa un lucru e cert....multi constructori iau ca etalon un VW si tind sa atinga un nivel calitativ ca cel al producatorului german.
    Si ar trebui sa stii si tu, din moment ce ai un Astra...cel putin asa banuiesc din moment ce lauzi atata la design-ul respectivului model. Nu cred ca ti-ai luat masina germana pentru ca doar asta e tendinta....din contra...pentru fiabilitate !!! Pentru ca asta stiu nemtii sa faca....lucru mai de calitate decat altii.
    5 1
  • Marius
    super VW 6..
    VW VARIANT

    Sa stiti ca daca ceva este bun,functional nu are rost sa modifici acel produs...doar se fac mici adaptari pozitive asa ca normal ca pt unii este doar un facelift dar analizati putin mai bine cum stau lucrurile si apoi dati cu parerea....
    4 1
  • Aha
    Am o aversiune fata de masinile comunistilor mancatori de cirnati.............dar asta..............e si urta si vai steaua...bleah!
    3 4
  • VaSILE
    golf 6 si restul
    Daca vrem sa fim cat mai subiectivi, indiferent ce marca de masina avem, sau ce marca de masina ne-am dori, spatele e total neinspirat (ca sa nu spunem ca e urat). E cam rotunjit si foarte "moale" in comparatie cu partea frontala care e putin agresiva cu tendinte sportive. Se pare ca au luat partea spate de la modelul anterior (din care oricum nu s-au vandut foarte multe modele) si l-au lipit cu unele modificari de partrea fata a noului Golf.

    Fanii VW o sa ma contrazica. Am vazut prin ceva posturi ca cineva intreba de un break frumos (si normal ca dadea exemplu doar 1 singur si acel din grupul VAG). Pai cand vezi un megane break, un astra H break un viitor astra I break, un un Golf 4/3 break, chiar si un focus break, aceasta masina nici macar nu o observi pe strada.

    Mai departe, Opelul e singurul concurent real pentru VW si nici decum nu e masina saracului din Germania. Ma refer aici strict la numarul de unitati vandute, de premiile impartite intre cei doi productaori de-a lungul anilor. Nici decum nu se poate spune despre Opel ca e masina slaba sau e sub VW. La VW o parte din suma e firma.

    In ultimii vreme, doar Opel mai aducea profit concernului GM. Se vinde si il va cumpara probabil Fiat-ul, deoarece GM are probleme si vor sa reduca pierderile si nici decum ca fiatul ar fi peste opel si de aceea se cumpara. Pentru cei ce vorbesc fara de ei si in necunostinta de cauza, le-as recomanda cu mare placere sa se dea documenteze si sa nu mai plece urechea prin toate partile. Internetul e plin de informatii. Trebuie doar cautate si intelese.

    Pentru Mircea Mester: Nu mai pleca urechea tuturor carcotasilor. Iti recomand sa iti faci treaba ca si pana acuma si va iesi ceva minunat. Imi place foarte mult revista si o citesc zilnic.
    1 1
  • Florentin
    Traditie
    Cand mi-am luat eu un Golf 2 GTi USA prin '94, imi aduc aminte ca lumea il confunda cu Golf 1 si ma simteam jignit, atat de mult semanau modelele. Cei de la VW au o traditie in a lansa Golf-uri asemanatoare si tocmai in asta consta succesul lor peste ani. Ba inca invart platforme tehnice de la Audi la VW si viceversa etc. De ex. cea mai recenta berlina de la Seat e un A4 usor modificat. In ciuda criticilor, Golful va ramane Golf, adica o masina de mare succes. Este meritul celor de la Volkswagen AG ca Europa nu va fi invadata de masini japoneze, cum e cazul Americii. Ma refer la o invazie in sensul desfiintarii modelelor autohtone, nu asa cum e acum. Multumesc VW pt. noul Scirocco si Passat CC. Ma cam gandeam la ochi oblici, dar m-am razgandit. E tare si Golful 6, parerea mea.
    4 1
  • de aia na
    pentru HUNTER eu mi-am luat Astra nu ca e nemteasca da pentu ca e o masina de valoare de baiat daca ma intelegi si in ea nu arati ca un guster si plus ca e pe locu 1 la tot din toata lumea asta care sa vazut. daca nai mers cu ea nai de unde sa stii. MASINA E BELEA
    2 0
  • @IDS+
    Esti manelist cumva ca te vad citand poeme de manea "de valoare de baiat daca ma intelegi".

    P.S
    Daca 100 de oameni iti zic ca esti beat tu ii crezi????
    1 2
  • pt. fani opel
    Daca va plac asa tare opel-urile de ce nu faceti comentari la "astra masina super tare de carton"si lasati fani vw sa comenteze articolul.
    Iar ca si fan si detinator de vw (golf4 variant)masina e foarte ok,dar nu perfecta,daca o masina ar fi perfecta nu ar mai exista atatea service-uri pt ca toti tre sa traiasca.

    Vorbind acuma de noul golf 6 variant nu ma impresionat prea tare design-ul,dar ramane o masina foarte buna.Si revin iarasi la fani opel astra,vw golf 6 are pret de pornire 18500 euro cea ce la astra ii extra full option.Deci dai un ban da face,dac nu iei astra.:D!!!
    1 2
  • inca ceva
    Nu imi displace marca opel,sunt masini frumoase,doar ca nu prea ii intaleg pe ''domni'' care fac comentari aiurea.Numai bine.
    0 2
  • vw
    Vad ca posteaza comentarii la acest articol tot felul de oameni care nu stiu sa scrie sau sa se exprime corect în limba romana, nu mai vorbesc sa aiba ceva cunostinte despre masini. Multi dintre ei nici nu au macar o masina dar critica de mama focului acest nou model vw. Eu am un Golf 4 variant, poate una dintre cele mai fiabile si reusite masini facute de vw, chiar cand am fost in service sa-mi schimb placutele baietii mi-au zis ca e o masina foarte buna si sa nu ma gandesc sa o schimb inca. Am 186.000 de km cu ea si contrar a ceea ce zic unii cocalari de internet inca merge. Si merge foarte bine, iar in afara de consumabile nu am schimbat nimic la ea. Alimentez si ma duc oriunde am nevoie fara probleme. Iar fanilor Dacia de pe site
    ( si sunt convins ca sunt multi) le spun ca VW Golf nu e o masina de fite, dimpotriva e o masina pt oameni normali, pentru familie. Puteam sa-mi iau si un Logan nou, dar mai dadeam 1000-2000 de euro pe el fata de cat am dat vw. Nu asta era problema, dar de ce sa ma duc la reprezentanta Dacia, sa scrie pe factura 70 de lei pentru spalatul masinii, cum i-a scris unui prieten care de abia a asteptat sa scape de garantia lor nenorocita. De ce sa nu ma duc la un service serios, sa-mi iau uleiul singur, nu sa-mi puna ei din ala varsat si pe deasupra sa ma coste manopera de sa vorbesc apoi singur. Cat despre golf 6 e o masina perfecta pentru familie. Felicitari celor de VW care nu fac compromisuri in ceea ce priveste calitatea.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru