Opel Astra 1.4 Turbo: 150 CP și consum mixt de 4.9 litri la sută

de Sebastian Toma
Vineri, 19.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a anunțat primele specificații ale noii motorizări 1.4 Turbo din gama Astra K. Propulsorul alimentat cu benzină este oferit în două variante de putere și are un consum mixt de 4.9 litri la sută.

Opel Astra, compacta germană care tocmai a primit o nouă generație, va fi oferită și în compania unei motorizări 1.4 Turbo complet noi. Aceasta este realizată integral din aluminiu și este descrisă drept "fratele mai mare" al motorului 1.0 Ecotec Turbo din gamele Adam și Corsa, proaspăt premiat cu locul doi în clasa sa la Motorul Anului 2015. Motorizarea 1.4 Turbo din oferta Opel Astra va fi oferită în două variante de putere, 125 și 150 CP, iar cuplul maxim anunțat este de 245 Nm. Agregatul respectă normele Euro 6 și se bucură de tehnologie Start-Stop. Consumul mixt anunțat al lui Astra K 1.4 Turbo în ciclul standard NEDC este de 4.9 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 114 grame pe kilometru.

Noul Opel Astra: primele imagini și informații oficiale cu noua generație a modelului compact german

Cuplul maxim al noii unități 1.4 Turbo din oferta Opel, de 245 Nm, este asigurat între 2.000 și 3.500 rpm. Cei de la Opel estimează că noul motor de 1.4 litri este capabil să surclaseze o unitate aspirată de 2.0 litri la toate capitolele relevante, de la performanță până la consum de carburant. Reprezentanții Opel promit că noul lor motor 1.4 Turbo a fost gândit din start să fie printre cele mai eficiente și silențioase din segment.

În acest sens, inginerii au proiectat o baie de ulei separată în două zone și un capac special al chiuloasei pentru a reduce la minimum rezonanțele care ar fi produs sunete sau vibrații neplăcute.

Opel Astra va avea faruri cu matrice de LED-uri în echiparea opţională

Urmareste Automarket
Motorizarea are distribuție cu lanț optimizată pentru un nivel cât mai redus de zgomot, iar injecția de înaltă presiune are supape speciale menite să fie cât se poate de silențioase în timpul funcționării. Propulsorul nou din oferta Astra este deja în fabricație la uzina de motoare din Szentgotthard (Ungaria), care tocmai a atins un hotar de producție, de opt milioane de unități, motorul aniversar fiind chiar un 1.4 Ecotec DI Turbo.

Via Opel

Comentarii (15)

  • marcel iures
    o masina care arata foarte frumos atat interior cat si exterior
    17 8
  • Marius
    Vechiul motor de 1,4 turbo de 140 cp consuma in oras 10l /100 km. Nu cred ca au cum sa reduca consumul atat de mult chiar si mixt. De la testele lor pana la utilizarea de zi cu zi este cale lunga
    26 9
  • Sa vedem...

    Motor pe benzina - BIFAT
    TURBO - BIFAT
    150cp - BIFAT
    4.9litrii la 100km - De abia consuma atata un diesel de 150cp, si ala la un mers batranesc unde motorul este condus pana se infunda DPF-ul.

    Voi chiar credeti astea ?
    36 8
  • Nu are cum sa se apropie de consumul si fiabilitatea unui 2 litri aspirat.La performante il bate pe distante foarte scurte si nu de doua ori.Intrebati orice pilot de raliu,ca nu exista comparatie.Dar asta e politica consumista si reglementarile din curse o urmeaza.
    14 13
  • Au inceput sa se apropie de concurenta, dar tot sunt ei sub atat la cuplu, cat si la consum si emisii.
    6 13
  • Au inceput sa se apropie de concurenta, dar tot sunt ei sub atat la cuplu, cat si la consum si emisii.
    5 14
  • auto_fan
    Consumurile si emisiile sunt calculate in conditii de laborator, in concordanta cu actualele normele europene care din pacate nu exprima nici pe departe niste cifre reale. Sunt bune doar pentru a putea face o oarecare comparatie intre modele echivalente.
    Parlamentul UE de ce vrea sa modifice metodele de masurare, nu ca sa se apropie cat mai mult de real?
    13 3
  • explica-ne te rog de ce se infunda DPF-ul la un mers batranesc!
    3 5
  • Cand conduci un diesel modern la mers batranesc, inseamna ca vei merge la viteze mici, turatiile vor fi relativ scazute si toti au tendinta c adaca ruleaza cu a 5-a la 70km/h sa bage pedala la fund, iar masina nu trage cum trebuie si se produce mult fum + turbo care se va uza prematur.
    Ca sa nu se infunde DPF trebuie sa se conduca cu mers de la 2500rpm in sus dupa parerea mea.
    8 7
  • ...' se produce mult fum si se infunda DPF-ul....trebuie sa se conduca cu mers de la 2500 rpm'

    :))))))) fantastic, de mult n-am mai citit asemenea comentarii :)))) ;lasand la o parte exprimarea , colegul S insista cu ineptiile:))
    1 0
  • ar vrea ei sa consume atat :)
    3 6
  • BaditzaEx
    Noul GTC va fi superb !, daca va consuma pana-n 8-9 in Bucuresti, nu-i asa bai
    3 0
  • prince petre vontherbourg
    a car that ugly duckling ugly, nothing interesting about this car, especially as Opel hate that destroyed poor reputation chevrolet concern, I mean some of Chevrolets no longer sell so well on the east and west of the market Europe, of course the bastards come from Opel boss Karl thomas Newman and the gM chief's barra marry off two guys who hate you very much! SO I WILL NEVER BUY OPEL CURSE!
    Greşit?
    2 18
  • PRINCE PETRE VONTHERBOURG
    a car that ugly duckling ugly, nothing interesting about this car, especially as Opel hate that destroyed poor reputation chevrolet concern, I mean some of Chevrolets no longer sell so well on the east and west of the market Europe, of course the bastards come from Opel boss Karl thomas Newman and the gM chief's barra marry off two guys who hate you very much! SO I WILL NEVER BUY OPEL CURSE!
    4 17
  • andrei
    ce e aia, cuplu de la 2000 la 3500? ce, e diesel? e motor de turatie. o plaja mai lunga nu strica. consumul e superb, dar as fi preferat plaja mai lunga de turatii.
    4 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru