Salonul Auto de la Paris 2016

Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road

Publicat Joi, 22.09.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 5
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 1
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 2
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 2
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 2
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 2
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 2
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 2
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 2
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 2
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 2
Pentru drumuri cu adevărat dificile: Seat Ateca X-Perience, un concept mai bine echipat pentru off-road - Poza 2
Seat va prezenta la Paris conceptul Ateca X-Perience, care prefaţează lansarea unui SUV mai bine echipat pentru off-road comparativ cu actualul model care se bucură de succes la vânzări.

SEAT a reuşit să-şi revitalizeze vânzările odată cu lansarea noului SUV Ateca, iar constructorul spaniol este decis să profite cât mai mult de pe urma acestuia.

Prin urmare, nu este o surpriză ca Seat va prezenta peste numai câteva zile la Salonul Auto de la Paris conceptul Ateca X-Perience, un SUV mai bine echipat pentru drumurile off-road.

Noutăţile de design sunt destul de bine evidenţiate, întrucât caroseria are un aspect mai dur, inclusiv în partea din faţă şi din spate, pe lângă utilizarea unor pneuri specifice pentru off-road, a unor jante de aliaj de 18 inch şi a unei vopsele rezistente la zgârieturi. La interior se remarcă culorile asemănătoare cu cele ale pământului şi logo-ul X-Perience amplasat pe scaunele din piele, dar şi un display cu diagonala de 8 inch care se poate conecta la sistemele Apple CarPlay şi Android Auto.

Urmareste Automarket
Din punct de vedere al propulsiei, Seat Ateca X-Perience se foloseşte de un motor diesel TDI de 2.0 litri şi 190 CP cuplat la o cutie de viteze automată DSG cu şapte trepte şi tracţiune integrală.
Deşi este doar un concept, Ateca X-Perience include 6 moduri de rulare, inclusiv off-road şi pe zăpadă.

Datorită succesului pe piaţă al lui Ateca, este foarte probabil ca Ateca X-Perience să ajungă mai devreme sau mai târziu în producţia de serie, mai ales că acest segment este în continuă creştere la nivel global.

Via Seat


Comentarii (5)

  • razvan
    @AM
    Cand va apare noul suv asta si la noi va rog sa-l testati,dar neaparat cu motorul 2.0 tdi
    4 4
  • masina o sa se vanda bine in romania si nu numai. desi e practic inutila, deoarece un break e mai mare, mai stabil si mult mai frumos, acest suv e cel mai frumos dintre toate.
    7 6
  • De aratat, arata fenomenal. Si ideea de a pune pe un SUV anvelope atat de profilate mie mi se pare excelenta. Macar de-ar fi folosita masina asta in off road atat cat poate ea sa mearga. Spun asta pentru ca, de obicei, toti vorbesc de capacitati off road ale SUV-urilor dar majoritatea proprietarilor le folosesc la urcatul pe bordura....
    11 0
  • @Sandu

    Masina nu e deloc inutila... Pentru cineva caruia ii plac iesirile in natura, la pescuit, pe drumuri neasfaltate de o dificultate medie, masina este ideala. Daca drumurile respective sunt acoperite cu zapada, o asemenea masina este un ajutor important. Ai lansat vreo barca la apa de pe peridoc... Probabil ca nu... Altfel ai fi stiu cat de importanta e tractiunea integrala si o masina ceva mai inalta...

    Ca, asa cum spuneam mai sus, 90 % dintre proprietarii de SUV-uri nu le folosesc la adevarata lor valoare, este altceva,
    9 0
  • Grila frontala superioara arată groaznic! Dacă as avea bani as lua-o si primul lucru, i-as schimba grila! I-as face-o neagru mat apoi toate siglele cu seat le-as elimina de pe mașină. Absolut toate si din interior si exterior.
    1 14

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru