Performanța are un aer proaspăt: Nissan GT-R a primit un facelift exterior, un interior nou și mai multă putere

de Bogdan Mirică
Miercuri, 23.03.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan a dezvăluit o versiune îmbunătățită a noului GT-R. Supercarul primește un interior revizuit și ceva mai multă putere sub capotă.

Prezent pe piață în forma actuală încă din 2007, Nissan GT-R a reușit să se impună în segmentul supercarurilor, grație performanțelor incredibile pe care japonezii le-au reușit și a prețului accesibil. Chiar și așa, pentru a rămâne în topul preferințelor acestui segment, GT-R trebuia să primească un aer proaspăt.

Iar acest aer proaspăt a venit la New York, unde Nissan a pregătit o versiune intens revizuită a supercarului său. Faceliftul se concentrează pe cinci zone: design exterior, rafinarea interiorului, plăcerea de a conduce, comfortul la rulare și tehnologia disponibilă.

La nivel exterior, noul GT-R adoptă filosofia literei V, sugerată cu o nouă grilă frontală, un element cromat și prize de aer mai generoase. Și capota a fost schimbată, iar paleta de culori include acum Blaze Metallic, o nuanță aplicată în patru straturi.

Esential 27 de butoane avea interiorul vechiului Nissan GT-R.
11 butoane are noul interior al lui Nissan GT-R.
Interiorul beneficiază de noi instrumente de bord și de o planșă redesenată, care acum a devenit și mult mai simplă.
Nissan susține că din cele 27 de butoane vechi au mai rămas acum doar 11, iar ecranul sistemului multimedia a crescut de la 7 la 8 inch. Tot odată cu noul model apar și padele montate acum pe volan, iar pielea care îmbracă scaunele este de tip Nappa.

Noutăți importante și sub capotă, acolo unde GT-R primește 20 de cai putere în plus față de vechea versiune. Totalul resurselor ajunge la 565 de cai, ajutați să respire cu o evacuare din titaniu. Izolarea fonică a fost și ea îmbunătățită, pentru că Nissan a instalat un sistem de anulare a zgomotelor, a redus zgomotul de vânt la rulare și a instalat un geam mai gros.

După debutul în cadrul Salonului de la New York, noul Nissan GT-R va ajunge pe piață în vara acestui an.

Comentarii (42)

  • facelift?! unde??
    14 13
  • la unii nemti, gasesti sigur. Dar se numeste "generatie noua"...:))
    18 6
  • Arata cel mai bine dintre toate facelifturile... chiar mai bine decat varianta nismo.
    As mai adauga doar jantele de la varianta Track Pack.
    14 4
  • geamuri mai groase, multimedia marit, 565 CP... as cumpara-o!
    e mai "client oriented"
    16 5
  • Interiorul nu se ridica la nivelul lui Lexus LC500, de astfel cel mai luxos Gran Turismo . Dar performantele ....not comment ! Acest motor poate mult mai mult fara probleme de fiabilitate, fiind cel mai performant motor V6 turbo din industria auto. Preformantele sunt mai bune decat motoare v8, V/W12 turbo, etc. Bravo Nissan. Asteptam varianta NISMO care va avea 650CP acum. Bugatti Chiron va fi halit .
    13 19
  • @Madalescu aka "."

    Dar daca ar fi avut interiorul din pozele astea? LC e doar prototip. Compara-l cu RC macar.
    http://www.carscoops.com/2016/03/japanese-mag-thinks-that-nissans.html

    Aia cu Chironul mai bine n-o ziceai, ca nu-i asa. Te puteai limita la restul comentariului.
    9 14
  • @ioi, se pare ca ati ramas cu totii limitati la @Madalescu. E un user care il respect, dar nu se poate sa vii cu aceeasi placa ori de cate ori comenteaza altcineva. Chiar crezi ca marcile japoneze au un singur pasionat ?

    Esti foarte impertinent pt a trage concluzii de mare cunoscator auto. LC nu este prototip, mai documenteaza-te . LC500/h este un GT de serie, si DA arata ca un veritabil concept, ceea cel face unic in industria auto.

    Cat despre Chiron, este o masina depasita din toate punctele de vedere : design anost ( doar un Veyron facelift ), interior depasit si sters, performante mediocre pt 1500 CP si 4 turbine. Iar pretul este nesimtit pt un VW cu alta sigla.
    9 17
  • @Madalescu
    Ai un stil inconfundabil, Ivanoafe Pedro.
    Impertinent esti tu. LC inca nu exista in productie. In plus i don't give a f... de LC. Pt mine, nu exista.
    Chiron... ei... pana ajunge la 200km/h, GT-R de-abia ajunge la 150... presupunanad ca ar fi adevarat ca ar prinde suta in 2,4 sec (GT-R-ul)
    10 16
  • Fa-mi un serviciu si spune ca nu esti roman. Zi-mi in ce limba sa-ti traduc faptul ca nu sunt @Madalescu ? Parca te semnai @ioi, acum vad ca te ascunzi sub un anonimat. Frumos gest ! Ma bucur totusi ca ai inteles ca LC500 nu este un prototip, ci un vehicul de serie ( ca nu a ajuns in producte asta nu-i o drama, nici acest GT-R nu a ajuns in productie fiind totusi abia lansate, toti producatorii procedeaza asemanator ). Performanta nu se rezuma la 0-100 , 0-200 ( asta era replica lui @madalescu, ca tot a-ti pomenit de acest user ). Performanta inseamna timpii pe Nurburgring , sistemul de tractiune care distribuie uniform cuplul si puterea la asfalt, si nu in ultimul rand fiabilitatea . Probabil facelift-ul NISMO va bate iar recordul pe circuit cu titlul de cel mai performant din lume. Ma intreb unde se afla Veyron cand actualul NISMO scria acest record la un pret de 15 ori mai mic ?!? . Tu ce performanta poti inscrie ? Nu intereseaza pe nimeni ce nu exista pt tine. Asa-i ca un TDI e mai bun ca un LC500 nu ?!? Fucking retards.........
    8 15
  • PS 1: 2,4sec facea NISMO actual...... Faceliftul va fi mai rapid.
    3 13
  • @. si nu, motorul de gtr nu poate mai mult fara probleme de fiabilitate.Citeste aici -> http://www.gtrlife.com/forums/topic/74528-sad-ams-alpha-1300whp-storry/
    8 8
  • Comparatiile de mai sus intre Veyron/Chiron si GTR sunt penibile....
    Oricum noul Bugatti este'cea mai tare masina din lume'.....insa daca stam sa gandim la rece cata tehlologie si inginerie primim pt. bani platiti pe o masina probabil GTR e cea mai buna obtiune.........
    La o cursa legala/ilegala sa zicem intre un Chiron si GTR pe o distanta de 500 de km...sa zicem o cursa ca in filme/jocuri.........GTR-ul castiga 100%......de ce pt. ca e o masina sport de care poti trage....
    7 12
  • @roco

    ai uitat si donuts-urile pe care le executa ca nici o alta masina de pe pamant.

    dar adevarul e ca un nebun arunca piatra si 10 intelepti se arunca dupa ea.
    7 2
  • Pai daca nu esti Madalescu, nu raspunde. Ai raspuns tocmai fiindca te simti. Tu crezi ca ma duci de nas cu psihologia ta de gradinita?
    Acum daca ai vazut ca nu poti merge pe cartea 0-200, ai dat-o cu turul pe nurburgring cu o masina care nu stim ce cauciucuri a avut.
    Si tu te crezi capabil sa scoti acel timp pe nurburgring? nici macar n-ai fost acolo!
    Si de unde stii ce timp scoate Chiron pe Nur si in cat timp face 100 GT-R facelift? Cand nici cel vechi nu scotea 2,4. doar in minciunile oficiale.
    TU nu cred ca esti roman... Eu sunt roman, eu inteleg.
    6 7
  • @Madalescu
    Si daca e vorba de timpi pe circuit, hai sa luam timpii pe circuitul Top Gear sau pe Hockenheim, teste facute de acelasi pilot, cu masina de strada, nu preparata pt record.
    LOOOOL
    6 6
  • Orice s-ar spune, GTR-ul ramine de departe campioana absoluta ca raport pret / performantze, asa ca nu vad rostul compararii merelor cu perelor - Chiron-ul jucind in alta liga, cea a exoticelor produse-n serie f. mica (doar 500 exempalre planificate... pe mai multi ani de-acum incolo).

    Nu doar Veyroanele / Chiroanele (or fi ales numele de la moldovenismul "piron"?:-)) sint insa niste masini inutile la noi - parerea mea subiectiva, clar, ci si GTR-ul.
    Ca idee, cunosc un (fericit?) proprietar care merge doar la o anume spalatorie, altele avind rampe imposibil de urcat cu Nissan-ul fara s-o juleasca pe dedesubt.

    Iar despre eventuale aplicatii practice ale disputelor privind acceleratiile de la 0-200 sau 0-300 km/h pe "autostrazile" noastre ce sa mai zic...
    13 4
  • Poate o fi depasit un Chiron pe langa un GT-R, fie el si Nismo. Dar oare un GT-R poate depasi 400 km/h, asa cum poate un Chiron? In cat timp ajunge un GT-R la 300 km/h si in cat timp poate ajunge un Chiron? Cu toate turbinele lui depasite si interior... de VW. Nu m-as mira sa spuneti ca de VW Polo.
    In fine, comparatie este total, dat total aiurea. Sunt doua masini diferite, gandite diferit, care se adreseaza unor categorii de clineti diferiti. Iar cine se pricepe la masini, intelege acest lucru. Cine nu, isi exprima frustrarile aruncand cu noroi in niste masini care au scris istorie, precum Bugatti. Dar ca sa intelegi asta, cam trebuie sa ai habar de acest domeniu. Asta e diferenta dintre pasionati de masini si PASIONATI DE MASINI.
    9 8
  • Si pana la urma avantajul GT-R-ului e pretul, ca asa si-o ia de la un Porsche 911 turbo.
    Chestia e ca Bugatti si Porsche pot cere ce pret vor, Nissan, NU... fiindca daca ar putea, ar cere... dovada faptul ca in fiecare an le-au tot scumpit.
    Daca tot vor sa fie ieftin, de ce nu l-au facut la pret de micra?
    In schimb diferenta de pret se vede la calitatea materialelor si la imbinarile dintre piese.
    4 7
  • Cum adica doar 11 butoane are interiorul? Ca eu m-am saturat de numarat... Ce, cum si de unde ati tradus?...
    2 1
  • @Kirotractor
    ''Orice s-ar spune, GTR-ul ramine de departe campioana absoluta ca raport pret / performantze''. Pai in cazul asta da-mi un concurent cu motor V6 3.8L si 600HP care sa scoata asemenea performante la pret sub 140.000 euro. Astept cu ne rabdare sa vii cu aceleasi idei ''inteligente'' ca mai sus. Ahhh si sa aiba 1.800kg greutate precum el. Daca-i mia usor nu se pune.


    @LauCalin, stai jos. N-ai invatat nimic in toti acesti ani. Cine se pricepe la masini stie ca un Chiron costa 2,5 milioane de euro , iar un GT-R NISMO sub 140 mii euro. Stiai asta ? Nu poate depasi 400km/h ? Mai pun intr-atat pretul pe care l-am dat pe GT-R NISMO si dispun de 2.000 -3.000 CP . Atunci poti veni sa-mi spui ca Chiron este ''foarte performant'' .Stii care-i dezavantajul Chironului ? Faptul ca nu poate fi impins la limita mai departe din motive constructieve legate de fiabilitate.


    @ioi

    http://www.4tuning.ro/masini-tari/nissan-gt-r-nismo-cum-a-devenit-supercarul-japonez-cea-mai-rapida-masina-din-lume-20745.html

    Probabil nu te-ai documentat realmente amice draga ;) . Si de unde stii tu ca si-o ia de la un 911 turbo ? Apropo stiai ca 911 Turbo este mai usor cu vreo 300kg si are motor Flat-6 nu V6 ? Compari miere cu lapte schizo :)))))..... Stiai ca pretul lui 911 Turbo e de 260.000 euro ? Diferenta de pret se vede la calitate ?120 mii euro in plus pt un interior cu mai multa piele ? :)))) ...Cu 20k fac un custom al interiorului de GT-R la Top-Car Design. Imi sufla si cu aur elementele cromate. Ce zici ?

    PS: Astept sa-mi dai exemplu de concurent pt GT-R NISMO actual ( generatia noua va fii mai performanta nu-si are rostul- iar pretul nu il stiim deja ). Un Motor v6 de 600CP obtinuti din 3,8L la pret de sub 140k euro. Astept sa vii cu un concurent la fel de performant dar la un pret mai bun ;) s care sa faca 0-100 in 2,4 sec .

    PS2 : Si cu toate astea fiind mai usor cu aprox 300Kg 911 Turbo este o masina total depasita ca performante :

    Nissan GT-R cu vechiul motor de 480CP vs 911 Turbo

    https://www.youtube.com/watch?v=dGIYoBk9q3o

    Apoi aici : GT-R cu motorul de 545CP vs 911 Turbo S -ATENTIE : GT-R de 545CP nu NISMO de 600CP . Abia de l-a putut bate Porsche :))))

    https://www.youtube.com/watch?v=0Xmfmv12_yk

    Acum cateva recosduri mondiale

    https://www.youtube.com/watch?v=9NA_DMWKkfg

    Aici un GT-R de 1.000HP care a atins 382km/h . ATENTIE CU DOAR 1.000 hp . cHIRON ARE 1.500 . Daca GT-Rul avea mai mult cu siguranta viteza maxima era mai mare de 400km/h .

    https://www.youtube.com/watch?v=6MzpaNu74Ts
    1 8
  • @Mada
    '
    Tu chiar nu vrei sa intelegi ca stiu totul despre GT-R. Frecventam zilnic 10 site-uri speciale dedicate GT-R-ului.
    Crezi ca ai descoperit si tu niste informatii despre GT-R si acum crezi ca toti suntem prosti.

    Daca vrei sa stii este un GT-R care a depasit 400km/h... dar evident ca tu HABAR N-AI DE NIMIC, ai aflat si tu un varf de deget .... STIU SI PUNCTELE SLABE SI FORTE ALE LUI GT-R.
    Tu vrei sa le arati doar pe alea forte si doar ce-ti place tie... "priceputule".

    Si mai zici ca nu esti madalescu. ai un stil inconfundabil.

    Apropo... repet... pt mine Lexus LC n exista... asa ca nu ma intere nici daca e prototip sau deja nu se mai fabrica :-DDD

    Si parca ziceai ca nu conteaza 0-200... alegi doar ce-ti convine.
    2 6
  • Robert, pardon, Ivanescu Madalinoff Mafiozo Pantofaru, are deja un Chiron in pivnita. L-a testat cu diferite turbine, compresoare, l-a pus pe Spa Francochamps si a observat ca motorul pur si simplu crapa daca-i mai bagi un cal in plus. Eu zic sa nu va luati in gura cu el.
    Omu are o cultura automobilistica fantastica si nu aveti cum sa ajungeti la nivelul lui. N-o sa recunoasca, ca omul e modest, nici nu admite ca el posteaza aceste informatii in premiera mondiala, nu-i place sa fie in centrul atentiei, dar va spun eu, pe surse, omu e bun.
    Mina de aur in industria auto din toate universurile paralele.
    6 4
  • @Mada

    Si tu chiar nu vrei sa intelegi ca GT-R de NUrburgring era cu pachetul N-Attack.
    Documenteaza si apoi comenteaza.
    Deci un 150k nismo+ pachetul inca 50k+ 200k.
    In plus ca sa ajungi la 2000 cp, mai tre' sa bagi 200k. tu crezi ca mai bagi 100 RON?

    Nici macar AMS RONIN GT-R de 100HP nu a facut 0-60km/h in 2,4 sec si tu pretinzi ca cel de 600 reuseste? LOL

    http://www.caranddriver.com/reviews/ams-ronin-nissan-gt-r-tested-1000-hp-supercar-review
    3 3
  • in plus recondurile obtinute de AMS de 2000 cp sunt facute cu cauciucuri de drag, nu de strada
    4 3
  • Si daca motorul de GT-R e asa fiabil si bate tot pe NUR, de ce in cursa de 24h de pe NUR au abandonat? si de ce nu a facut cel mai rapid tur, mai rapid decat cei din clasele superioare?

    Raspunde-mi la intrebari, lasa "spamul", adica informatiile tale nesolicitate
    1 3
  • Asa pui problema ca si cum japonezii stiu tot si nemtii/europenii care au inventat automobilul is ultimii cretini. Implicit esti si tu, ca nu cred ca esti asiatic, ci european.
    In plus toate piesele, turbine si piese de transmisie samd pt GT-R de 2000 cp, nu sunt stock, ci facute de "oligofrenii" de americani.
    Nici macar pilotul care a facut recordul pe NUR, nu e japonez, ci e neamt.

    Daca tot sunt asa priceputi, de ce nu fac un nissan pulsar de 100 cp, sa atinga suta in 5 secunde? De ce se "limiteaza" la GT-R?
    2 4
  • @mada
    GT-R de 2000-3000cp? mai taie din ele, da-le dreaq! inca nu au ajuns la 3000.
    mai mult de 1000 cp/l nu scot nici drag-urile pe nitrometan la care motorul trebuie descfacut dupa fiecare cursa de sfert de mila.
    2 3
  • Ti-am explicat de nenumarate ori, se pare ca esti cam greu de cap. Nu-mi mai pierd timpul cu bazaconiile tale. Te mai intreb inca odata : Imi dai un concurent mai performant ca GT-R NISMO si mai ieftin ca pret ? Evident, cu indicatiile enumerate sus. Si poate imi dai si un link unde specifica ca ''packetul N Attack '' ( care este standard pe NISMO - ehhhh ) costa 50k :))))) ....Astept cu nerabdare maestre.


    Salut Mowgli.....pardon Domnule Rusu. Si eu te salut ;) . Te-ai gandit sa intri in subsol la metrou nu ? Adica ai si WI-FI gratuit, si cu ocazia asta te mai ''incalzesti' varsandu-ti frustrarile pe AM . Inteleg sindromul :)))))...........ahhhh uitasem ca tu esti in jungla :))))
    2 5
  • Da Robert, m-am oprit oleaca din cersit si m-am bagat la o caterinca. Cum mai e pe la Guvern? Merge Nubira?
    5 3
  • Nelu.Pantofaru
    Bre' nea mowgli, nu stiu cum ai tras tu concluzia ca eu am ceva cu degeneratul ala, doar imi spuneam oful ca mi s-au sters comentarii in repetate randuri iar cand degeneratul ala o ia razna pe aici nu se intampla nimic. Oricum ma astept sa le stearga si p-astea.
    1 4
  • madalescu gtr-ul ala de 1000cp a atins 382km/h si primul bugatti veyron de 1001cp a atins 408km/h.Deci la un nr = de ponei bugatti e mai bun la top speed.Probabil si la acceleratie 0-200 0-300 0-viteza maxima.
    Cat despre fiabilitatea gtr-urilor modificate, am lasat un comentariu mai sus cu un link de pe un forum dedicat.
    Iar despre Chiron, sunt sigur ca se poate scoate mai multi caluti din motorul de 8 l w16, si cel mai probabil vor axista variante cu mai multi cai in viitor, cum a fost si la veyron
    4 3
  • *exista
    3 2
  • Ahh...scuze Madalescule. Ce uituc sunt, si putin cam frustrta pun botul la orice galusca fara sa ma documentez. Bugatti de 1001 cp a atins 408km/h cu un motor W16 , adica cu 10 cilindrii mai mare decat un ''amarat'' de GT-R care cu acesl ''amarat'' de V6 si 1.000cai a luat 382km/h....... patetic mai sunt. :))))))
    1 3
  • Nelu.Pantofaru
    Scuze @mowgli. Sunt atat de frustrat incat m-au banat pentru infaptuire de postari sub diverse nick-name-uri pe lnaga contul original. Astfel IP-ul s-a observat de la o posta ca-i acelasi. Ghinionul meu este ca dispun de router cu acelasi IP. In postarile LOG-ate dadaem impresia de utilizator civilizat doar ca sa nu bata la ochi. Acum ca am fost prins in fapt........... ma destrabalez ca un frustrat vorba-aia . '' Destrabalam-as ca ma facui turta''
    1 4
  • @Mada

    TU chiar nu vrei sa intelegi ca pachetul N Attack nu e standard la nismo. Mai documenteaza-te baiatule. uitate-le la aripioarele de la aripi si la inaltimea eleronului.

    Si ti-am spus. raspunde la intrebari, nu tot baga aiurea de la tine
    1 4
  • @Mada

    Daca europenii is prosti, inseamna ca si tu esti.
    1 3
  • Nu am folosit alt nume decat asta, si nu m-am logat pentru ca mi-a fost lene. Daca tu chiar crezi ca am facut asta ori esti un moderator neinformat ori esti prost. Nu eu sunt ala degeneratul aici. Penibilule.
    1 6
  • @Nelu.

    Asa are obiceiul Madalaescu. Daca nu-i convine de cineva, posteaza folosind nick-ul acelei persoane, tot felul de comentarii denigratoare la adresa ei.

    Din stilul textului se recunoaste cand e Mdalescu si cand e persoana reala
    2 4
  • Scuzati. Iar abereaza gura fara mine. Am uitat sa pun informatii cu privire la un rival mai ieftin ca GT-R NISMO, dar capabil de aceleasi performante sau mai bune. Pe langa asta am uitat ca N vine de la NISMO Atack adica packetul standard oferit de catre divizia de performanta a Nissan. Dar traiesc pe alta planeta. Cu toate astea ma mandresc cu al meu TESEIU care scoate mult fum. Dar ii mai trag un soft si trec ITP-ul si anu' asta. Sper sa fiu mai rapid pe strada decat un GT-R . Servus !
    3 7
  • un oarecare
    Miros o tentativa de dezinformare in bazaconiile spuse mai sus. Packetul N Atack costa 52 mii dolari + 149 mii $ pretul unui GT-R NISMO , totalul ajunge la 200 mii $ adica cel mai accesibil pret raportat la hyper performante. N Atack nu face decat sa stoarca performante mai bune din deja performantul motor de pe NISMO, incluziv timpi mai buni in acceleratii . Oare 911 Turbo S ( ca tot se discuta sus ) poate obtine la acelasi pret performantele lui NISMO cu N Atack ? Evident Nu . Pretul lui in America este de 195 mii $$ . Per total GT-R Nismo ofera cel mai accesibil pret raportat la performante.
    3 4
  • @Madalescule...
    Frustrat rau esti. Iar postezi cu numele meu la 22:11.
    Hai baga nasul la esapament sa vezi ca nu scoate fum deloc.
    si se vede ca habar n-ai ce vorbesti. Pachetul N Attack vine separat. Ti-am mai trimis linkul, dar nu vrei sa vezi... ci doar ce-ti convine
    1 1
  • @LauCalin
    @LauCalin

    Ai ochelari de cal. O masina mai ia si curbe, nu merge numai in linie dreapta. Asta-i calcaiul lui ahile pentru veyron facelift, pardon chiron, comparativ cu gt-r
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru